Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, seisooko sinulla ihastuksesi läheisyydessä?

Vierailija
18.06.2014 |

Mites, jos ollaan esim. työpaikalla? Ilmeneeko miehen ihastus aina seksuaalisena haluna?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain arkisessa tilanteessa, kun on ihastuksen kanssa tekemisissä, minulla ei ainakaan seiso. Se ihastuminen aiheuttaa sellaista jännitystä, sydän hakkaa ym, veri menee silloin ihan muualle kuin penikseen. Sitten jos tunnetaan jo paremmin ja ihastuminen on molemminpuolista ja voi olla rennosti, niin sitten voi erektiokin tulla kyseeseen.

Vierailija
42/50 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:10"]Seksuaalinen kiihottuminen ja kiintymys tai viehtymys eivät ole hirveän lähellä toisiaan. 

Ihastuksen kohteeseen liittyy yleensä hienostuneempia tunteita ja seksuaalinen kiihottuminen aktivoituu vain erityistilanteessa.

-Mies 29v-

[/quote]

Kertoo varsinainen asiantuntija.

[/quote]

Mistä ihmeestä sinä tiedät? Nälvivä nainen.   

Kuten moni muukin mies sanoi tässä ketjussa niin tuollainen ehkä oli ongelma yläasteella. 

Aikuisilla ei keskimäärin stondaa ihastuksen takia. Ette vaan ämmät tiedä mitään kun ette ole miehiä.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nosto*

Vierailija
44/50 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo sillon kun vaimon pikkusisko on käymässä ;)

Vierailija
45/50 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso ellei olla kosketuksissa tai muuten todella poikkeuksellinen tilanne. Ne tilanteet jäivät teinivuosiin.

Ja turha tähän on mitään yleispätevää vastausta hakea. Seksuaalisuus on äärimmäisen yksilöllinen asia riippumatta sukupuolesta.

Vierailija
46/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:31"]Kyllä mulla ainakin paikat kostuu, kun "joudun" työssäni asioimaan puhelimessa erään miespuolisen työkaverin kanssa. Piristää päivää kummasti nuo hetket :D

[/quote]

Onko sillä seksikäs ääni vai oletko muuten kiinnostunut?

Vierailija
47/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmmm... bodypumpin miehet on sexyjä!!

Vierailija
48/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo jonkin verran. Harvoin täyttä seisokkia tulee mutta kyllä kalu paisuu puolittain ihastuksen kanssa jutellessa. Ja hauskaahan se vain on.

Vierailija
49/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja kyllä mä reagoin siihen jos tietty työkaveri tulee lähelle ja flirttailee. Ihan todella komea tapaus, pari vuotta sitten tapailtiin mutta se jäi. Edelleen tää mies kuitenkin flirttailee ja koskettelee joka päivä ja vaikken mitään sen kummempaa tuosta ajattele niin kyllähän se nyt kiihottaa kun puutteessa oon muutenkin :D

Vierailija
50/50 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up