Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, seisooko sinulla ihastuksesi läheisyydessä?

Vierailija
18.06.2014 |

Mites, jos ollaan esim. työpaikalla? Ilmeneeko miehen ihastus aina seksuaalisena haluna?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) mulle tuon aiheuttaa eräs tietty treenikaveri. Pakko kulkea viikottain bodypumpissa, vaikken lajista pahemmin perustakaan ;)

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:40"]

Itse olen nainen ja "kiihotun " tietyn työkaverin ollessa vieressä niin luulen että ehkä sillon tässä tapauksessa mieskin? Jos on flirttiä ja muuta sekä hienovaraista koskemista :)

tai sitten olen vaan puutteessa :D

[/quote]

Vierailija
22/50 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

himon ja rakkauden kohteet voivat olla myös eri ihmisiä.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:14"]

Mulla ei kostu pöksyt ja rakastuminen on minulle myös about 15-30% himoa. Ennemminkin kaipaan läheisyyden tunnetta ja tietoa, että toinen pitää minua itselleen tärkeänä jne.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:39"]Entä kostuuko naisen pöksyt ihastuksen lähellä?

Kyllä.

[/quote]

Ap:lla myös. Siksi halusinkin tietää käykö miehellä samoin. Ja nimenomaan aikuisella miehellä, nyt en tarkoita mitään teinipoikia.

[/quote]

Kyllä saattaa seistä. Ihan normaalia. Riippuu varmaan hormoonitasoista, en tiedä muista miehistä. Joskus mietityttää kuinka pahasti se näkyy. Nuorempana häpesin sitä, nykyään ei kiinnosta hävetä. No ehkä uimahallissa kannattaa pitää ajatukset kurissa, kun värkki ei mahdu joka asennossa edes uimahousujen sisälle. Riittävän viileä vesi tekee tehtävänsä, mutta ulkoaltaat kesällä hankalia.

Vierailija
24/50 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:11"]

Naiset voisivat myös uskoa, että kaikki miehet eivät ole heidän kaltaisiaan itsehillintään kykenemättömiä ja alkeellisia "pöksyt kostuu tilanteessa kuin tilanteessa" -pellejä. Eiköhän aikuiset miehet pysty aika hyvin hallitsemaan normaalisti omia pullotuksiaan sopimattomissa tilanteissa. 

[/quote]

Eli meinaat, että tiukasti miettisin lihavaa av-mammaa, että seisokki lähtisi? Oksennusta kirjaston kirjan välissä? Keskustelisin kanssasi, ja miettisin iljettäviä, jotta voisin kontrolloida erektiotani? Eikös ole parempi antaa vaan seistä. Se on vain osoitus siitä, että ihmislajin yksilö on kiinnostunut pariutumaan. Ihan samalla tavalla ne reagoi muidenkin lajien nisäkkäät.

24

Vierailija
25/50 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:58"]

ei välttämättä vieressä, mutta kostuu jälkikäteen tilannetta ajatellessa. Hullua!!

[/quote]

Toimii varmasti monesti miehilläkin samalla tavalla. Jos on pidempiaikainen ihastus, sitten voi seistä ihan tilanteessakin kun pidempään keskustelee. Riippuu paljon tilanteesta.

m

Vierailija
26/50 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:02"]

Miehellä seisoo silloin, kun on naisen seurassa ja panettaa. Ihastuminen ei välttämättä ole kyseessä vaan voi olla pelkkää kiimaa.

[/quote]

Ei ollut kyse siitä "koska miehellä seisoo" vaan siitä seisooko siinä tilanteessa kun ihastus on lähellä.

Vierailija
27/50 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:02"]

Miehellä seisoo silloin, kun on naisen seurassa ja panettaa. Ihastuminen ei välttämättä ole kyseessä vaan voi olla pelkkää kiimaa.

[/quote]

Ei ollut kyse siitä "koska miehellä seisoo" vaan siitä seisooko siinä tilanteessa kun ihastus on lähellä.

[/quote]

Jos tilanne jännittää kovasti, ei seiso. Jos ihastus on jo hyvin tuttu henkilö, olo rento hänen lähellään, ihastus tavallistakin ihastuttavampi niin saattaa seistä. Ei siihen kiinnitä itse edes juuri huomioita. Puvun takki yleensä peittää näkyvyyden riittävästi.

Vierailija
28/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kostuu housut vähän liikaakin välillä, että pitää pelkästään sen takia käydä vessassa vähän kuivailemassa ettei ala näkyä päällihousuissa.

Oon niin pirun ihastutunut työtoveriini jonka kanssa ollaan päivittäin paljon tekemisissä (onneksi). Tälle maistuu työnteko nykyään oikein hyvin :)

Vierailija
29/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Siis ketju, ei, kröhöm...

-Pervomamma-

Vierailija
30/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin paikat kostuu, kun "joudun" työssäni asioimaan puhelimessa erään miespuolisen työkaverin kanssa. Piristää päivää kummasti nuo hetket :D

Vierailija
31/50 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä työnteko maistuu ihan eribtavalla kun on pientä säpimää pelissä ;)

Vierailija
32/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:11"]

Naiset voisivat myös uskoa, että kaikki miehet eivät ole heidän kaltaisiaan itsehillintään kykenemättömiä ja alkeellisia "pöksyt kostuu tilanteessa kuin tilanteessa" -pellejä. Eiköhän aikuiset miehet pysty aika hyvin hallitsemaan normaalisti omia pullotuksiaan sopimattomissa tilanteissa. 

[/quote]

Lainaamani viesti on varmasti sen asperger-mies29:n kirjoittama, oli taas sen sorttista naisvihaa täynnä.

Normaalina miehenä voin kertoa, että ihastumisen kohteen kanssa kahden oleminen riittää usein kiihottumiseen. Näin se vaan miehillä menee.

t. av-mies ilman aspergeria

Vierailija
34/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naurattaa kun ajattelen insinöörejä töissä; housut pullottaa ja pitää vaan puhua kehittämisestä ihan vakavalla naamalla =D 

Vierailija
35/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:13"]

Palstan Miesnäkökulman mukaan miehillä ei ole tuollaisia tunteita. Mutta jos lähellä on nainen, niin seisoo. Eihän sitä ikinä voi tietää mikä tilanne lipsahtaa seksiin, joten paras olla valmiina.

[/quote] Vedet valuu jo silmistä....=D

Vierailija
36/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska seksi ei liity ihastumiseen millään tapaa.

t. m18

Vierailija
37/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajatus siitä, että saan hänellä seisokin aikaan on kiihottava. Haluaisin painautua häntä vasten ja tuntea sen kovuuden ja halun. 

Vierailija
38/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut enemmän tai vähemmän ihastunut työpaikallani olevaan kollegaan ja kyllä se joissain tilanteissa on aika hankalaa, erityisesti kun toinen on jollain erityisellä tavalla hurmaava. Että kyllä ainakin minä joudun ihan aktiivisesti ajattelemaan ettei seisoisi. Aina ei onnistu. Sitten istun hieman pidempään kahvihuoneessa.

Vierailija
39/50 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä tilanteessa. Jos olen ihastuksen läheisyydessä sohvalla, halataan toisia ja ehkä vähän suukotellaan, niin toki voi alkaa seisomaan. Mutta että työpaikalla? Ei nyt sentään. :D

Vierailija
40/50 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä luulen, ja vielä enenmmän, päivästä kiinni. Kaunein ja seksikkäin nainen jota olen eläessäni nähnyt (ex), ei seisomista aiheuttanut sillä hetkellä. Toisaalta montaa elettä hänen ei tarvinnut tehdäkkän kun aiheutti.. Kivat 11vuotta, kaikkea hyvää hänelle. Toisaalta olen huomannut yhtäläisyyden väsymyksen kanssa, joku pieni ajatus väsyneenä saattaa aiheuttaa "seisokin".. Eli en millään tapaa rinnastaisi ihastumista ensitapaamisella siihen että sattuuko seisomaan. Alkoholilla, ja väsymyksellä on iso vaikutus.. toki myös puutteella ;) kuin eläimellä konsanaan. M34v