Mies, seisooko sinulla ihastuksesi läheisyydessä?
Mites, jos ollaan esim. työpaikalla? Ilmeneeko miehen ihastus aina seksuaalisena haluna?
Kommentit (50)
Seksuaalinen kiihottuminen ja kiintymys tai viehtymys eivät ole hirveän lähellä toisiaan.
Ihastuksen kohteeseen liittyy yleensä hienostuneempia tunteita ja seksuaalinen kiihottuminen aktivoituu vain erityistilanteessa.
-Mies 29v-
Ei. Tuollaiset spontaanit tilanteeseen sopimattomat erektiot käytännössä loppuivat, kun ohitin teinivuodet. Ja onneksi niin. Muutama suhteellisen nolon tilanteen ne ehtivät aiheuttaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:10"]Seksuaalinen kiihottuminen ja kiintymys tai viehtymys eivät ole hirveän lähellä toisiaan.
Ihastuksen kohteeseen liittyy yleensä hienostuneempia tunteita ja seksuaalinen kiihottuminen aktivoituu vain erityistilanteessa.
-Mies 29v-
[/quote]
Kertoo varsinainen asiantuntija.
Palstan Miesnäkökulman mukaan miehillä ei ole tuollaisia tunteita. Mutta jos lähellä on nainen, niin seisoo. Eihän sitä ikinä voi tietää mikä tilanne lipsahtaa seksiin, joten paras olla valmiina.
Eräs mies työpaikallani oli selvästi ihastunut minuun. Eräissä juhlissa hän haki tanssimaan ja kohteliaana suostuin. Mies veti itsensä ihan kiinni minuun ja hänellä todellakin seisoi. Ehkä tämä oli sitten se erityistilanne. Alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:10"]
Seksuaalinen kiihottuminen ja kiintymys tai viehtymys eivät ole hirveän lähellä toisiaan.
-Mies 29v-
[/quote]
Väärin.
Itse asiassa rakastuminen on 99% himoa.
Platonibnen rakkaus ja ystävyys-kiintyminen sitten erikseen, eiks yeah.
Entä kostuuko naisen pöksyt ihastuksen lähellä?
Kyllä.
Itse olen nainen ja "kiihotun " tietyn työkaverin ollessa vieressä niin luulen että ehkä sillon tässä tapauksessa mieskin? Jos on flirttiä ja muuta sekä hienovaraista koskemista :)
tai sitten olen vaan puutteessa :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:40"]Itse olen nainen ja "kiihotun " tietyn työkaverin ollessa vieressä niin luulen että ehkä sillon tässä tapauksessa mieskin? Jos on flirttiä ja muuta sekä hienovaraista koskemista :)
[/quote] Sama täällä, viimeksi tänään.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:39"]Entä kostuuko naisen pöksyt ihastuksen lähellä?
Kyllä.
[/quote] Minun ei, mutta olen varmaan muutenkin poikkeava, sillä rakastuminen on minulle korkeintaan 15% himoa. Seksi ei muutenkaan ole mielestäni parisuhteen tärkein asia, vaan lähinnä kiva lisuke. :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:40"]Itse olen nainen ja "kiihotun " tietyn työkaverin ollessa vieressä niin luulen että ehkä sillon tässä tapauksessa mieskin? Jos on flirttiä ja muuta sekä hienovaraista koskemista :)
[/quote] Sama täällä, viimeksi tänään.
[/quote]
Joo sellasta se on :D Mun työkaveri kylläkin on varattu että tiedä siitä sitten :)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:39"]Entä kostuuko naisen pöksyt ihastuksen lähellä?
Kyllä.
[/quote]
Ap:lla myös. Siksi halusinkin tietää käykö miehellä samoin. Ja nimenomaan aikuisella miehellä, nyt en tarkoita mitään teinipoikia.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:40"]Itse olen nainen ja "kiihotun " tietyn työkaverin ollessa vieressä niin luulen että ehkä sillon tässä tapauksessa mieskin? Jos on flirttiä ja muuta sekä hienovaraista koskemista :)
[/quote]
Mullekin käy näin ja haluaisin tietää miten mies reagoi vastaavassa tilanteessa?
ei välttämättä vieressä, mutta kostuu jälkikäteen tilannetta ajatellessa. Hullua!!
Miehellä seisoo silloin, kun on naisen seurassa ja panettaa. Ihastuminen ei välttämättä ole kyseessä vaan voi olla pelkkää kiimaa.
Naiset voisivat myös uskoa, että kaikki miehet eivät ole heidän kaltaisiaan itsehillintään kykenemättömiä ja alkeellisia "pöksyt kostuu tilanteessa kuin tilanteessa" -pellejä. Eiköhän aikuiset miehet pysty aika hyvin hallitsemaan normaalisti omia pullotuksiaan sopimattomissa tilanteissa.
Mulla ei kostu pöksyt ja rakastuminen on minulle myös about 15-30% himoa. Ennemminkin kaipaan läheisyyden tunnetta ja tietoa, että toinen pitää minua itselleen tärkeänä jne.
Mä haluan kans tietää o/