Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Seurusteleeko kukaan serkkunsa kanssa?
18.06.2014 |
Muistan kuinka jo teininä meillä oli omituiset välit, hän suojeli mua ja oli vähän mustasukkainen saamastani huomiosta. Joskus kännissä pussailtiin. Sitten välit viilenivät kun hän lähti muualle opiskelemaan ja mä aloin seurustella ensimmäistä kertaa vakavasti.
Ny kuitenkin oon sinkkuna ja hänkin on. Nähtiin sattumalta baarissa pari kuukautta sitten ja päädyttiin sänkyyn. Sen jälkeen ollaan päädytty samaan sänkyyn monen monta kertaa, selvinpäinkin. Ikää 25v ja 27v. Mietin olisiko ihan mahdotonta että meillä olisi yhteinen tulevaisuus? Onko se niin tuomittavaa?
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä oli 90-luvulla yläasteella kaksi poikaa, jotka olivat veljeksiä. Ja veljeilivät keskenään ihan muutenkin kuin sillä lailla perinteisesti... Kaksi vuotta ikäeroa heillä. Kaikki sen tiesivät ja kyllä vähän siinä katsottiin kieroon, mutta molemmat olivat ihan sillä linjalla, että aivan sama mitä jotkut muut ajattelevat. Asuvat tietääkseni tänäkin päivänä yhdessä. Siitä en osaa sanoa, tietävätkö vanhemmat veljeyden oikeaa laitaa.