Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteleeko kukaan serkkunsa kanssa?

Vierailija
18.06.2014 |

Muistan kuinka jo teininä meillä oli omituiset välit, hän suojeli mua ja oli vähän mustasukkainen saamastani huomiosta. Joskus kännissä pussailtiin. Sitten välit viilenivät kun hän lähti muualle opiskelemaan ja mä aloin seurustella ensimmäistä kertaa vakavasti.

Ny kuitenkin oon sinkkuna ja hänkin on. Nähtiin sattumalta baarissa pari kuukautta sitten ja päädyttiin sänkyyn. Sen jälkeen ollaan päädytty samaan sänkyyn monen monta kertaa, selvinpäinkin. Ikää 25v ja 27v. Mietin olisiko ihan mahdotonta että meillä olisi yhteinen tulevaisuus? Onko se niin tuomittavaa?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seukkaan äitini kanssa.

Vierailija
62/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh... Siis nykypäivänä joku kehtaa pariutua serkkunsa kanssa?? Eikö tunnu kummalliselta jossain yhteisen mummon syntymäpäivillä tms?

Joo ja mieti mummoo... "Mun lapsenlapset seurustelee keskenään". Voi yrjö. Sukupuu on pelkkä suora runko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus teininä pussaillut serkkuni kanssa, mutta siihen se sitten jäi.

Vierailija
64/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuomittavaa (paitsi joidenkin tietämättömien mielestä). Mun serkut on naimisissa keskenään ja niillä on pari lastakin. En näe asiassa mitään ongelmaa, eikä näe Suomen lakikaan.

Ja tällaisesen toiminnan seurauksena meillä on mm. Sallan tautia. 

Vierailija
65/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan pää solmuun kun miettii. Siis serkkupareilla menee niin että puolison toinen vanhempi on myös toiselle täti/setä. (Tähän se emoji, jolla aivot poksahtaa)

Vierailija
66/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä serkumpi, sitä herkumpi!

Vierailija
67/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset seksikokemukset serkun kanssa mummolassa. Kumpikaan ei ole koskaan halunnut seurustella, ollaan sillai liian läheisiä ja sukulaisia. Seksikin jäi siihen murkkuiän harjoitteluun hänen kanssaan. Tavataan kyllä nykyään vähintään kerran kuussa, kun työnantajana sama firma, mutta siis töiden merkeissä.

Toki kuulumisia vaihdetaan, mutta ei syvempää intressiä. Eikä innosta yleisemminkään, serkukset ovat tosiaan liian läheisiä avioitumaan ja lapsia saamaan, sanoo laki mitä tahansa.

Vierailija
68/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sama kun menisi veliensä kanssa sänkyyn🤮.

Omat serkkuni ainakin tosiläheisiä mutten koskaan voisi ajatella heitä muuten kun sisaruksina/ystävänä

Vierailija
69/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök yök! Jossain sukujuhlilla, vaikkapa serkkujen bileissä, jotkut sitten peuhaa keskenään. Ei näin...

Vierailija
70/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän vanhemmat on sisaruksia! 🤮

Vierailija
71/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olishan se nyt tosi ällöttävää jos mun ja mun siskon lapset alkaisivat seukkaamaan keskenään. Hyi yök.

Tämä! Oltaisiin siskoja ja myös anoppeja. :DD

Vierailija
72/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olishan se nyt tosi ällöttävää jos mun ja mun siskon lapset alkaisivat seukkaamaan keskenään. Hyi yök.

Tämä! Oltaisiin siskoja ja myös anoppeja. :DD

Ja myös tätejä? Ääk...

Vierailija
73/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle tuli jo vähän halju olo, kun sukuselvityksessä kävi ilmi, että minulla ja lapseni isällä on yhteiset esi-isät ja -äidit useamman sukupolven takana...

Vierailija
74/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on varmaan joku juju, että sivilisaation kehittyessä serkusten avioliittoja paheksutaan enemmän ja enemmän. Nykyään ei tarvitse huolehtia klaanin puhtaudesta ja vieraiden sukujen jäsenten kieroilusta. Valinnanvarakin on lisääntynyt dramaattisesti yhteisöjen kasvaessa. Enää ei tarvitse mennä serkkunsa kanssa naimisiin sen enempää kuin tarvitsee olla peseytymättä kunnolla tai syödä vain muutamaa turvalliseksi todettua ruoka-ainetta.

Vierailija
75/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkulikan kanssa opeteltiin seksin ilot 80-luvun kultaisina kesinä, heinäpellolla, ladossa, Ladassa, metsässä, vintillä, rannalla, kaikkina vuorokauden aikoina, poudalla ja sateella, pöydällä ja lattialla ...

:D

Vierailija
76/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioiduin lesken kanssa, jolla oli aikaisemmasta liitostaan täysikasvuinen tytär. Isäni vieraili meillä usein, rakastui tytärpuoleeni ja nai hänet. Näin isästäni tuli vävyni ja tytärpuolestani äitipuoleni, koska hän oli isäni vaimo.

Jonkin ajan kuluttua saimme vaimoni kanssa pojan, josta tuli isäni lanko ja samalla enoni, koska hän oli äitipuoleni veli. Isäni vaimo (=tytärpuoleni) synnytti myös pojan, josta tuli veljeni ja samalla tyttäreni poika, koska hän oli tytärpuoleni poika. Vaimostani tuli äidinäitini, koska hän oli äitipuoleni äiti. Olen siis samalla kertaa äidinäitini mies ja hänen tyttärenpoikansa ja äidinäitini miehenä minusta tuli siis itseni isoisä!

Vierailija
77/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku rutstai stutaa. Kyllähän nämä serkkusten jälkeläiset tiedetään.

Vierailija
78/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkulikan keinuvat pakarat on parasta mitä suvusta on tullut.

Vierailija
79/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelut suhteet sääntö pidän: Ei serkkku,ei sama kerrostalo missä asun,ei työpaikalta,ei vaki tanssi paikalta.Ystäväni kuuluu vähemistöön,heillä vuosisatoja lähi serkut liitetään yhteen.Eikä siinä serkuksilla ole mitään vastaan panemista.Suvut päättää asian.Se on pyhä liitto,joka ei kirjoissaa kansissa euroopassa näy.Olemassa oleva ja siitä ei erota.Vaikka kuinka rakastutaisiin muihin tytöihin naisiin. 9kk saavt vapaasti täällä hurvitella. 3kk pitäisi olla sen pyhän liiton solmitun serkun kanssa.Saataa taas raskaaksi.Kunnes joku päivä tuo tänne perhesiten heidät,viimeistän kun vanhin 17 vuotias. Täysi ikäistä ei saa suomeen eli 18v. piste

Vierailija
80/101 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkut ovat niin lähisukua että jo ajatuksena pervo. Joku raja vaikka laki ei kiellä mutta kai terve järki kieltää. Kuka ajattelee serkkua sillä mielellä? Entäs sedät, enot tai tädit...käykö kaikki mikä liikkuu? Tai entäs mummo tai vaari?