Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä laihduttanut yli 10kg?

Vierailija
18.06.2014 |

Mun pitäisi. Olen ihan normaalipainoinen ja nuori, silti polvet alkaneet vaivata päivittäin ja olo on kuin pöhöttyneellä possulla. Painan 72, 9kg ja pituus 171cm.

Kun vaan jaksaisi aloittaa. :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, varmaan kymmenisen kertaa. JOka kerta olen lihonut valitettavasti myös takaisin ajan kanssa. Nyt olisi taas tarve laihduttaa 23 kg :( 

Minusta laihduttaminen on tosi helppoa, mutta sen painon pitäminen alhaalla todella haastavaa, varsinkin jos tulee stressiä tms vaikeuksia elämään.

Vierailija
2/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, laihdutin vuodessa 12 kg ja vielä olen saanut pidettyä nykyisen painoni. Haastavaahan tämä on. Laihduttaminen oli lastenleikkiä siihen verrattuna että nyt tämä paino pitäisi pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen painanut usein 68kg, mutta aina paino noussut. Olen lajia ahmia... kun nyt saisi itseään niskasta kiinni. Toisessa polvessa on synnynnäinen epämuodostuma ja hoikempana polvet ei ole vaivannut.

Ap

Vierailija
4/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:15"]

Olen, varmaan kymmenisen kertaa. JOka kerta olen lihonut valitettavasti myös takaisin ajan kanssa. Nyt olisi taas tarve laihduttaa 23 kg :( 

Minusta laihduttaminen on tosi helppoa, mutta sen painon pitäminen alhaalla todella haastavaa, varsinkin jos tulee stressiä tms vaikeuksia elämään.

[/quote]

Eihän laihdutuksen jälkeen palata entiseen. Tottahan ne kilot takaisin tulee.

Vierailija
5/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko aloitukseni alapeukuttaja vähän valaista peukutustaan?

Ap

Vierailija
6/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:15"]

[/quote]

Eihän laihdutuksen jälkeen palata entiseen. Tottahan ne kilot takaisin tulee.

[/quote]

Kaikki tuon tietää, minäkin, eikä kukaan tietoisesti palaa entiseen, muttta ei se aina ole elämän pyörteissä niin helppoa... Usein esim. stressaavassa tilanteessa antaa periksi jossain yhdessä asiassa ja sitten toisessa, ja lopulta tosiaan on aika pitkälti palannut entiseen vaikkei koskaan aikonut niin tehdä. Tai jopa kehittää uusia paheita, kuten minä kun luovuin alkoholista niin huomaamattani lisäsin sitten makean syöntiä.

Vierailija
7/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 18 kg, nuudeleilla.

on tullut takaisin neljässä vuodessa 1,5kg.

Vierailija
8/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 09:14"]

Mun pitäisi. Olen ihan normaalipainoinen ja nuori, silti polvet alkaneet vaivata päivittäin ja olo on kuin pöhöttyneellä possulla. Painan 72, 9kg ja pituus 171cm.

Kun vaan jaksaisi aloittaa. :(

[/quote]

Eihän sun laihduttaa kannata. Jos haluat turvotuksen ja nivelkivut pois, niin syö viljatonta ruokaa.

Vierailija
9/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta koskaan. Nyt olen laihduttanut elämäni ensimmäisen kerran normaalipainon sisällä 4 kiloa ja kilo pitäisi vielä pudottaa ennen ensikuussa alkavaa lomaa.

Vierailija
10/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä kirurgin ja lääkärin kanssa keskustellut ja molemmat suositteli painonpudotusta.

Ap

Vierailija
11/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:11"]

Mä oon kyllä kirurgin ja lääkärin kanssa keskustellut ja molemmat suositteli painonpudotusta.

Ap

[/quote]

Ts. sun ei sitten edes kannata kokeilla viljatonta?

(itse olen siitä saanut apua kyseisiin vaivoihin)

Vierailija
12/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pudottanut viimeisen vuoden aikana 20kg. Vielä olisi vähän pudotettavaa, mutta aika jeessiltä tuntuu jo nyt. :) En koskaan uskonut, että pystyn tähän, mutta kappas.

Vierailija
13/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 55 kilosta 40-kiloon. Nyt paino pyörii 48-50 kilon välillä ja reenaan viisi kertaa viikkoon. Pituus 165cm.

t. teini

Vierailija
14/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihduttanut/laihtunut 25kg. Mulla vaan sattui käymään niin että tuli ero miehestä ja kappas sairastuin syömishäiriöön. Nykyään olen ns. parantunut (jos nyt syömishäiriöstä koskaan edes täysin parantuu) ja syön normaalisti, mutta paino on pysynyt alhaalla.

Vierailija
15/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdutuksen aloittamisen tarvitse välttämättä olla raskasta, päätät vaikka ensin lisätä joka aterialle kasviksia ja alkaa harrastaa joka viikko jotain liikuntaa, vaikka edes kävelyä. Tulee aika nopsaa reippaampi olo, ja kun nuo tuntuu luontevilta jatkat siitä sitten, katsot vaikka että saat tarpeeksi proteiinia joka aterialla niiden kasvisten lisäksi ja alat tekemään vaikka jotain kotijumppia youtubesta. Siitä sitten kuntosalille/Pilatekseen/Zumbaan tai mikä vaan tuntuu hyvältä.

Tarpeeksi hitaasti sellaisia muutoksia mitä pystyt pitämään yllä loppuelämän, niin ei tunnu laihdutus yhtään raskaalta. Paino toki putoaa paljon hitaammin kuin 1200kcal/päivä pikadieetillä mutta toisaalta pysyy myös pois kun ei ole mitään mihin "palata" dieetin jälkeen kun valinnat alkavat olla selkärangassa. 

Tsemppiä!

Vierailija
16/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tarvetta.

Vierailija
17/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole ollut. Ennen ensimmäistä dieettiä painoindeksi oli alle 25, nyt se on 32. Kokeneena jojottelijana suosittelen välttämään nopeaa laihduttamista ja rajuja muutoksia ruokavalioon. Nopea laihtuminen on palkitsevaa, mutta elimistö ei siitä pidä ja rupeaa laittamaan hanttiin.

Vierailija
18/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 75-kilosta 54-kiloon kymmenen vuotta sitten. Nyt painan taas 70 ja laihdutus juuri aloitettu. Pituutta 172 ja todella pöhöttynyt olo minullakin.

Vierailija
19/19 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja pysyinkin normaalipainoisena siihen asti kun tulin raskaaksi. Sinä 8 kk aikana lihooin 30 kiloa ja nyt ne pitää saada pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi