Lue keskustelun säännöt.
Puuroa vai voileipää päiväkodin aamiaiseksi? Miksi?
Kommentit (4)
Siis mitä tarjoilisi omassa päiväkodissaan vai mitä haluaisi lapsilleen tarjottavan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puuroa ja jogurttia vaihdellen laatuja. Ei leipää ainakaan pienille kun jää herkästi syömättä ja murustellaan vaan.
Puuroa. Voi vaihdella neljää viljää, ruista, kauraa jne. Puuron kans aina vähintään mahis näkkäriin.
Mä en oikein lähtis voileipälinjalle ainakaan pienten kans. Mun alle eskarit ei ainakaan leipää syö joten aika laihaksi jäisi heidän syönti.
Kumpaakin.
Puuro on yksinään vähän liian "ohutta". Siksi teen aina kumpaakin.
Joskus on toki myös muroja, tai mysliä. Jugurttiakin.