Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dieetti, paino ei laske, mitä teen väärin?!

Vierailija
17.06.2014 |

Auttakaa nyt kiltit ihmiset, jotka näistä asioista tiedätte. Aloitin keväällä vauvan synnyttyä ruokarempan ja paino lähti kivasti laskuun. Raskauskilot jäivät sairaalaan.

Parissa kuukaudessa laihduin noin 8kg, mutta sitten alkoi jumitus. Sen jälkeen olen saanut tippumaan kahdessa kuukaudessa ehkä kilon, vaikka olen vähentänyt entisestään kaloreita. Nyt syön noin 1500kcal päivässä ja teen lihaskuntoa ja liikun joka päivä muutenkin. Vaaka tuntuu vain jämähtäneen sadan gramman tarkkuudella samaan painoon.

Olen tarkkaillut proteiinin määriä, niiden pitäisi olla kunnossa. Hiilihydraatteja syön vähän, sokeria en ollenkaan. Minulle ei ole vaikeaa noudattaa tiukkaa linjaa herkkujen yms suhteen, mutta pelottaa ja ahdistaa kilojen jämähtäminen. Kiloja olisi vielä noin 15 ylimääräistä, että on mistä ottaa.

Päivän kalorimäärää en voi enää vähentää, kun täysimetän. Tuntuu, että maidon tulon kannalta mennään jo alarajoilla. Osaako joku auttaa, mitä voin tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko riittävästi vettä?

Kirjaa muutaman päivän- muutaman viikon ajan kaikki syömiset esim kiloklubiin.

Enemmän veikkaan syyksi, että syöt liian vähän. Imetys+ muu kulutus.

Vierailija
2/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon päivässä noin 4 litraa vettä. Lisäksi vihreää teetä pari isoa mukillista.
Syömiset kirjaan joka tapauksessa, koska valvon jokaikisen kalorin. Niitä tutkimalla en ole päässyt mihinkään vastaukseen, laadun pitäisi olla kunnossa. Ainoat hiilari"pommit" on kaurapuuro aamulla ja 2x Real siivu päivässä.

Rasvat saan oliiviöljystä ja puolikkaasta avokadosta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan mutulla, että kalorit jää liian alas ja siksi jumittaa. Ota parin viikon energiabuusti lisäämällä esim. hyviä rasvoja niin että päivän kalorisaanti on vähintään 2000kcal. Ootko laskenut paljon saat rasvoja per päivä?

Vierailija
4/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jonkun aikaa seuraavaa:

Jätä se avokadon puolikas pois. Tilalle tomaattia ja(tai kurkkua.

Valitse päivälle vain se aamupuuro tai ne leivät.

Jos ei noillakaan ala paino tippumaan, niin lisää kaloreita sinne 1800. Tai ota yksi tankkauspäivä, Eli mässypäivä. Näin herättelet kroppaa.

Muuta en oikein nyt osaa antaa neuvoksi.

Vierailija
5/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vain edelleen liikaa. Ite syön päivässä 1200 kcal ja hyvin olen pärjännyt. :) Jotkut vain kuluttaa vähemmän.

Vierailija
6/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sipsit, pullat, suklaat yms herkut pois niin kilot lähtee kyllä. Tietty vaikeeta itekin muistan kun imettäessä maistui kyllä herkut ja tuli sohvalla löffäilytä

Vierailija
7/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:57"]Syöt vain edelleen liikaa. Ite syön päivässä 1200 kcal ja hyvin olen pärjännyt. :) Jotkut vain kuluttaa vähemmän.

[/quote] etkä varmaan pärjää hyvin, lienet huonokuntoinen laihaläski.

Vierailija
8/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan syöt liian vähän....se on yleisin syy miksi laihdutus stoppaa! Googletapa äläkä usko näitä vähennäsyömisiäsihetilisää puhujia

Vierailija
9/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kaloreita terveellisestä ruoasta jotta aineenvaihdunnan saa taas käyntiin

Vierailija
10/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää liiikuntaa? Kävele lasten kanssa?

Vierailija
11/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Kiitos hyvistä vastauksista, vähän kerkesin tuota kaloreiden lisäämistä jo googlettaa, varmaankin kokeilen sitä, kun ei nyt tunnu muukaan auttavan. Vaikka pelottaa ihan tosi paljon, jos paino lähteekin nousuun. Jaiks, ei ole helppoa tämä.

Vierailija
12/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitysleiriltä ei tullut ulos yhtään läskiä. Jos paino ei putoa ja haluaisit sen putoavan, niin syöt liikaa. Ei siinä sen kummempaa. Leivät pois, puuro pois, tilalle munakas ja vihanneksia, marjoja. Mm. minulla imetys ei kuluttanut yhtään painosta, kaikki piti poistaa liikunnalla ja sillä, etten syönyt yhtään tarpeetonta hiilaria. Olen läheltä nähnyt, että vain pitkä imetys alkaa laihduttaa, vasta noin vuoden kieppeillä alkaa imettävät naiset "kuivumaan", sitä ennen ei juuri tapahdu mitään.

Vierailija
13/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen "säästöliekki" iskenyt. Kaloreita nassuun parin viikkoa noin 2000, samassa suhteessa protskut, rasvat yms kuin nytkin.

Vierailija
14/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vähennä kalorimäärää, että saat turvattua imetyksen jatkumisen. Minäkin ehdottaisin kerran viikossa tankkauspäivää, jolloin saa syödä enemmän. Kokeile ainakin ja katso onko vaikutusta.

Vierailija
15/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päässyt noin isoksi? Sitä aina mietin, kun näen ylipainoisia ihmisiä. Itse en käy juuri koskaan vaa'alla ja silti en ole koskaan ollut edes pyöreä. Luullakseni osaan syödä luonnostaan oikein enkä joudu mitään liikuntaa kummemmin harrastamaan. Voisiko vastaus löytyä lihomisen syystä?

Vierailija
16/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetys kuluttaa n 500kcal, joten tuolla määrällä kalorivajeeksi tulee vähintäänkin 1000. Nosta ainakin sinne 1800 kcal ja lisää kävelyä tms liikuntaa, niin ei käy imetyksen kanssa huonosti. Treenata pitää myös jaksaa, muuten syö liian vähän.

Suosittelen myös kiloklubia.

t. toinen imettäjä dieetillä

Vierailija
17/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin tarkkaan onko imetys tärkeämpää kuin itsensä kuntoon saaminen? Vauva tarvitsee ennen kaikkea terveen äidin, korviketta saa kaupasta, äitejä ei.

Vierailija
18/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painosi on pudonnut, kulutat vähemmän energiaa tavalliseen liikkumiseesi - ei tarvitse sitä kahdeksan kilon reppua raahata mukana. Laihduttaessa alkaa jumittaa, kun laihtumisen myötä päivittäinen energiantarpeesi on vähentynyt. Jotta laihtuminen jatkuisi, pitäisi energian saantia entisestään vähentää.

Mutta mielestäni imettäessäsi et tuosta enää oikein voi vähentää!

Vierailija
19/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö liikaa = lihoo
Syö sopivasti = paino pysyy
Syö liian vähän = laihtuu

Näin nyt niin kuin tällaisen yksinkertaisen vinkin voin antaa. ;) Ite ihan tuolla metodilla kesäksi pari salakavalasti kertynyttä kiloa lähti että huiskis vain kuului.

Vierailija
20/24 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän syö, sitä nopeammin laihtuu, piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi