Dieetti, paino ei laske, mitä teen väärin?!
Auttakaa nyt kiltit ihmiset, jotka näistä asioista tiedätte. Aloitin keväällä vauvan synnyttyä ruokarempan ja paino lähti kivasti laskuun. Raskauskilot jäivät sairaalaan.
Parissa kuukaudessa laihduin noin 8kg, mutta sitten alkoi jumitus. Sen jälkeen olen saanut tippumaan kahdessa kuukaudessa ehkä kilon, vaikka olen vähentänyt entisestään kaloreita. Nyt syön noin 1500kcal päivässä ja teen lihaskuntoa ja liikun joka päivä muutenkin. Vaaka tuntuu vain jämähtäneen sadan gramman tarkkuudella samaan painoon.
Olen tarkkaillut proteiinin määriä, niiden pitäisi olla kunnossa. Hiilihydraatteja syön vähän, sokeria en ollenkaan. Minulle ei ole vaikeaa noudattaa tiukkaa linjaa herkkujen yms suhteen, mutta pelottaa ja ahdistaa kilojen jämähtäminen. Kiloja olisi vielä noin 15 ylimääräistä, että on mistä ottaa.
Päivän kalorimäärää en voi enää vähentää, kun täysimetän. Tuntuu, että maidon tulon kannalta mennään jo alarajoilla. Osaako joku auttaa, mitä voin tehdä?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:14"]Miettisin tarkkaan onko imetys tärkeämpää kuin itsensä kuntoon saaminen? Vauva tarvitsee ennen kaikkea terveen äidin, korviketta saa kaupasta, äitejä ei.
[/quote]
Ei kai 15 kilon ylipaino vielä tee kenestäkään haudan partaalla hoippuvaa...? Ehkei kuolema vielä imetysaikana kuitenkaan korjaa :p
Kyllä täällä jotkut vaan on tyhmiä...hoh hoijaa. Älä imetystä ainakaan lopeta <3
Pidä viikossa kaksi päivää, jolloin syöt vain 500 kcal, muina päivinä 1500kcal. Joka päivä tunti hikiliiksaa ja tunti lihaskuntoa. Hyötyliikunta mukaan. Ei mitää leipää tai rasvoja.