Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kuoli noin kuukausi toisen koronarokotuksen jälkeen

Vierailija
23.06.2021 |

Hän oli iäkäs ja sairauksiakin oli. Uskon vahvasti, että hänen elimistö ei kestänyt toista rokoteannosta. Hänen tilansa heikkeni kaksi viikkoa toisen rokotteen jälkeen. Kotona asuva itsenäisesti rollaattorilla liikkuva vanhus.

Kommentit (270)

Vierailija
21/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarissa hyvät aamupullat?

Jos haluat keskustelupalstalla näyttäytyä typeränä, kommentoi jotain tällaista.

Vierailija
22/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vähättelette ja pilailette sillä ettei vanhuksen elimistö välttämättä kestä rokotusta?

Minä itse otin rokotuksen että en siis kyseenalaista, mutta outo suhtautuminen täällä. Miksi rokoteen puolustaja eivät voi myöntää että rokote saattaa olla kohtalokas.

Antavat todella idioottimaisen kuvan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiällä Savossa myö sanotaa, jotta voep olla ja voep olla olemattahhii.

Osanotot ap.

Vierailija
24/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni. 

Olet varmasti oikeassa. Ystäväni, joka työskenelee vanhainkodissa, on kertonut, että aina influenssarokotusten jälkeen heillä menehtyy vanhuksia. 

Minun ystäväni sanoo, että talven jälkeen heillä menehtyy vanhuksia.

Joo, olen kuullut samaa. kevät on kuulema toinen aika jolloin on piikki kuolemissa. 

Minäkin olen kuullut tuosta. Kesällä sanovat olevan myös korkea kuolleisuus.

Vierailija
25/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vähättelette ja pilailette sillä ettei vanhuksen elimistö välttämättä kestä rokotusta?

Minä itse otin rokotuksen että en siis kyseenalaista, mutta outo suhtautuminen täällä. Miksi rokoteen puolustaja eivät voi myöntää että rokote saattaa olla kohtalokas.

Kyse on aina riskien puntaroinnista. Pieni riski rokotuksesta versus iso riski sairaudesta.

Näille avauksille on vain tullut itse "allergiseksi" koska ihmiset eivät osaa arvioida riskejä oikein. He arvioivat isoksi riskin joka heitä itseä pelottaa eniten ja aliarvioivat muut riskit.

Vierailija
26/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Toi tuntuu varmasti tosi ikävälle ja hämmentävälle.

Prinssi Philipkin kuoli vähän rokotuksen jälkeen.

Vierailija
27/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini menehtyi alle vuosi ennen koronakriisin alkua. Olen iloinen ettei hänen tarvinnut nähdä näin hulluja aikoja, kun osa väittää pandemiaa maailmanlaajuiseksi salaliitoksi.

Vierailija
28/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheiseni joutui sairaalahoitoon pian toisen rokotteen saamisen jälkeen. Oli yhtäkkiä kehittynyt sydämessä joku tulehdus tai siihen viittaava tila (diagnoosi vielä epävarma). Itse epäilen rokotetta, mutta en sitä syytä turhaksi asiaksi, joka olisi pitänyt jättää ottamatta: läheiseni itse päätti että ilman muuta ottaa rokotukset ja vaikka iäkäs onkin, niin kognitiivisesti täydellisen pätevä päättämään asioistaan ja ymmärtämään sekä sairauden, että rokotusten riskit. Ja on edelleenkin sitä mieltä että oli hyvä, että otti rokotukset.

Minäkin aion ottaa rokotuksen, ikäryhmäni on ollut rokotusvuorossa jo pitkään, mutta meillä rokotuspaikka on aika vaikeasti saavutettavissa, joten sielä käymiseen menee aikaa ja siitä on juuri nyt minulla pula. mielestäni rokotekokemuskeskusteluja ei saa sensuroida. Kun lähdetään sensuurin linjalle tai pilkkaamaan ihmisiä, jotka kertovat epäilyistään tai kokemuksistaan, niin se vain kääntyy itseään vastaan ja ihmiset alkavat epäillä liikaa ja perusteettomasti.

Vierailija
29/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet olisko isäsi sit kestänyt koronan? Ehkä piikki antoi isällesi edes tilaisuuden, mutta oli silti liian heikko. Pari vuotta sitten tällä seudulla kuoli kaksi vanhusta suorilta jaloiltaan muutaman kuukauden välein. Pariskunta. Saivat molemmat sairaskohtauksen vaikkei kumpikaan ollut edes vielä rollaattorivaiheessa.

Vierailija
30/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten kaikki nyt on niin vihaisia kirjoittajalle. 

Olen itse todella rokotemyönteinen, läheisistäni onneksi osa on jo saanut molemmat rokotukset ja oma lapsenikin saa jo tällä viikolla.

Mutta on ihan mahdollista, että vaikka rokote ei suurimmalle osalle aiheuta mitään, juuri vanhoille ja pitkäaikaissairaille voi aiheuttaa. 

Voi mutta se pointti on että heille voi aiheuttaa haittaa melkein mikä vain elimistöä yhtään rasittava. On silti todennäköisempää että se rasitus tulee jostain sairaudesta kuin niitä ehkäisevästä rokotteesta.

Tämä on totta myös. Mutta miksi sitä ei voi kirjoittaa näin, vaan pitää naljailla ? Ihmiset vissiin kuvittelee, että sellaisesta saa lisäpisteitä . 

Vierailija
31/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vale.

Vierailija
32/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisesta rokotuksesta voi olla aikaa useita kuukausia?

Vai onko oma käsitykseni useasta kuukaudesta erilainen kuin muiden. En vain käsitä kuinka täällä on väkeä ehtinyt kuolla kuukauden toisen rokostuksen jälkeen. Eihän tuosta kuolemasta voi sitten paljoa aikaa olla.

Vierailija
33/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika on monelle vanhukselle ollut todella raskas. Totta on myös se että vanhus herkemmin joutuu sairaalaan esim. rokotteen sivuoireiden takia kuin nuorempi. Sairaalassa olo aika ei välttämättä ole kovin mukavaa sekään näin korona aikana, hoitajat kulkee maski kasvoilla ja voi hyvin käydä niin että ei näe kenenkään kasvoja kuukausiin.

Vierailija
34/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on aina riskien puntaroinnista. Pieni riski rokotuksesta versus iso riski sairaudesta.

Näille avauksille on vain tullut itse "allergiseksi" koska ihmiset eivät osaa arvioida riskejä oikein. He arvioivat isoksi riskin joka heitä itseä pelottaa eniten ja aliarvioivat muut riskit.

Ja millähän perusteella sinä pystyt arvioimaan toisten riskien suuruuksia? Olen allerginen kaltaisillesi ihmisille.

Ainakin itse pidän todennäköisempänä, että kuolen syöpään tai sydänkohtaukseen kuin koronaan tai rokotteeseen.

Vierailija
35/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten kaikki nyt on niin vihaisia kirjoittajalle. 

Olen itse todella rokotemyönteinen, läheisistäni onneksi osa on jo saanut molemmat rokotukset ja oma lapsenikin saa jo tällä viikolla.

Mutta on ihan mahdollista, että vaikka rokote ei suurimmalle osalle aiheuta mitään, juuri vanhoille ja pitkäaikaissairaille voi aiheuttaa. 

Palsta on täynnä koronakriitikkojen myrkkypiikkiviestejä ja aloituksia. Suurin osa olettaa aloituksen olevan provo.

Vierailija
36/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vale.

Mikä niin? Osanottoko?

Prinssi Philip sai rokotuksen uutisten mukaan joskus tammi-helmikuun tietämillä ja kuoli huhtikuussa.

Vierailija
37/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vale.

Mikä niin? Osanottoko?

Prinssi Philip sai rokotuksen uutisten mukaan joskus tammi-helmikuun tietämillä ja kuoli huhtikuussa.

3 kuukautta ei ole vähän rokotuksen jälkeen.

Vierailija
38/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat keskustelupalstalla näyttäytyä typeränä, kommentoi jotain tällaista.

Pietarin trolli hermostui. 🥳🥳

Vierailija
39/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vale.

Mikä niin? Osanottoko?

3 kuukautta ei ole vähän rokotuksen jälkeen.

Eipä. Ja äijä 98 v. Siitä puolikuolleesta ulkonäöstäkin oli tehty meemejä jo jonkun aikaa.

Vierailija
40/270 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarissa epävirallisesti jyllää kolmas aalto ja neurologiset koronaoireet ovat trolleissa ilmeisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän