Naurettavin asia mitä työnantajasi on ehdottanut
Tästä oli keskustelu toisella sivulla mutta se on sen verran hiljainen paikka että keskustelu loppui lyhyeen.
Eli mitä naurettavaa työnantajasi on ehdottanut?
Esim.
Työnantajani oli aivan pokalla sitä mieltä ettei sunnuntaista tule tuplapalkkaa, että ei hevosalalla hevoset katso kelloa eivätkä tiedä mikä päivä on. Joo eivät niin mutta minä katson ja tiedän joten otin ja lähdin koko tallista
Kommentit (1462)
Esimies ehdotti, että viettäisimme virkistyspäivän viikonloppuna tekemällä talkoilla puutarhatöitä asiakkaillemme. Yrityksen toiminta ei liittynyt millään tavalla pihatöihin.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajani ehdotti täysin pokkana että antaisin hänelle suuhoitoa samalla tavalla kuin aikoinaan Lewinski antoi Clintonille, hänen työpöytänsä alla.
En suostunut vaikka olisin saanut siitä ison summan. Myöhemmin rahanpuutteessa annoin hänelle kerran tavallista käsihoitoa.
Kumpi sun pomo oli? Bill vai Monica? Kukaan muuhan ei voi tietää, millä tavalla sitä annettiin.
Sain potkut ja minulle ehdotettiin että jatkaisin entisiä hommiani vapaaehtoisena.
Olimme pieni yksikkö ja esimies päätti väen vängällä pitää lomansa samaan aikaan kuin minä (loma aiemmin sovittu). Hän ehdotti, että kääntäisin lankapuhelimen puhelut omaan kännykkääni (ei siis edes firman) ja kuuntelisin ”viestit” lomani aikana vaikkapa kerran päivässä. Juu en tuohon assarin palkallani suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajani ehdotti täysin pokkana että antaisin hänelle suuhoitoa samalla tavalla kuin aikoinaan Lewinski antoi Clintonille, hänen työpöytänsä alla.
En suostunut vaikka olisin saanut siitä ison summan. Myöhemmin rahanpuutteessa annoin hänelle kerran tavallista käsihoitoa.
Muuttuiko elämä muuten kun aloit prostituoiduksi?
Muutamalla työkaverilla tuntuu olevan semmonen asenne että riittää kun vaivaantuu tuleen yleensä töihin.Ja sillonkin myöhässä.Ja sit jos joutuu tekeen töitä vielä niin sehän on ihan kauhee vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla työkaverilla tuntuu olevan semmonen asenne että riittää kun vaivaantuu tuleen yleensä töihin.Ja sillonkin myöhässä.Ja sit jos joutuu tekeen töitä vielä niin sehän on ihan kauhee vaatimus.
Puhutko nyt meidän kylän terveyskeskuksesta? Siellä on joka toisella tämä asenne.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikaan liittyvä...
Taukotiloissa/pukuhuoneissa ei saa oleilla 15 minuutin ylittävää aikaa, taukotiloissa oma oleskeluaika pitää myös merkitä ihan tätä varten perustettuun vihkoseen ("merkitse totuudenmukaisesti, älä kaunistele asiaa vaikka olisit ollut tauolla yli 15min"), henkilökunnan tilojen seinille on myös teippailtu lappusia joissa luetellaan vastaavia toimintaohjeita mm. työkavereiden kanssa keskusteleminen niin minimiin kuin mahdollista ynnä muuta shaibaa!
Tämän lisäksi iso työyhteisö, maskipakko on työpaikalla toki MUTTA pomo on niin pihi ettei pidä lafkan ilmastointia päällä joten fyysisempää hommaa tekevillä on todella todella tukalaa näillä helteillä ja varsinkin se hiestä kastunut maski päällä.
Jopa asiakkaat ihmettelevät sisään tullessaan että onpas täällä kuuma.
Harjun T??
Ehdotti, että osallistuisin lomalta kahteen tärkeään palaveriin - en todellakaan osallistu! Musta se on huonon esimerkin näyttämistä, jos esihenkilö ei lomaile oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotti, että osallistuisin lomalta kahteen tärkeään palaveriin - en todellakaan osallistu! Musta se on huonon esimerkin näyttämistä, jos esihenkilö ei lomaile oikeasti.
Tämä!
Saanko työnantajana kertoa? Meillä oli yksi henkilö, joka saikutti jatkuvasti ja teki niin vähän kuin mahdollista. Kerran hän tuli saikkulapun kanssa, että toisessa kädessä on revähdys, eikä sitä saa käyttää. Ehdotin, että hän tekee töitä vain toisella kädellään. Hän oli vähän aikaa suu auki, mutta ei kuitenkaan suostunut. Seuraavana päivänä hän tuli ja sanoi itsensä irti. Menin varastoon ja tuuletin riemusta.
Vierailija kirjoitti:
Saanko työnantajana kertoa? Meillä oli yksi henkilö, joka saikutti jatkuvasti ja teki niin vähän kuin mahdollista. Kerran hän tuli saikkulapun kanssa, että toisessa kädessä on revähdys, eikä sitä saa käyttää. Ehdotin, että hän tekee töitä vain toisella kädellään. Hän oli vähän aikaa suu auki, mutta ei kuitenkaan suostunut. Seuraavana päivänä hän tuli ja sanoi itsensä irti. Menin varastoon ja tuuletin riemusta.
Proletariaatin ankeuttaja! Toivottavasti olo on ihanan rento ja kepeä nyt - häpeä!
Olin kuumeessa 38.5 pomo käski ottamaan buranan ja tulemaan pari tuntia myöhemmin,kuin vuoroni alkaisi,töihin. Kyseessä ruokakauppa.
Työnantajani yritti vakavissaan vaatia, että viettäisin vapaa-aikaani työpaikalla, että olisin "helpommin tavoitettavissa". En suostunut, kun puhelin ja sähköposti oli jo silloin keksitty.
Tapahtui ollessani ammattikoulun kautta työharjoittelussa ja sattumoisin asuin alle 40 metrin päässä työpaikastani ja tämä pomo oletti että olen koko ajan (myös vapaapäivinä/illalla) vapaa ja että kun mulle vaan soittaa niin mun pitää tulla. Hän vielä sanoi että mun puhelimen on oltava 24/7 auki jos mun apua tarvitaan. Totesi/vähän kiristi että antaa sitten joko hyvän tai huonon arvosanan. En suostunut.
Olin hyllyttämässä ja sellainen ehkä 8V lapsi joka juoksi, työnsi kärryllä tahallaan sitä pallia päin millä seisoin ja kaaduin lattialle. Siinä sitten tippui myös lasisia säilykepurkkeja jotka hajosivat. Menetin tajunikin siinä ja kun heräilin niin pomo sanoi että mun pitää korvata ne säilykkeet. En suostunut, koska ei ole mun vika että joku lapsi ei osaa käyttäytyä. Toisella kertaa samainen pomo (tosin ollessani harjoittelussa vasta) tuumasi että sun pitää korvata nuo klorite pullot jotka siis olivat laatikossa ja jonka nostin rullakosta (joku pulloista oli auennut kaiketi matkalla ja kostuttanut sen laatikon pohjan) arvata saattaa kuinka siinä sitten kävi. Viitisen pulloa meni rikki ja se vuotava pullo valui mun päälle, tuhoten mun vaatteet. Ja mun olisi pitänyt korvata, en suosunut. Hänen olisi pitänyt mun vaatteet korvata koska ei antanut mulle työasua.
Vierailija kirjoitti:
Olin hyllyttämässä ja sellainen ehkä 8V lapsi joka juoksi, työnsi kärryllä tahallaan sitä pallia päin millä seisoin ja kaaduin lattialle. Siinä sitten tippui myös lasisia säilykepurkkeja jotka hajosivat. Menetin tajunikin siinä ja kun heräilin niin pomo sanoi että mun pitää korvata ne säilykkeet. En suostunut, koska ei ole mun vika että joku lapsi ei osaa käyttäytyä. Toisella kertaa samainen pomo (tosin ollessani harjoittelussa vasta) tuumasi että sun pitää korvata nuo klorite pullot jotka siis olivat laatikossa ja jonka nostin rullakosta (joku pulloista oli auennut kaiketi matkalla ja kostuttanut sen laatikon pohjan) arvata saattaa kuinka siinä sitten kävi. Viitisen pulloa meni rikki ja se vuotava pullo valui mun päälle, tuhoten mun vaatteet. Ja mun olisi pitänyt korvata, en suosunut. Hänen olisi pitänyt mun vaatteet korvata koska ei antanut mulle työasua.
Malliesimerkki siitä, miten kauppa/kauppias oyrkii riistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki siitä, miten kauppa/kauppias oyrkii riistämään.
Oli kyllä inhottava kokemus olla ihan pökerryksissä ja verinen, keskellä lasinsirpaleita kun toinen rätkättää vieressä jostain viidestä hajonneesta säilykepurkista. Tuo klorite tapaus oli myös inhottava ja kiitän luojaa että olin valinnut "huonommat" tummat vaatteet sinä päivänä enkä parempia. Näytin kyllä koomiselta vaatteineni tuon klorite tapauksen jälkeen.
Tuli mieleen myös että samainen pomo aikanaan syytti myyjiä varkaiksi jos oli kassavajausta ym.
Olin työmatkalla omalla autolla. Lähdin työpäivän päätteeksi ajamaan kotiin 300 km iltaa ja yötä vasten. Esimies ehdotti että ajomatka olisi hyvä käyttää hyödyksi joten voisimme pitää kehityskeskustelun puhelimen välityksellä.
Ja niin se pidettiin kello oli 21 kun aloitettiin ja puol 11 lopetettiin.
Tehokasta?!