G: Viimeiset sanasi? (Lähimmän kirjan viimeinen lause)
Minä sanon kuolinvuoteellani:
Paremmin ei voisi elämä jatkua
Kommentit (151)
Susikoski sulki oven ulkopuolelta ja veti keuhkonsa täyteen raikasta ulkoilmaa.
Tulevaisuus on oven takana, lähempänä kuin luulemmekaan.
On ollut todella mukava tutustua sinuun, toivottavasti pysyt lähettyvillä.
On pidettävä ruuti kuivana, hana vireessä, kylmä kylkiase tarkalleen tahkottuna, jos mieli minun kunnialla selviytyä tästä laulun labyrintista, minne eräs armain Ariadne on minut lukinlangallaan johdattanut.
Mitat on syytä varmistaa senttimetreinä.
"Vitun impotentti runkkari." Apua :D
"Itse asiassa me kaikki olemme enkeleitä."
Aurinko kohosi taivaanrannan takaa ja valaisi ensi säteillään suuren kuninkaallisen puolison ja Ramseksen, Valon pojan.
Ja vaikka hänen ei ollut onnistunut kasvattaa edes itseään, hän ajatteli että hänen täytyy yrittää kasvattaa tyttärensä siten että he osaavat aikanaan ajatella, eivätkä vain tyydy istumaan kirjahyllystä kiinni pitäen auton lavalla, joka tärisee ja kulkee jonnekin.
I put it up to the panel for discussion.
Onko kaiken sanotun valossa todennäköistä, että kristinuskon, juutalaisuuden, hindulaisuuden ja islamin jumalat ovat yhtään sen todellisempia kuin vaikkapa viikinkien, antiikin Kreikan tai munaisen Egyptin jumalat?
Ja yhdessä he astuivat portin kautta jästimaailmaan.
Kissa naukuu äänekkäästi ja tunnen äänen kätenä olkapäälläni.
Ulapan yllä oli musta pilvijono, ja maailman kaukaisimpiin ääriin vievä tyynivetinen väylä kulki synkkänä harmaan taivaan alla - se näytti vievän suunnattoman pimeyden sydämeen.
Vaarallisia oireita hallittuina tai suunniteltuina annoksina ei tunneta.
Muut ihmiset joutuivat kuolleitten valtakuntaan, Nilfheimiin, jota hallitsi kuoleman valtiatar Hel.
Refusing to deal with numbers rarely serves the interest of the least well off.
(perin trendikkäästi)