Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kesäkolli piristämään elämää?

Vierailija
19.05.2014 |

Olen seurustellut mieheni kanssa jo kahdeksan vuotta. Viimeiset vuodet ovat menneet aika huonosti. Mieheni on masentunut eikä halua kanssani juuri koskaan seksiä. Olen yrittänyt puhua asiasta ja ehdottaa kaikkea suhteen piristykseksi. Mikään ei kelpaa. Rakastan miestäni enkä haluaisi häntä jättää. Mutta olen niin kyllästynyt elämääni. Haluaisin tuntea miehen kosketuksen, koskea sen romanssin taas. Olen harkinnut jo pidempään jonkinlaisen kevyen sivusuhteen aloittamista. Mutta ongelma on, mistä hankkisin miehen. Netissä olevat epätoivoiset runkkarit ja varatut miehet ei kiinnosta. Omassa elämässäni on muutama mielenkiintoinen mies, mutta en uskalla lähestyä heitä enkä usko heidän olevan kiinnostuneen minusta.

Miten te muut miehenne "hylkäämät" olette löytäneet miehen salarakkaaksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tosiaan miehelle kertonut tästä ja sanonut hakevani seuraa muualta, joten hän kyllä tietää. Ei ole tyytyväinen siihen, mutta ei kuitenkaan halua erota. Eli en tee tätä mieheni selän takana.

-ap

Vierailija
2/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 07:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:01"]Ja olen tosiaan miehelle kertonut tästä ja sanonut hakevani seuraa muualta, joten hän kyllä tietää. Ei ole tyytyväinen siihen, mutta ei kuitenkaan halua erota. Eli en tee tätä mieheni selän takana.

-ap

[/quote]

Mitä vittua ! Jos miehes ei ole tyytyväinen se on aina pettämistä ! Ja miten voi puhua rakastamisesta kun hamuaa vierasta

kesäkullia ???

Minulle heti kaikki

[/quote]

Olen kysynyt häneltä, haluaako hän erota vai antaako minun hakea piristykseni toisen miehen kainalosta. Ei halua erota, mutta ei tosin tyytyväinen tuohon toiseenkaan ratkaisuun ole, mutta siihen päätyi kuitenkin. En minäkään halua erota ja toivon, että vielä tulevaisuudessa meidänkin suhde piristyisi. Mutta en minä jaksa vuosia elää näin, joten vihdoin olen päättänyt tehdä asialle jotain. Se mies vielä puuttuisi kuvioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen (8) oli siis ap.

-ap

Vierailija
4/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin oman "salarakkaani" ihan työpaikalta. Olimme jo jonkin aikaa katselleet toisiamme siihen malliin. Lopulta oma suhteeni oli niin säälittävä, että päädyin tuon miehen kanssa sänkyyn. Siitä lähtien olemme olleet yhdessä. Molemmat olemme naimisissa emmekä hae toisistamme mitään sen enempää, kun piristystä.

Vierailija
5/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen fiilis, ollaan myös seurusteltu kahdeksan vuotta. Mun tekis mieli seksiä ihan koko ajan, ihan joka päivä. Mies haluaa ehkä kerran viikossa, jos sitäkään. Haluaisin kokea sen ihanan ihastumisen tunteen taas, sen tunteen kun joku on suhun ihan korviaan myöten rakastunut ja kipinää on molemmin puolin. Meillä on niin tylsää nykyään, kaipaan koko ajan jotain uutta. Oon ottanut puheeksi sen, että harmittaa kun seksiä on niin vähän. Mies ei ole asiasta niinkään moksiskaan, sanoi että on usein niin väsynyt ettei vaan jaksa. En oo vielä puhunut että on alkanut tympiä vähän muutenkin, ajattelin et ensin kokeilen puhua tosta seksistä, jos sen asian sais ensin kuntoon, mut ei. En kans oikeen tiedä mitä tehdä. Rakastan miestä, mut koko ajan tuntuu et jotain puuttuu.

Vierailija
6/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olet suhteessa niin miksi aviossa oleva ei käy? Vai haluatko käyttää sinkkua vipuna pois suhteestasi?

Vierailija
7/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n toiminta ei ole oikeastaan tuomittavaa, koska hän on ollut rehellinen miehelleen ja antanut siis miehelle mahdollisuuden erota. Itse yrittäisin varmaan etsiä netistä, koska sitä kautta löytäisi varmaan helpommin ihmisen, jonka kanssa ei ole esim. yhteisiä tuttuja. Varmasti saa kyllä kaikki sekopäät peräänsä ainakin jos sanoo suoraan etsivänsä seksisuhdetta.

Vierailija
8/10 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kesäkolleja eikä kissoja yhtään kenellekään! Ota nyt järki käteen! Siitä seuraa vaan lisää ongelmia.

Vierailija
9/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:19"]

Jos itse olet suhteessa niin miksi aviossa oleva ei käy? Vai haluatko käyttää sinkkua vipuna pois suhteestasi?

[/quote]

No suurin osa naimisissa olevista miehistä pettää vaimoaan. Itse olen rehellinen miehelleni ja sanonut suoraan etsiväni seuraa muualta. En halua, että joku naimisissa oleva mies pettää kanssani. Miksi haluaisin olla pettäjän kanssa, kun en sellaista itsekään hyväksy?

Vierailija
10/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:01"]Ja olen tosiaan miehelle kertonut tästä ja sanonut hakevani seuraa muualta, joten hän kyllä tietää. Ei ole tyytyväinen siihen, mutta ei kuitenkaan halua erota. Eli en tee tätä mieheni selän takana.

-ap

[/quote]

Mitä vittua ! Jos miehes ei ole tyytyväinen se on aina pettämistä ! Ja miten voi puhua rakastamisesta kun hamuaa vierasta

kesäkullia ???

Minulle heti kaikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme