Entä tämä peppu
Kommentit (43)
Eka peffa on MIEHEN. Katsokaa yläkroppaa. Ja naisten pikkarit ei vaan istu miehille.
Minustakin toi eka pylly on miehen pylly, katsokaa hänen hartioitaankin. Puristaa pakaroita yhteen ettei kulkuset näy.
Toinen pylly ketjussa taas on oikein hyvä pylly. Lähettäjä tietää sen itsekin, otettu hyvästä kuvakulmasta ja pyllyssä ei näy mitään vikaa. Jos lähettäjä pitäisi oikeasti pyllyyään huonona, niin olisi linkittänyt huonomman kuvan, huonommasta kulmasta. Jokatapauksessa toinen pylly on oikein hyvä. Varmaan monen mielestä jo aika iso (kun hän itse väittä sitä liian pieneksi). Tämä iso takamus muoti kun on taas ihan naisten haahatus, aika harva mies pitää mistään jätti perseistä. Toki muotoa saa olla, mutta järkevän kokoinen.
Mies
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:12"]Onpa isoja peppuja. En tiedä oonko kateellinen vai järkyttynyt..
[/quote]
Olisikin iso pylly. Itse koen takamukseni turhan lättänäksi ja lantion turhan kapeaksi. Käytän 38/M kokoa joten ei se ihan valtava ole. Makuasioista on tietty turha kiistellä.
- se jälkimmäinen ahteri
[/quote]
Kyllä on ällöä että ahterin muka pitäisi olla iso.
[/quote]
Se vaan miellyttää esteettisesti eniten minua, minkä mieltymyksilleen voi. Toki pienikin pylly voi olla ihan sievä jos muutenkin on pieni ja siro, mutta ei ole muodokkaan leveän lantion voittanutta.
Tämä kuitenkin on vain minun mielipide joten voidaan kummatkin pitää omat mielipiteemme :)