Onko olemassa terveellistä ja hyvänmakuista levitettä?
Käytän nyt kevyempää Oivariinia, mutta haluaisin löytää sen tilalle terveellisemmän vaihtoehdon, joka kuitenkin maistuisi hyvältä. Keiju, Flora, Becel maistuu ainakin ihan järkyttävältä. Onko edes olemassa hyvänmakuista ja terveellistä levitettä?
Kommentit (44)
Onko se terveellistä? Maku on kyllä hyvä.
En ole vielä löytänyt. Tv. Toinen Oivariinia käyttävä, jolla on verenpainetta
Kunnon voi on hyvää, mutta kun ajatellaan levitteitä niin se tarkoittaa varmaan sitä, että jotain läävitään leivän päälle. Ensinäkin viljat eivät ole parasta ravintoa ja jos siihen päälle läävitään jotain muuta kuin voita niin silloin alkaa terveys heikentyä. Jättäkää kaikki margariinit ja sun muut "kevyt"tuotteen pois. Näin yksinkertaista se on.
Kaura Keiju on minusta hyvän makuista.
Vierailija kirjoitti:
Vesikään ei ole terveellistä, jos sitä juo liikaa.
Noita Keiju, Flora, Becel, mitä ap luettelit, on monia eri makuja.
On myös tottumiskysymys, mikä maistuu hyvältä. Jos etsii nimenomaan voin makua, niin silloin vain sellainen maistuu hyvältä, missä on voita. Itse olen rajannut voin käytön kahteen kertaan vuodessa: jouluna ja juhannuksena. Arkikäytössä meillä on pehmeät rasvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaura Keiju on minusta hyvän makuista.
Minustakin Kaura Keiju on parhaimman makuinen margariini.
Vierailija kirjoitti:
Onko Elephant hyvää?
Taitaa sisältää kookosrasvaa, joka ei ole sen terveellisempää kuin voikaan.
Minä käytän tavallista Oivariinia. Ei ole ylipainoa, kolesteroli- ja rasva-arvot ovat ihanteelliset. En keksi, miksi kiusaisin itseäni pahanmakuisella ruoalla. Olen sekasyöjä, mutta syön paljon kasviksia.
Laardi ja voi ovat hyviä levitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki huoneenlämmössä kovat rasvat ovat terveellisiä.
Ootko maistanut Keiju Kauraa? Monet margariinit on omaankin makuun pahoja ja härskiintyneen rasvan makuisia mutta tuo Keijun Kaura on todella hyvää. Flora taas on kaikkein pahinta.
On. Voi.