Entä tämä peppu
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:22"]Itse peppu on ihan ok, vähän hassun mallinen alhaalta.
Mitä noihin alushousuihin tulee niin eivät ole normi pikkarit tai stringit vaan hipsterit, joiden kuuluukin mennä noin. Mikä naisia vaivaa jos ei edes naisten alusjousuja erota?
[/quote]
Hipsterit peittää koko takapuolen. Itse et erota alushousuja
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:22"]Itse peppu on ihan ok, vähän hassun mallinen alhaalta.
Mitä noihin alushousuihin tulee niin eivät ole normi pikkarit tai stringit vaan hipsterit, joiden kuuluukin mennä noin. Mikä naisia vaivaa jos ei edes naisten alusjousuja erota?
[/quote]
[/quote]
Ne on naisten bokserit ne.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:42"]
Tässä siis omani.
[/quote]
Huhu on kyllä seksikäs pylly :)
Hyi. Minusta se tolppajalkakin oli parempi.
Molemmat tähän ketjuun linkitetyt peput on hyviä, en valittaisi, jos olisi oma :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä ole, bokserit on erimalliset
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä ole, bokserit on erimalliset
[/quote]
Naisten boxereissa lahkeiden linja on suora. Hipsterit ei todellakaan peitä koko pakaroita 1/3 korkeintaan 1/2 pakaroista. Stringihipsterit taas nimensä mukaisesti on stringien ja hipstereiden välimuoto.
Ne mitkä peittää koko pakarat on ne perus mummopöksyt.
Onpa isoja peppuja. En tiedä oonko kateellinen vai järkyttynyt..
Nättejä on kummatkin! Kakkonen ehkä vähän parempi.
t. Mies
Itse pepuissa ei mitään vikaa paitsi et varsinkin ekaa kuvaa on väritetty ettei virheet näy.
Molemmat ovat kuitenkin aika löysiä ja hieman ylipainoisia muuten eli aloittajalla on selvästi vartalon leveinkohta siinä yläreiden kohdalla ja iso kerros ihraa päällä. Sellanen ratsuhousu ilmiö.
Veikkaisin myös et ap on aika lyhyt ja tanakkarakenteinen luonnostaan joten ei laihduttaminen välttämättä paranna tilannetta.
Mut kun monet eivät halua pientä persettä, esim. omaani ( joka on ehkä sekoitus noista kahdesta ) en missään nimessä vaihtaisi Kate Moss-tyyliseen "perseettömään" takapuoleen. Pieni (ja lattana) persehän on nyt just erittäin nolo.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:18"]Itse pepuissa ei mitään vikaa paitsi et varsinkin ekaa kuvaa on väritetty ettei virheet näy.
Molemmat ovat kuitenkin aika löysiä ja hieman ylipainoisia muuten eli aloittajalla on selvästi vartalon leveinkohta siinä yläreiden kohdalla ja iso kerros ihraa päällä. Sellanen ratsuhousu ilmiö.
Veikkaisin myös et ap on aika lyhyt ja tanakkarakenteinen luonnostaan joten ei laihduttaminen välttämättä paranna tilannetta.
[/quote] Vaikka en nyt ruhoani rakastakaan niin ylipainoinen en ole. BMI on 22.4. Varmasti on kiinteyttämisen varaa ja muutenkin olen muodoton pökkelö, mutta ei se laihtumalla parane. Liikuntaa harrastan säännöllisesti, että eiköhän se siitä vielä kiinteydy. Omaan ruhoon kun ei sovi laihuus niin painoa en enempää tiputa kuin korkeintaan pari kiloa, ylävartalosta katoaa muuten kaikki rasva.
-Se jälkimmäinen ahteri
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:12"]Onpa isoja peppuja. En tiedä oonko kateellinen vai järkyttynyt..
[/quote]
Olisikin iso pylly. Itse koen takamukseni turhan lättänäksi ja lantion turhan kapeaksi. Käytän 38/M kokoa joten ei se ihan valtava ole. Makuasioista on tietty turha kiistellä.
- se jälkimmäinen ahteri
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:18"]
Itse pepuissa ei mitään vikaa paitsi et varsinkin ekaa kuvaa on väritetty ettei virheet näy.
[/quote]Oletko sokea, kateellinen, vaiko vain vittumainen ihminen. Jos nuo ovat sinusta ylipainoisia, niin oikeasti ylipainoista et ole ikinä nähnytkään. En tiedä olisiko tässä syytä huolestua sokeudestasi, harhaisuudestasi vai pahantahtoisuudestasi. Ihraa? Voi luoja, mitä ääliömäistä tekstiä. Toivottavasti sinulla ei ole syömishäiriötä / vääristynyttä ruumiinkuvaa myös itsestäsi.
Varsinkin jälkimmäinen aidosti naisellinen pylly on loistava! Suorastaan täydellinen. Oispa upea pussailla tuollaisen omistaja tainnoksiin ja vähän muutakin. Jotka tuota pyllyä tai omistajaa arvostelevat vähääkään lihavaksi, ovatten pienikaluisia reppanoita... borntobelover75 miuku gmail.com
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:12"]Onpa isoja peppuja. En tiedä oonko kateellinen vai järkyttynyt..
[/quote]
Olisikin iso pylly. Itse koen takamukseni turhan lättänäksi ja lantion turhan kapeaksi. Käytän 38/M kokoa joten ei se ihan valtava ole. Makuasioista on tietty turha kiistellä.
- se jälkimmäinen ahteri
[/quote]
Kyllä on ällöä että ahterin muka pitäisi olla iso.
No 21, sulla on kyllä paljon parempi, jopa ihan hyvä jo!