Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetilliset 7h alkaa kohta, jee jee tätä jussia! :)

Vierailija
17.06.2014 |

:D Mä vaan nauran kuin kauheeta mul tulee oleen seuraavat seittemän tuntia. Pari hullua sovinistia, yks lihava pessimisti homo, yks alkkis, yks hullu ja mä ja mies ahtaudutaan tila-autoon ja koitetaan päästä juhannuksen viettoon. Onneks ei näiden kaa kuitenkaan tarvii sitä jussia kokonaan viettää vaan kimppakyydillä vaan kuljetaan. Ja siis mä oon tässä kyydis ainoa nainen :D

Saa nähä onks perse takaikkunassa ja kuka tällä kertaa sekoo tai suuttuu eka. Hengaan vauvapalstalla ku tarviin naisten henkistä tukee tän testosteronimäärän keskellä! :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:30"]

:D Mä vaan nauran kuin kauheeta mul tulee oleen seuraavat seittemän tuntia. Pari hullua sovinistia, yks lihava pessimisti homo, yks alkkis, yks hullu ja mä ja mies ahtaudutaan tila-autoon ja koitetaan päästä juhannuksen viettoon. Onneks ei näiden kaa kuitenkaan tarvii sitä jussia kokonaan viettää vaan kimppakyydillä vaan kuljetaan. Ja siis mä oon tässä kyydis ainoa nainen :D

Saa nähä onks perse takaikkunassa ja kuka tällä kertaa sekoo tai suuttuu eka. Hengaan vauvapalstalla ku tarviin naisten henkistä tukee tän testosteronimäärän keskellä! :)

[/quote]

[/quote]

Vierailija
22/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:55"]

No voisit aloittaa keventämällä tunnelman röyhtäilemällä äänekkäästi ja jos vaan irtoaa niin pieru tai pari. 

[/quote]

Tunnelma on kyllä aika kevyt muutenki. Jos edellisistä vuosista voi yhtään päätellä menoa niin kaljaa, kaljaa ja kaljaa ja sit alkaa tapahtuun. :) Siinä oiski sovinisteille ku alkaisin femakkopiereskeleen. "Mulla on oikeus mun omiin pieruihin!!!!"

ap

Vierailija
24/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noista ajaa? Vai sun mies? Hullu tai alkkis ei ainakaan taitaisi olla hyvä vaihtoehto.... :)

Vierailija
25/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:02"]

Kuka noista ajaa? Vai sun mies? Hullu tai alkkis ei ainakaan taitaisi olla hyvä vaihtoehto.... :)

[/quote]

Mies ajaa ja oottaa ihan kireenä et miten sen oma pinna kestää koko matkan. :D Kaks matkalaista jo noudettu kyytiin, se kaikesta valittava homoseksuaali ja toinen sovinisteista..

ap

Vierailija
26/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

地獄の7HはYAY YAYこのユッシ、すぐに開始! :) 

:D私はひどいMUL-でも、次のseittemän時間であるように笑う。クレイジー熱狂的、PP脂肪悲観的同性愛のカップルは、PPが狂った、PPをalkkisと私は男だと私は車の中で空間に絞ると真夏の祭典に取得しよう。幸いなことに、しかし、それは完全にユッシカープールを過ごすが、旅tarviiガスである。 D:そして、したがって、私はこのkyydisで唯一の女だ 

または怒っている間たわごとゴット尻後ろの窓を見て、誰が、今回は私の最初のスナップばなりません。赤ちゃんはそのような女性はちょうど真ん中にテストステロンの量を聞いて、いくつかの感情的なサポートを必要とする列にたむろ! :)

Vierailija
27/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä on sovinisteja, niin kerro jossain sopivassa kohtaa, että jotenkin mahaa vääntää, ku taitaa tulla KUUKAUTISET! Ja sitten kyselet niiltä, että pystyykö ne mitenkään kuvitteleen miten hirveetä se on ku TOOSA VUOTAA KLÖNTTISTÄ VERTA ja saa olla pelkäämässä, että koska se tulee housuista läpi.

Ja siis just noilla sanoilla!

Vierailija
28/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:08"]

Koska siellä on sovinisteja, niin kerro jossain sopivassa kohtaa, että jotenkin mahaa vääntää, ku taitaa tulla KUUKAUTISET! Ja sitten kyselet niiltä, että pystyykö ne mitenkään kuvitteleen miten hirveetä se on ku TOOSA VUOTAA KLÖNTTISTÄ VERTA ja saa olla pelkäämässä, että koska se tulee housuista läpi.

Ja siis just noilla sanoilla!

[/quote]

No katotaan mitä oikeesti kehtaan, mutta on nää näittenki jutut niin sairaita välil et ehkä saatan parin siiderin jälkeen heittäytyäkin vähä rennommaks menkkakeskustelijaks :D Mies on nii kypsä noihin et sano et vika juhannus ku otetaan kimppakyytiin noita, ei sekää kestä.

ap

Vierailija
29/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa! olen menossa miehen kavereiden kanssa mökille joka maksoi hunajaa.entiedä miksi suostuin...odotan kauhulla vältellyt näitä ihmisiä joiden ajatus kulkee sillä että ollaan vitun ylpeitä ja rikkaita vaikka ollaan duunarihommissa. sitten katsotaan päästä varpaisiin jos ei omista ripsienpidennyksiä tai tekotukkkaa.(duunarihommat,tehdastyöläisiä,lähihoitaja) ja ollaan niin vitun ylpeitä vaikka teen mielenterveystyötä se tekee minusta alhaisemman kuin vanhustyötä tekevät lähärit?! sitten haukutaan siivojia yms muuta paskaa.tuo sakki pahemmasta päästä kuin yksikään potilaani :)

Vierailija
30/32 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Paskanjauhaja fue capturado

Vierailija
31/32 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
32/32 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:02"]

[/quote]