Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätiläskistä eroon?

Vierailija
22.06.2021 |

Onko kukaan oikeasti onnistunut? Siis että on ensin turvonnut iän myötä ja sitten päässyt OIKEASTI onnellisesti eroon alleista, yläselkäheltoista ja pömpöttävästä tätimahasta? Ketuttaa kun vaikka miten yrittää syödä (tai olla syömättä) ja treenata, niin tuo saakelin alavatsarasvapömppö ei katoa. Ja allitkin väpättävät, jos ei jännitä käsivartta koko ajan. Ällöttää. Varsinkin nyt helteellä.

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en treenaa sekä syön mitä haluan.

Olen kehopositiivinen ja hei...pirun ylpeä siitä.

Vierailija
42/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala liikkua tehokkaasti ja KUNNOLLA! Ei mitään sauvakävelyä vaan kunnon juoksulenkkejä, vähintään 15 km 2-3 kertaa viikossa ja punttisalia ihan kunnolla, kyllä siinä saa allit ja pömppöpötsi kyytiä. Eikä tarvii enää varoa syömisiään kun keskimääräinen kalorinkulutus huitelee siinä 3000 per päivä.

En jaksa millään normiduunin ohella ja keski-ikäisenä tuollaista harjoitusmäärää. Turha haaveilla - kyllästyisin parissa viikossa ja homma jäisi siihen. Haluan tasoittaa tämän tilanteen niin, että muutos on pysyvää. Ei siis liian intensiivistä huippurääkkiä. Uskon, että ruokavaliomuutoksilla saa paljon aikaan aineenvaihdunnan suhteen ym. Treeniä ei tarvitse ihan veren maku suussa vetää, vaan pikkuhiljaa.

Jos lähtötason kunto on heikko, ei tuollaisia treenejä pysty vetämään. Olen ikäni liikkunut 50+ täti-ihminen ja uskon, että juuri liikunnan ansiosta olen välttänyt vatsaläskin ja muut tätijutut. Itse juoksen noin 60 kilometriä viikossa ja lisäksi käyn nykyään salilla, koska muuten uhkaa lihasten katoaminen. Töitä joutuu tekemään tietysti enemmän kuin nuorempana, mutta lapset ovat aikuisia joten minulla on aikaa. Töissä ehtii hyvin käydä. Olen aika pitkää päivää tekevä pikkupomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustan opettelemaan pieniä terveellisiä rutiineja kuten vartin aamukävely joka aamu ja iltapäivä

Kuulostaa mukavalta, mutta ihan oikeasti, puoli tuntia liikuntaa päivässä ei tee mitään vaikutusta painoon. Muita hyviä puolia sillä toki on, mutta painoon se ei vaikuta yhtikäs mitään.

Vierailija
44/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövällä se lähtee.

Vierailija
45/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höttöhiilarit kokonaan veke- sokeri ja vehnä.  Ylimääräinen rasva myös pois- eli pikaruuat, rasvaiset lihat ja makkarat. Kävelet tunnin päivässä. Kuntosalille pari kertaa viikossa kiinteytymään. Mulla on ikää kohta 52 ja olen paremmassa timmissä kuin kolmekymppisenä, kun en "ehtinyt" liikkumaan. Ihminen ehtii just sitä, mitä haluaa ehtiä. Ehtiihän suurin osa maata sohvallakin. Sen ajan voi käyttää painumalla ulos ovesta.

Vierailija
46/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 50 niin päätin antaa periksi — miksi ihmeessä mulla pitäisi olla samanlainen vartalo kuin 20-vuotiaana? Jatkuvan itseinhon, treenaamisen ja kituutuksen sijaan annoin itselleni armon olla just sellainen kuin olen. Eipä niitä kiloja montaa tullutkaan.

Elämä on liian lyhyt jatkuvaan itsekontrilliin, olen oikein tyytyväinen nykyiseen olotilaani. Jos jotain inhottaa mun tätipömppämaha niin voi voi.

Vierailija
47/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukalla ketodieetillä oma maha litistyy parissa kuukaudessa ja tasoittaa selluliittejäkin. Pömpötys sitten vain palaa heti hiilareiden myötä..

Tämän olen huomannut, että hiilarit ovat aika lailla no-no. Ainakin kaikki jauhoperäiset hiilarit. Eli leipää tai puuroa jos vedät, niin armoton pöhötys ja turvotus saman tien. Onneksi on nyt tämä hellekausi, niin ei tee edes mieli syödä. Olen onnistunut jättämään jopa sokerit pois jo parin viikon ajaksi. Kyllä tämä tästä!!

Ihan tiukkaan ketoiluun en varmaan pysty, koska en diggaa myöskään oikein liharuoista... kasvikset ovat kyllä oikein ok.

Et sinä ketoiluun lihaa tarvitse.

Vierailija
48/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allien poistoon kuntosalille! Taljavetoja ja vaatii, että oikeasti lisää sitä vastusta siihen liikesarjaan....

Vierailija
49/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan laihana pysytteleminen ei paljonkaan poikkea rangaistusvangin elämästä. Jotkut kestävät sitä, toiset eivät.

Pitää olla kurinalainen. Huonoa mielialaa ei voi säädellä syömällä ja juomalla. Liikkua pitää, vaikkei huvittaisi. Illalla nukkumaan aikaisin, sillä valvominen lisää keskivartalolihavuutta. Sosiaalisissa tilanteissa olet kummajainen, koska et vapaasti voi syödä, mitä on tarjolla.

Takaan, että lihavuuteen taipuvaisen ihmisen on yksinkertaisesti mahdoton laihtua, koska hänen mielenlaatunsa ei salli sitä.

Laihuuttaan vaalivat ihmiset on helvetin tylsää seuraa. Mennään syömään niin syöminen on ruuan pyörittelyä lautasella. Juomaksi vedellä jatkettua valkoviiniä, jos ollaan oikein riehakkaalla tuulella. Joka paikassa katse hakee omaa peilikuvaa, häiritsevää.

Vierailija
50/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uintia, uintia, uintia.

Vierailija
51/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan laihana pysytteleminen ei paljonkaan poikkea rangaistusvangin elämästä. Jotkut kestävät sitä, toiset eivät.

Pitää olla kurinalainen. Huonoa mielialaa ei voi säädellä syömällä ja juomalla. Liikkua pitää, vaikkei huvittaisi. Illalla nukkumaan aikaisin, sillä valvominen lisää keskivartalolihavuutta. Sosiaalisissa tilanteissa olet kummajainen, koska et vapaasti voi syödä, mitä on tarjolla.

Takaan, että lihavuuteen taipuvaisen ihmisen on yksinkertaisesti mahdoton laihtua, koska hänen mielenlaatunsa ei salli sitä.

Olisin muuten samaa mieltä mut keroruokavalion löytäminen oli itselle se ahaa-elämys, ei tarvinnut enää kärvistellä kylmimmän ja nälkäsenä vaan homma oikeesti toimii ja paino putoaa silti. On kylläinen ja hyvä olo, krooninen sokerihimo katos. Silti syön mm marjoja melkein joka päivä ja punaista lihaa hyvin vähän. Sellaista ruokaa mistä tykkään muutenkin mutta vähän modattuna.

Vierailija
52/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia joku laittaa alapeukkuja höttöhiilareiden poistolle? Ai siksi kun on kiva mussuttaa herkkuja....no joo, mutta se läski ei siksi lähde ja aika moni nuori nainekin on aika läski tästä syystä. Nuorilla naisilla näkee selluliittia reisissä. Puuroa ei muuten tartte jättää pois, eikä edes perunaa. Ihmisen pitää kuitenkin saada hiilareitakin ja varsinkin kuituja. Tiedän kyllä mistä puhun kun olen terkkari.

Vierailija
53/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihuuttaan vaalivat ihmiset on helvetin tylsää seuraa. Mennään syömään niin syöminen on ruuan pyörittelyä lautasella. Juomaksi vedellä jatkettua valkoviiniä, jos ollaan oikein riehakkaalla tuulella. Joka paikassa katse hakee omaa peilikuvaa, häiritsevää.

Narsismia ja syömishäiriötä. Nykyihmisen vitsaus.

Vierailija
54/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoruokavalio…!

Vierailija
55/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Minkähän takia joku laittaa alapeukkuja höttöhiilareiden poistolle? Ai siksi kun on kiva mussuttaa herkkuja....no joo, mutta se läski ei siksi lähde ja aika moni nuori nainekin on aika läski tästä syystä. Nuorilla naisilla näkee selluliittia reisissä. Puuroa ei muuten tartte jättää pois, eikä edes perunaa. Ihmisen pitää kuitenkin saada hiilareitakin ja varsinkin kuituja. Tiedän kyllä mistä puhun kun olen terkkari.

Tiedät sen, mitä sulle on opetettu. Etkä saa asiakkaille muuta ohjeistaa. Että turhaan nostat itsesi jalustalle.

Vierailija
56/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala liikkua tehokkaasti ja KUNNOLLA! Ei mitään sauvakävelyä vaan kunnon juoksulenkkejä, vähintään 15 km 2-3 kertaa viikossa ja punttisalia ihan kunnolla, kyllä siinä saa allit ja pömppöpötsi kyytiä. Eikä tarvii enää varoa syömisiään kun keskimääräinen kalorinkulutus huitelee siinä 3000 per päivä.

En jaksa millään normiduunin ohella ja keski-ikäisenä tuollaista harjoitusmäärää. Turha haaveilla - kyllästyisin parissa viikossa ja homma jäisi siihen. Haluan tasoittaa tämän tilanteen niin, että muutos on pysyvää. Ei siis liian intensiivistä huippurääkkiä. Uskon, että ruokavaliomuutoksilla saa paljon aikaan aineenvaihdunnan suhteen ym. Treeniä ei tarvitse ihan veren maku suussa vetää, vaan pikkuhiljaa.

No pidä sitten läskisi ja allisi. Tuolla tavalla et ikinä pääse niistä eroon ja  jatkat samanlaista ruuan mussuttamista kuin tähänkin asti.

Mussuta nyt keskenäsi vaan. Sinun tapasi ei ole ainoa oikea. On peräsuoli pitkällä -rääkkiä (sinun suosikkisi) sekä maltillista, aikuisen ihmisen treeniä yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon. Järkeä kannattaa käyttää. 

Vierailija
57/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pidä sitten läskisi ja allisi. Tuolla tavalla et ikinä pääse niistä eroon ja  jatkat samanlaista ruuan mussuttamista kuin tähänkin asti.

Mussuta nyt keskenäsi vaan. Sinun tapasi ei ole ainoa oikea. On peräsuoli pitkällä -rääkkiä (sinun suosikkisi) sekä maltillista, aikuisen ihmisen treeniä yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon. Silloin ei tule noin helvetin äkäiseksikään, kuin sinä. 

Vierailija
58/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allien poistoon kuntosalille! Taljavetoja ja vaatii, että oikeasti lisää sitä vastusta siihen liikesarjaan....

Lihaskasvu ei poista venyneitä alleja. Kuntosalit on täynnä hieman iäkkäämpiä naisia, jotka ovat lihaksikkaita, mutta allit roikkuu. En usko, että niihin auttaa oikein muu kuin kirurginen toimenpide. 

Vierailija
59/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin tuon terveydenhoitajan. Tuollaista asennetta ei saa päästää lapsien kanssa tekemisiin - ei ihme että on syömishäiriöitä.

Vierailija
60/161 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Parahin terkkaritäti, kaiken ikäisillä naisilla on selluliittia reisissä. Ei se ole nuorilla sen suurempi synti, eikä välttämättä liity mitenkään liikunnan/ruoan laatuun tai määrään. Jännä ettei terkkari sen vertaan tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi