Yrität auttaa ja huomaat kuolleesi, Sinulle tarjotaan hyvitykseksi 25 vuotta valitsemassasi ajassa, valitsemassasi roolissa, millaiseen elämään singahdat?
Kokonaista elämää ei anneta, vain nuo tuhlatut vuodet, vakiokäytännön mukaisesti korvataan 25, mutta muuten valinta täysin vapaa!
Itse lojun täällä palstalla!
Toista mietin prinsessana Skotlannissa mutta 1500 luku ja aiemmat vuosisadat ihmetyttää, ei suihkuja, peilinä kivenpala. Parhaat rikkaudet joitakin metallinpaloja tai elukoita.
Jos jalka murtuu niin parempi asettua kuolemaan.
Ihan hirveää pikemminkin rangaistus kuin palkkio kasarin hemmotellulle lapselle.
No ehkä olisikin voinut olla kasarilla poptähti tai Egyptissä faarao, 25 vuodessa olisi ehtinyt elää monta elämää
Kommentit (15)
Kiinan keisarina Kublai-kaanin sijasta.
Mieluiten jättäisin tuon hyvityksen käyttämättä, mutta jos se ei ole vaihtoehto, niin valitsisin sen kunnon hippiajan. Haluaisin elää jossain hippikommuunissa ja matkailla hippibussilla. Rauhaa ja rakkautta. Se olisi mielenkiintoista kokea.
No ihan omassa elämässäni, mutta niillä tiedoilla ja viisaudella elämästäni, joka minulla on nyt ja ilman adhd:ta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten jättäisin tuon hyvityksen käyttämättä, mutta jos se ei ole vaihtoehto, niin valitsisin sen kunnon hippiajan. Haluaisin elää jossain hippikommuunissa ja matkailla hippibussilla. Rauhaa ja rakkautta. Se olisi mielenkiintoista kokea.
Juu Woodstockin olisin halunnut kokea.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies on nykyään Kimi Räikkönen. Kertoi nuorempana Kanarialla, en uskonut. Menehtyi pian tuon jälkeen kun eräs vauva tippui hänen päähänsä Delhissä. Vasta nyt uskon kun näin videon.
Olipa rohkea!
Vielä jäi oikein varmistamaan että tekee kunnolla, ei hätiköinyt jolloin tuloksena mustelmia, käsienheilutusta, läppäisy nokkaan, itkua, verenvuotoa ja ruhje kyynärpäässä.
Ehei, kun meni raiteelle niin ei lähtenyt ennen kuin toinen ihminen oli pelastettu.
Videon mummo siis näkörajoitteinen eikä näe mitä tapahtui
On vuosi '85 kauan on aikaa siis
Siitä kun viimeksi kävin kaljalla
Mahdotonta ja typerää edes ajatuksen tasolla.
Saksa ja vuosi 1935 hitlerin neuvonantaja.
Palaisi päivään 3.3.94. Silloin menetin itselleni rakkaan henkilön. Jos olisin jäänyt kotiin elämästä olisi tullut toisenlainen.
25 yhteistä vuotta olisi ollut luksusta, mulle riittäisi yksikin vuorokausi!
2500-luku, tai ehkä vielä myöhempi aikakausi, jos saisin esim. jonkinlaisen matkaesitteen ajasta. Ihan taviksen rooli kävisi, ellei kyseessä olisi joku teknokraattinen virtuaalitodellisuusdystopia, jossa tieto olisi hyvin rajattua.
Menisin isovanhempieni nuoruuteen, noin 1950-luvulle siis. Johonkin tavalliseen rooliin, jossa voisin tutustua heihin niin, että minulla olisi vielä omat muistoni tallella.
Varmaan USA:an jonnekin länsirannikolle oikein rikkaan perheen hyvännäköiseksi ja terveeksi tytöksi. Voisin syntyä joskus 1995, jolloin kuolisin ennen kuin korona pilasi maailman.
Sanoisin, että p*ska diili, pidä hyvänäs, ja kuolisin siihen.
Tuo mies on nykyään Kimi Räikkönen. Kertoi nuorempana Kanarialla, en uskonut. Menehtyi pian tuon jälkeen kun eräs vauva tippui hänen päähänsä Delhissä. Vasta nyt uskon kun näin videon.