Rukoilu auttoi Schumia heräämään koomasta :) Jumala on olemassa
Miljoonien ihmisten toive kuultiin. Jumala on suurin.
Kommentit (36)
Ai onko muutkin ihmiset rukoilleet Schumin heräämisen puolesta kuin sen lähiomaiset, vai ovatko hekään? Kuka tietää?
Mutta se on totta, että uskovan rukous voi paljon.
Ei se Jumalakaan yksin voi afrikan lapsia auttaa. Aina siihen tarvitaan ihmistä välikätenä. Itseasiassa maailmassa riittää jokaiselle ihmiselle ruokaa, mutta katsokaa miten se on jakautunut. Länsimaissa ja ameriikassa ihmiset syövät 2-3 ihmisen edestä. Kristillinen kummilapsityö tekee hyvää afrikassa esim.
Moni ei välitä noista ihmisistä pätkääkään. Jos ihmisillä olisi Kristus sydämessään, varmasti olisi sielläkin asiat paremmin. Itse asiassa eräs ateisti kävi tutkimassa parissa paikassa Afrikassa tehdyn työn tuloksia. Siellä missä tehtiin myös evankeliontityötä, oli asiat huomattavasti paremmin. Paikalliset asukkaat olivat paljon motivoituneempia ja innokkaampia oppimaan uutta. Heillä ikäänkuin silmät aukenivat. Nimenomaan he jotka olivat ottaneet Jeesuksen vastaan. Jopa ateisti tunnusti tämän.
Miten se olisi edes pystynyt rukoilemaan, kun oli koomassa? Järki käteen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:13"]
[/quote]
No tuskin se itse rukoilikaan vaan kaikki muut! Dorka.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:14"]
[/quote]
[/quote]
Olipas kristillinen kommentti. Nyt kyllä iskee vasama Korkeimman kädestä ja jotakin menee pielee, kun tuolla tavalla lähimmäistäsi halveksut. Rakastaa pitäisi vihollisiaankin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:14"]
[/quote]
[/quote]
Olipas kristillinen kommentti. Nyt kyllä iskee vasama Korkeimman kädestä ja jotakin menee pielee, kun tuolla tavalla lähimmäistäsi halveksut. Rakastaa pitäisi vihollisiaankin.
[/quote]
Ei minulla tietääkseni ole vihollisia ja rakastankin vaan harvoja. Anteeksi silti että sanoin sinua dorkaksi. Kommenttisi vaan oli dorka.
Olenkin aika huono uskovainen.
Jumala parantaa vain maailman 0.0000001 prosentin ökyrikkaistoon kuuluvan äärimmäisen etuoikeutetun kaverin jolla on rahaa parhaaseen mahdolliseen hoitoon. Ja sitten joku tavis saa vaan kuolla. Reilu jätkä.
Vihollinen on vain vertauskuva, ei se tarkoita mitään oikeata "vihollista" vaikkapa sodassa. Ja minä en ollut se, jota nimittelit, mutta tuossapa se näkyy miten helpsti niitä sammakoita lähtee kenen tahansa suusta. Ei ole uskova ihminen sen parempi kuin uskonnotonkaan.
Taas uskikset yrittävät viedä kunnian kaikesta. Kukaan ei pysty millään todistamaan, että A) jumala olisi olemassa ja B) rukoilu olisi jotenkin hyödyttänyt Schumin tilanteessa.
Ja jotenkin tuntuu kummalta, että jumala (leikitään, että sellainen olisi) keskittyy yhteen julkkishenkilöön sen sijaan, että koittaisi saada ihmisten järjettömyyteen jotain rotia. Taitaa jumalakin seurata lööppilehtiä, jotta tietää mistä naruista vedellä :D
Auttoi jo jonkun verran elämää nähnyttä, paljon hyvää elämältä saanutta miestä, muttei silti auttanut avutonta pikku-Eerikaa? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 08:33"]
Miksi tämä "Jumala" antaisi miljoonien afrikkalaislasten kuolla hiviin ja nälkään samalla aikaa, kun "pelastaa" Schumacherin? Seko on tämän teidän armollisen "Jumalan" tahto? Pienet lapset saavat kärsiä ja kuolla saamatta mahdollisuutta hyvään elämään? Vissiin "Jumalaa" kiinnostaa vain ne rikkaat.
[/quote]
Moniko rukoilee niiden lasten puolesta? Niinpä.
Ai Jumalako ei yksin pysty pelastamaan edes Schumia saati afrikklailapsia? Eikös Hän olekaan kaikkivoipa taivaan ja maan luoja? Schuminkin on luonut, eikö siis voi myös parantaa?
Ei, ei voi pieni ihmine ymmärtää Jumala suurta viisautta. Tutkimattomat ovat Herran tiet, kun selitykset alkavat tulla umpikujaan ja logiikka ontua. Pitää oikeasti valaistua ja tulla uskoon, jotta on niin hurahtanut, ettei enää kyseenalaista mitään. Eikä yksinäin puu pala, tarvitaan uskovien yhteisö, jotta usko pysyy vahvana. Jotta joukkopsykoosi ja hurmos pysyy yllä toinen toistaan hurahduttaen yhä uudelleen. Yksinäinen puu kun saattaa ruveta taas ajatttelemaan järjellään.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:31"]
Vihollinen on vain vertauskuva, ei se tarkoita mitään oikeata "vihollista" vaikkapa sodassa. Ja minä en ollut se, jota nimittelit, mutta tuossapa se näkyy miten helpsti niitä sammakoita lähtee kenen tahansa suusta. Ei ole uskova ihminen sen parempi kuin uskonnotonkaan.
[/quote]
Minä en ainakaan ole missään vaiheessa väittänyt saati kuvitellut olevani mitenkään parempi kuin kukaan muu. Päinvastoin. Olen harvinaisen paskamainen luonne monilta osin.
- se huono uskovainen
Onko paljon rahaa? [x] Check.
Onko kuuluisa? [x] Check.
Onko vaimo ja lapset? [x] Chek.
Jumala: "No ehkä mä tän voin pelastaa".
Saatanan työtä
Itseasiassa rukoilin Saatanaa ja Hän sanoi auttavansa Schumacheria kun hän on ollut niin uskollinen pimeyden palvelija! Hail pimeyden Herra!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 08:33"]
Miksi tämä "Jumala" antaisi miljoonien afrikkalaislasten kuolla hiviin ja nälkään samalla aikaa, kun "pelastaa" Schumacherin? Seko on tämän teidän armollisen "Jumalan" tahto? Pienet lapset saavat kärsiä ja kuolla saamatta mahdollisuutta hyvään elämään? Vissiin "Jumalaa" kiinnostaa vain ne rikkaat.
[/quote]
Moniko rukoilee niiden lasten puolesta? Niinpä.
[/quote]
Moniko rukoili Schumin puolesta? Et mikä on se määrä rukouksia, joka pelastaa ihmisen?
Osaksi uskisten takia käännyin satanistiksi. Hyvä juttu, että Schumacher heräsi koomasta, mutta täällä maan pinnalla (tai missään muuallakaan) ei ole mitään yliluonnollista olentoa, joka voisi parantaa ketään rukoilujen voimalla. Ei ole ketään kuulemassa rukouksia.
Jos nämä rukoukset paransivat Schumin, niin mihin hän edes tarvitsi sairaalahoitoa? Niin. "Jokainen on oma jumalansa".
En voi uskoa, että vielä vuonna 2014 jotkut uskovat satuolentoihin.
Raamatussa muistaakseni sanotaan. että "kun kaksi tai kolem on koolla" niin rukous kuullaan. Toisaalta olen isoimmat rukousvastaukset saanut yksin rukoillessani.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:43"]
Osaksi uskisten takia käännyin satanistiksi. Hyvä juttu, että Schumacher heräsi koomasta, mutta täällä maan pinnalla (tai missään muuallakaan) ei ole mitään yliluonnollista olentoa, joka voisi parantaa ketään rukoilujen voimalla. Ei ole ketään kuulemassa rukouksia.
Jos nämä rukoukset paransivat Schumin, niin mihin hän edes tarvitsi sairaalahoitoa? Niin. "Jokainen on oma jumalansa".
En voi uskoa, että vielä vuonna 2014 jotkut uskovat satuolentoihin.
[/quote]
Oletpa lapsellinen, selkeästi teini. Joko 16v tullut täyteen? :D
Musta huulipuna, pitkä nahkatakki ja halpispentagrammi kaulassa.. Niin ja se Tosi Uhmakas peilin edessä harjoiteltu ilme.. Nää on niin nähty ;)
Ai onko muutkin ihmiset rukoilleet Schumin heräämisen puolesta kuin sen lähiomaiset, vai ovatko hekään? Kuka tietää?
Mutta se on totta, että uskovan rukous voi paljon.
Ei se Jumalakaan yksin voi afrikan lapsia auttaa. Aina siihen tarvitaan ihmistä välikätenä. Itseasiassa maailmassa riittää jokaiselle ihmiselle ruokaa, mutta katsokaa miten se on jakautunut. Länsimaissa ja ameriikassa ihmiset syövät 2-3 ihmisen edestä. Kristillinen kummilapsityö tekee hyvää afrikassa esim.
Moni ei välitä noista ihmisistä pätkääkään. Jos ihmisillä olisi Kristus sydämessään, varmasti olisi sielläkin asiat paremmin. Itse asiassa eräs ateisti kävi tutkimassa parissa paikassa Afrikassa tehdyn työn tuloksia. Siellä missä tehtiin myös evankeliontityötä, oli asiat huomattavasti paremmin. Paikalliset asukkaat olivat paljon motivoituneempia ja innokkaampia oppimaan uutta. Heillä ikäänkuin silmät aukenivat. Nimenomaan he jotka olivat ottaneet Jeesuksen vastaan. Jopa ateisti tunnusti tämän.