Rukoilu auttoi Schumia heräämään koomasta :) Jumala on olemassa
Miljoonien ihmisten toive kuultiin. Jumala on suurin.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:43"]
Osaksi uskisten takia käännyin satanistiksi. Hyvä juttu, että Schumacher heräsi koomasta, mutta täällä maan pinnalla (tai missään muuallakaan) ei ole mitään yliluonnollista olentoa, joka voisi parantaa ketään rukoilujen voimalla. Ei ole ketään kuulemassa rukouksia.
Jos nämä rukoukset paransivat Schumin, niin mihin hän edes tarvitsi sairaalahoitoa? Niin. "Jokainen on oma jumalansa".
En voi uskoa, että vielä vuonna 2014 jotkut uskovat satuolentoihin.
[/quote]
Oletpa lapsellinen, selkeästi teini. Joko 16v tullut täyteen? :D
Musta huulipuna, pitkä nahkatakki ja halpispentagrammi kaulassa.. Niin ja se Tosi Uhmakas peilin edessä harjoiteltu ilme.. Nää on niin nähty ;)
[/quote]
Kuule, mua ei erota massasta ihmisvilinässä. Ei ole mustaa huulipunaa, ei nahkatakkia, ei pentagrammia, ei mitään ilmettä. Enkä pidä melua uskonnostani, kysyttäessä olen ateisti, koska ennakkoluulot (joihin itsekkin olet törmännyt). En ole mikään äärisatanisti, en harjoita rituaaleja, en mitään. En edes käytä alkoholia. En vain usko "Jumalan" tai "Saatanan" olemassaoloon.
27
Minkähänlaista kirjanpitoa se herra isoherra pitää annetuista rukousäänistä?
- 0 rukousta pikkuvauvoilla: no hoh hoh, out you go!
- piinatut pikkulapset? Yksittäisiä vaivaisia LASTEN ääniä oman itsensä puolesta? Mikä tääkin on "Hyvä Jumala, auta minua"? No just. No way, Jose.
- Jalkapalloilijoiden rukouksia voittaa peli? Aika paljon tulee kannatusta kotikatsomoistakin! On sen verran iso yleisö nyt, että pannaanpa pisteet Brasilialalle, noin.
- jaa, iso nimi, urheilija? ja ihan miljoonia on nyt näitä äänestäneitä tässä ja rukouksia ihan Suomestakin asti. Tällä on jo markkina-arvoa, pannaanpas näyttäen pieni ihmeparantuminen. MINÄ OLEN SUURIN! Ta-daa!
Jumala kuulee jokaisen rukouksen ja vastaa tahtomallaan ajalla ja tavalla. Mutta Hän ei aina vastaa ehkä niin kuin toivomme mutta Hän kyllä itse tietää meitä paremmin mikä on parhaaksemme ja mikä ei. Ja usein ihmiset unohtavat sen että on olemassa hyvä ja paha, on Jumala ja sielunvihollinen joka on tullut,tappamaan,tuhoamaan ja varastamaan. Miksi aina kaikesta syytetään Jumalaa? Hän on armollinen rakastava isä. Hän tahtoo pelastaa jokaisen. Siunausta jokaiselle, uskaltakaa uskoa niin hämmästytte.
Me emme aina ymmärrä kaiken tarkoitusta, mutta ehkä ei tatvitsekaan.
Me emme aina ymmärrä kaiken tarkoitusta, mutta ehkä ei tatvitsekaan.
Emme ymmärrä, koska mitään järkeä ei ole. Mutta eihän tästä väitellä kannata. Jos joku haluaa uskoa vaikka kaivonkanteen, niin tehköön niin. Ei siinä järkipuhe auta. Toisaalta kanteen uskova ja kaivon armon saanut ei voi millään saada käännytettyä ihmistä, jolle riittää elämä ilman kaivonkantta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:55"]
Jumala kuulee jokaisen rukouksen ja vastaa tahtomallaan ajalla ja tavalla. Mutta Hän ei aina vastaa ehkä niin kuin toivomme mutta Hän kyllä itse tietää meitä paremmin mikä on parhaaksemme ja mikä ei. Ja usein ihmiset unohtavat sen että on olemassa hyvä ja paha, on Jumala ja sielunvihollinen joka on tullut,tappamaan,tuhoamaan ja varastamaan. Miksi aina kaikesta syytetään Jumalaa? Hän on armollinen rakastava isä. Hän tahtoo pelastaa jokaisen. Siunausta jokaiselle, uskaltakaa uskoa niin hämmästytte.
[/quote]
Saatana kuulee vastauksen heti ja toimii. Teidän jeesuksenne on sellainen sirkupelle jolla ei ole Ruhtinaan edessä mitään valtaa. Saatana ottaa kristityiltä verellä ja antaa uskolliselle!!
Miksi Jumala ei auttanut Ayrton Sennaa miljoonien ihmisten rukoillessa hänen puolestaan?
Kiitos Jeesus <3
Omassakin elämässäni ja lähipiirissä koettu sellaisia rukousvastauksia (ihmeparaneminenkin, ihan lääkärien mukaan) ettei jää sijaa epäilyille. Kumpa useampi löytäisi tiensä Jeesuksen luo :)
Varmasti moni uskoo noinkin, mutta vähintään yhtä moni on eri mieltä siitä heräämisen syystä, itse kuulun jälkimmäisiin.
Ihme jumala kun antaa ensin onnettomuuden tapahtua ja sitten pitää kuukausikaupalla kerjätä.
Otetaanpa lähempään tarkasteluun esim Ayrton Senna vs. Michael Schumacher.
1. Senna ajaa pahan kolarin, miljoonat ihmiset rukoilevat, Senna kuolee -> Se oli Jumalan tahto -> Jumala on olemassa
2. Schumacher kaatuu pahasti, miljoonat ihmiset rukoilevat, Schumacher (ilmeisesti) toipumassa -> Rukoukset auttoivat -> Jumala on olemassa
Yhteenvetona, yltiöuskovaiset saavat tilanteen oman käsityksensä mukaisesti näyttämään lopputuloksesta huolimatta selvältä merkiltä Jumalan olemassa olosta.
Ei, kyllä siihen auttoi se, että kaikki harrastivat tiskaamista. Miljoonat ihmiset ova tiskanneet onnettomuuden jälkeen ja siksi mies ei ole kuollut. Jos kukaan ei olisi tiskannut kertaakaan, olisi voinut käydä toisin.
Miksi tämä "Jumala" antaisi miljoonien afrikkalaislasten kuolla hiviin ja nälkään samalla aikaa, kun "pelastaa" Schumacherin? Seko on tämän teidän armollisen "Jumalan" tahto? Pienet lapset saavat kärsiä ja kuolla saamatta mahdollisuutta hyvään elämään? Vissiin "Jumalaa" kiinnostaa vain ne rikkaat.
Se Shumin pelastuminen johtui siitä, että mä pelasin Nintendoa, enkä koskaan pelaa, mutta just silloin pelasin.
Miettikää lento-onnettomuuksia, jokaisessa koneessa on aina kymmeniä syvästi uskonnollisia ihmisiä matkustajina ja silti näitä koneita aina silloin tällöin putoaa ja uhriluvut ovat tavallisesti aika suuret. Miksi näiden ihmisten rukouksia ei kuulla tai niistä välitetä vaan onnettomuuden annetaan tapahtua? Mukana menee viattomia ja hyviä ihmisiä, lapsia ja vanhuksia, uskontoon katsomatta, en, en vaan ymmärrä sitä ajattelua, että meitä varjeltaisiin ja autettaisiin jonkin korkeamman taholta.
Joo, älkää sanoko, että niin oli tarkoitettu, kenelle ja minkä vuoksi? Opiksiko jollekin, onnettomuudessa menehtyneillekö, eihän kuolleet enää opetusta kaipaa ja jos heidän omaisilleen, niin miksi vitussa tuottaa tuskaa ulkopuolisille?