Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi Kreeta vai Bulgaria Sunny Beach?

Vierailija
16.06.2014 |

Mukana pari murkkuikäistä ja puolivuotias vauva. Ajankohta elokuun alku. Plussat ja miinukset?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona krt Kreetalle!

Bulgaria hyi hitto.

Vierailija
2/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Kreeta herranjestas.

Vierailija
4/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunny Beach on monipuolisempi lapsia ajatellen. On rantaa, aurinkoa, kauppoja, erilaisia ravintoloita ja lapsille hyviä huvittelupaikkoja. Jos rantahulina alkaa kyllästyttää, löytyy myös luonnonrauhaa ja kulttuurisempaa elämää.

Vierailija
5/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta. Sunny Beach on TOSI ankea paikka. Siis ranta ihan ok, mutta mitään muuta siellä ei olekaan paitsi ankeutta.

Vierailija
6/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sanoisin, että ehdottomasti Kreeta, vaikka siellä en olekaan itse ollut. :) Meinaan Sunnu Beach kyllä oli melkoinen bilemesta, kun olin siellä vuonna -05. Itse olin silloin 23v. mutta mikään kauhea bileprinsessa en ole ikinä ollut, niin ko. paikan meno tuntui vähän liiankin railakkaalta. Eli sanoisin, että lasten kanssa mikä muu kohde tahansa kuin SB. ;D

Vierailija
7/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta, tietenkin!

Vierailija
8/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Molemmissa käyty ja melkein kaikki plussat ihanalle Kreetalle. :) Kaupunkina Rethymnon ja kaipuu jäi... Kunpa päästäisi syksyllä Haniaan!

Sunny Beach tosiaan on hurja nuorison bilepaikka. Me aikuinen pariskunta olimme viikon lomalla Nessebarissa, joka on hieno historiallinen kohde. Discomelu vaan välillä kantautui läheiseltä Sunny Beachilta myös sinne! :(

Vierailija
9/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunny Beachin turistit koostuvat pääasiassa 18-vuotiaista ja wt junteista, joilla ei ole rahaa/järkeä matkustaa muualle. 

Vierailija
10/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri Sunny Beach tai Kreeta? Miksei joku Italian rantakohde tai Kreeta?

Vierailija
11/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin hyvä.

Mun ääni menee Sunny Beachille. Lyhyt lento, takuulämmin kohde, nähtävää, koettavaa, hyvä ranta oleiluun ja uimiseen.

Vesipuisto. Hyvää ruokaa. Shoppailtavaa, retkiä.

Paljon hyviä hotelleja lapsiperheille. Helppo liikkua. Lyhyt matka joka paikkaan.

Me lapseton pariskunta menemme elokuussa taas Sunny Beachille. Hotelliksi olemme valinneet tutun ja turvallisen ja rauhallisen.

Olemme ollett Sunny Beachillä 8 kertaa.

t. 45v pariskunta.

Vierailija
12/12 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:07"]

Miksi juuri Sunny Beach tai Kreeta? Miksei joku Italian rantakohde tai Kreeta?

[/quote]

varmaan syynä on hinta. Sunny Beach on halvimpia kohteita mihin etelään pääsee, ja Kreetalle ja Kreikkaan yleensä pääsee myös maan taloustilanteen takia edullisesti. Italiassa majoitus huomattavasti kalliimpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä