Sosiaslityöntekijä oli soittanut kolme kertaa!
Mitähän asiaa hänellä mahtaa olla. Lapset on tyytyväisinä mummolassa 300 km päässä ja minä töissä, meille ei ole mitään asiaa. Ei olla lastensuojelun asiakkaita, joten miksi ihmeessä sossu tavoittelee meitä?
Lapsilla kaikki ok, olen puhunut heidän kanssa juuri.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kyylä teki lasun, kun lapsenne eivät ulkoile pihalla ja epäilee teidän murhanneen ne. No, ovatkin mummolassa. Lasu kirjaa kyylän nimen mustalle listalleen. Se siitä.
No mulle tuli mieleen tämä myös. Naapuri katsonut, että lapset ei ilakoi pihalla vaikka on kesä, ja päätellyt että ne on teipattuna mattokäärössä sohvan alla tai jotain vastaavaa.
Tällaisen avuliaan kansalaisen vuoksi sossukin sitten työskentelee juhannuksena tai kirjoittaa turhia raportteja.
Oliko just lastensuojelun sossu? Vai oletko hakenut esim toimeentulotukea ja kela siirtänyt hakemuksen kuntaan?
Jos ap:n kuvailema tilanne olisi totta, niin aikuinen järkevä ihminen toki soittaisi takaisin /vastaisi puheluun jos siis on jo tietoinen että sos.tt yrittää tavoitella. Toki ap on trolli ja haluaa leikitellä ajatuksella että lälläslää enpä vastaa enkä muutenkaan noteeraa koko asiaa.
Kyllähän sossu tavoittaa ihmiset ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko just lastensuojelun sossu? Vai oletko hakenut esim toimeentulotukea ja kela siirtänyt hakemuksen kuntaan?
En tiedä mikä sossu oli, mutta emme ole hakeneet toimeentulotukea, tai muutakaan etuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n kuvailema tilanne olisi totta, niin aikuinen järkevä ihminen toki soittaisi takaisin /vastaisi puheluun jos siis on jo tietoinen että sos.tt yrittää tavoitella. Toki ap on trolli ja haluaa leikitellä ajatuksella että lälläslää enpä vastaa enkä muutenkaan noteeraa koko asiaa.
Kyllähän sossu tavoittaa ihmiset ennemmin tai myöhemmin.
Soitin kyllä takaisin outoon numeroon ruokiksella, mutta työni luonteen vuoksi en voi seurailla puhelintani työaikana.
Ilman muuta vastaan puheluun jos sattuu soittamaan ruokatunnillani!
Mulle ne soitteli kanssa joskus, olin työtön ja asia koski etuuksista jotka meinasi tippua pois kun en ollut huomannut täyttää tiettyjä asioita.
Lasten isä on ollut yhteydessä sossuun jostain syystä.