Sosiaslityöntekijä oli soittanut kolme kertaa!
Mitähän asiaa hänellä mahtaa olla. Lapset on tyytyväisinä mummolassa 300 km päässä ja minä töissä, meille ei ole mitään asiaa. Ei olla lastensuojelun asiakkaita, joten miksi ihmeessä sossu tavoittelee meitä?
Lapsilla kaikki ok, olen puhunut heidän kanssa juuri.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
No palailen asiaan sitten elokuussa, nyt olen töissä heinäkuun puoleen väliin ja sitten lähdenkin mummolaan mökille neljäksi viikoksi lasten luo.
No ei kyllä onnistu. Kohta soi ovikello teillä.
tokkopa ne sinne mummolaan keksii mennä
Eivät edes pääsisi saareen, ellei joku kävisi veneellä heitä mantereen puolelta hakemassa.
Höpötystä koko juttu. Lasu on pöksyissäsi tiirailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastainen perhe saattaa saada näitä soittoja
No ei saa.
Jos lapsi kuolee koronaan, kuka on vastuussa?
Jos sosiaalityöntekijä tietää että lapsi on vaarassa, hänen kuuluu puuttua tilanteeseen. Esim Vilja-Erikan tapauksessa sosiaalityöntekijän olisi kuulunut puuttua perheen ongelmiin
Vaarassa? Päijänteellä ovat ja paistelevat muurinpohjalettuja mummon, ukin ja serkkujen kanssa minkä kalastukselta ja vanhojen akkareitten lukemiselta sekä uimiselta kerkeävät.
No ei sitä lasua reaaliajassa käsitelläkään. Jos teistä on tehty lasu, sillä ole mitään väliä missä ne nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Höpötystä koko juttu. Lasu on pöksyissäsi tiirailija
No enhän minä tiedäkkään, onko se lasu vai väärä numero vai mikä.
Minä en ole antanut rokotetta lapselleni. Ja vaikka olen sairaanhoitaja, niin siltikään työnantaja ei ole antanut huomautusta
Esim HUS ei vaadi työntekijöiden lapsilta rokotusta, vaan he voivat ihan hyvin jatkaa ilman rokotusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastainen perhe saattaa saada näitä soittoja
No ei saa.
Jos lapsi kuolee koronaan, kuka on vastuussa?
Jos sosiaalityöntekijä tietää että lapsi on vaarassa, hänen kuuluu puuttua tilanteeseen. Esim Vilja-Erikan tapauksessa sosiaalityöntekijän olisi kuulunut puuttua perheen ongelmiin
Vaarassa? Päijänteellä ovat ja paistelevat muurinpohjalettuja mummon, ukin ja serkkujen kanssa minkä kalastukselta ja vanhojen akkareitten lukemiselta sekä uimiselta kerkeävät.
No ei sitä lasua reaaliajassa käsitelläkään. Jos teistä on tehty lasu, sillä ole mitään väliä missä ne nyt on.
Ai. Niinkö lastensuojelu toimii? Ok. No, eivät kyllä ole vaarassa olleet vielä tähänkään saakka tietääkseni.
Mutta toki joku voi yrittää tehdä kiusaa.
Vai mikä muu syy sosiaalityöntekijän soittoon voisi olla??
Joku kyylä teki lasun, kun lapsenne eivät ulkoile pihalla ja epäilee teidän murhanneen ne. No, ovatkin mummolassa. Lasu kirjaa kyylän nimen mustalle listalleen. Se siitä.
Koronapassin myötä koulu näkee onko lapsi rokotettu
Koulu tekee lastensuojeluilmoituksen jos vanhemmat eivät salli lapselleen rokotesuojaa
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole antanut rokotetta lapselleni. Ja vaikka olen sairaanhoitaja, niin siltikään työnantaja ei ole antanut huomautusta
Esim HUS ei vaadi työntekijöiden lapsilta rokotusta, vaan he voivat ihan hyvin jatkaa ilman rokotusta
HUS:in pitäisi katsoa vähän omaa napaa pidemmälle, ja tajuta että kyse on yhteisestä hyvästä, laumasuojasta
Lapset voivat toimia virusvektoreina
Vierailija kirjoitti:
Laita sille tekstiviestillä, että voit vastata puhelimeen töiden jälkeen 24.6. noin 16:15. Se soittaa silloin. Lastensuojeluilmoitus on saatava käsiteltyä 7 työpäivästä tai joutuu kirjoittamaan palvelutarpeen arvion. Työn säästämiseksi se soittaa juhannusaatto aattona virka-ajan jälkeen.
T. Sossu, joka soittaisi.
Olen töissä 16:15 aaton aattona, enkä voi vastata silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
No palailen asiaan sitten elokuussa, nyt olen töissä heinäkuun puoleen väliin ja sitten lähdenkin mummolaan mökille neljäksi viikoksi lasten luo.
Eivät edes pääsisi saareen, ellei joku kävisi veneellä heitä mantereen puolelta hakemassa.
Miksi alapeukut?
Miten luulette että sossu saareen pääsisi, helikopterillako? Tuskin edes löytäisivät saarta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
Miksi alapeukut?
Miten luulette että sossu saareen pääsisi, helikopterillako? Tuskin edes löytäisivät saarta.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
Miksi alapeukut?
Miten luulette että sossu saareen pääsisi, helikopterillako? Tuskin edes löytäisivät saarta.🤣
Siinä sitä olisikin juhannushupia mökkinaapureillekin!
Onkohan lapsia paljonkin sossuilta hukassa kesällä saarissa ja mökeillä, mitä luulette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
Miksi alapeukut?
No miten pelastuslaitos pääsee saareen? Poliisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
Miksi alapeukut?
Miten luulette että sossu saareen pääsisi, helikopterillako? Tuskin edes löytäisivät saarta.No miten pelastuslaitos pääsee saareen? Poliisi?
Oman kokemukseni mukaan helvetin huonosti.
Isoisäni sai aivoinfarktin mökillään saaressa ja ambulanssi oli paikalla kolmen ja puolen tunnin päästä soitosta.
Sossu soittaa yksityisestä numerosta eikä jätä viestiä. Peetä koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sossu soittaa yksityisestä numerosta eikä jätä viestiä. Peetä koko juttu.
Ei mitään viestiä oltu jätettykään, mutta soitettaessa numeroon ( ei ollut salattu) meni vastaajaan ja siinä iloisesti sossu lörpötteli nimensä ja tittelinsä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kyylä teki lasun, kun lapsenne eivät ulkoile pihalla ja epäilee teidän murhanneen ne. No, ovatkin mummolassa. Lasu kirjaa kyylän nimen mustalle listalleen. Se siitä.
No mulle tuli mieleen tämä myös. Naapuri katsonut, että lapset ei ilakoi pihalla vaikka on kesä, ja päätellyt että ne on teipattuna mattokäärössä sohvan alla tai jotain vastaavaa.
Ei ole pakko ottaa!
EUROOPAN IHMISOIKEUSTUOMIOISTUIN: ÄÄNESTI, JOKA KIELTÄÄ JÄSENVALTIOITA ASETTAMASTA KORONAVIRUSROKOTUKSIA PAKOLLISIKSI
7.3.1 sen varmistaminen, että kansalaisille ilmoitetaan, että rokotukset EI OLE pakollisia ja ettei ketään painosteta poliittisesti, sosiaalisesti tai muuten rokottamaan, jos he eivät halua tehdä sitä itse
'7.3.2 varmistettava, ettei ketään syrjitä siitä, ettei häntä rokoteta mahdollisten terveysriskien vuoksi tai koska hän ei halua rokottaa
https://theirishsentinel.com/2021/01/29/european-court-of-human-rights-…