Sosiaslityöntekijä oli soittanut kolme kertaa!
Mitähän asiaa hänellä mahtaa olla. Lapset on tyytyväisinä mummolassa 300 km päässä ja minä töissä, meille ei ole mitään asiaa. Ei olla lastensuojelun asiakkaita, joten miksi ihmeessä sossu tavoittelee meitä?
Lapsilla kaikki ok, olen puhunut heidän kanssa juuri.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
No palailen asiaan sitten elokuussa, nyt olen töissä heinäkuun puoleen väliin ja sitten lähdenkin mummolaan mökille neljäksi viikoksi lasten luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
No palailen asiaan sitten elokuussa, nyt olen töissä heinäkuun puoleen väliin ja sitten lähdenkin mummolaan mökille neljäksi viikoksi lasten luo.
No ei kyllä onnistu. Kohta soi ovikello teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
Mitäs sitä ovikelloa auttaa soittaa jos ketään ei ole kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on tehnyt lasun.
tokkopa ne sinne mummolaan keksii mennä
https://www.kuusiolinna.fi/ajankohtaista/17.6.2021-kuusiolinna-terveyde…
17.6.2021 Kuusiolinna Terveydessä aloitetaan 12-15 -vuotiaiden riskiryhmään kuuluvien koronarokotukset
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) suosittelee, että sairautensa tai tilansa vuoksi vakavan koronavirustaudin riskiryhmiin kuuluvien 12–15-vuotiaiden nuorten koronarokotukset aloitettaisiin Suomessa. Perusteena on, että tiettyjä sairauksia, kuten vaikeaa sydänsairautta tai jatkuvaa lääkitystä vaativaa astmaa, sairastavien nuorten arvioidaan hyötyvän koronarokotuksesta merkittävästi. Esimerkiksi Euroopan tartuntatautiviraston kootussa tutkimusaineistossa on nähtävissä, että perussairaudet lisäävät tapausten pienestä lukumäärästä huolimatta myös 12–15-vuotiaiden koronavirustartunnan saaneiden sairastavuutta ja kuolleisuutta.
Ok nyt ne tulkitsee että jotain salattavaa löytyy. Miten muuten tiesit kuka soittaa jos et vastannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastainen perhe saattaa saada näitä soittoja
No ei saa.
Jos lapsi kuolee koronaan, kuka on vastuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa.
Jos sosiaalityöntekijä tietää että lapsi on vaarassa, hänen kuuluu puuttua tilanteeseen. Esim Vilja-Erikan tapauksessa sosiaalityöntekijän olisi kuulunut puuttua perheen ongelmiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa.
Mee pois.
Mies on törppöillyt viinan tai muiden päihteiden kanssa ja sossut ovat huolestuneet lapsista.
Mistä tunnet sostyöntekijän jos ette ole lastensuojelun asiakkaita? Sossun kanssa muuten tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Ok nyt ne tulkitsee että jotain salattavaa löytyy. Miten muuten tiesit kuka soittaa jos et vastannut
Aa, no oli tullut soitto oudosta numerosta ja soitin ruokiksella siihen. Meni vastaajaan jossa asia selvisi. Työpäivän päätteeksi huomasin että oli kaksi puhelua tullut samasta numerosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnet sostyöntekijän jos ette ole lastensuojelun asiakkaita? Sossun kanssa muuten tekemisissä?
Itse esitteli itsensä vastaajassa.
Rokotevastaisen perheen tunnusmerkit:
- Äiti - ei rokotusta
- Isä - ei rokotusta
- Kirjoittelevat rokotevastaisia juttuja
- Lapsilla ei rokotusta
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsenne saanut rokotteen?
Ei tarvitse ottaa!
https://theirishsentinel.com/2021/01/29/european-court-of-human-rights-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa.
Jos sosiaalityöntekijä tietää että lapsi on vaarassa, hänen kuuluu puuttua tilanteeseen. Esim Vilja-Erikan tapauksessa sosiaalityöntekijän olisi kuulunut puuttua perheen ongelmiin
Vaarassa? Päijänteellä ovat ja paistelevat muurinpohjalettuja mummon, ukin ja serkkujen kanssa minkä kalastukselta ja vanhojen akkareitten lukemiselta sekä uimiselta kerkeävät.
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaisen perheen tunnusmerkit:
- Äiti - ei rokotusta
- Isä - ei rokotusta
- Kirjoittelevat rokotevastaisia juttuja
- Lapsilla ei rokotusta
Ei tarvitse edelleenkään ottaa!
https://theirishsentinel.com/2021/01/29/european-court-of-human-rights-…
HEH
Laita sille tekstiviestillä, että voit vastata puhelimeen töiden jälkeen 24.6. noin 16:15. Se soittaa silloin. Lastensuojeluilmoitus on saatava käsiteltyä 7 työpäivästä tai joutuu kirjoittamaan palvelutarpeen arvion. Työn säästämiseksi se soittaa juhannusaatto aattona virka-ajan jälkeen.
T. Sossu, joka soittaisi.
No joku on tehnyt lasun.