Mitä tehdä yksin juhannuksena Helsingissä?
Kaikki kaverit viettävät perhejuhannusta mökeillään, minä olen sinkku ja perheetön. Tänä vuonna ei kutsuttukaan mihinkään. Mitä ihmettä Helsingissä voi tehdä yksin juhannuksena? Ahdistaa.
Kommentit (59)
Ja unohdit lasten, myös lasten kanssa pitävät hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:16"]
Yksikseen oleskelen ja taidanpa riipasta kovat kännit tänään. Kattella tiestsikkaa ja kuunnella musiikkia. Yksin just rillasin makkkarat pyötägrillillä.
Ulos ei kande yksin mennä. Orpo ole vain tulee ja ahistaa.
[/quote]
No vihdoinkin joku on mun kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Istun tässä sohvalla ja pohdiskelen että miten tää "kotoa ei tuu kukaan hakemaan" -ajatus nyt suhteutuu siihen että yleensä yksin ulos lähtemisen lopputulos on kuitenkin ihan pohjattoman surullinen ja nolo olo, entistäkin yksinäisempi kun näkee miten muut pitävät hauskaa puolisoiden ja kaverien kanssa :/
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:30"]Kaikki kaverit viettävät perhejuhannusta mökeillään, minä olen sinkku ja perheetön. Tänä vuonna ei kutsuttukaan mihinkään. Mitä ihmettä Helsingissä voi tehdä yksin juhannuksena? Ahdistaa.
[/quote]
Ai jai kun nolo juttu. Ei ole charmi purrut. Haluavat olla rauhassa ja varmaan kysyvät, että mitä teit jussina kun ei kutsuttukaan sua. Mieluummin oltiin perheen kesken ja jätettiin sut oman onnen nojaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:19"]Itse ajattelin kerrankin viettää juhannuksen yksin kotona, ilman mitään velvoitteita, ördäystä, krapulaa, hyttysiä tai vastaavaa. Yksinäisen joulun tyyppinen ilta kirjan tai leffan ja herkkujen kanssa kuulostaa parhaalta. Juhannuspäivänä voisi ehkä käydä rannalla, jos sää suosii.
[/quote]
Tylsä kalsaripäivä tämä keskikesän juhla.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:19"]Itse ajattelin kerrankin viettää juhannuksen yksin kotona, ilman mitään velvoitteita, ördäystä, krapulaa, hyttysiä tai vastaavaa. Yksinäisen joulun tyyppinen ilta kirjan tai leffan ja herkkujen kanssa kuulostaa parhaalta. Juhannuspäivänä voisi ehkä käydä rannalla, jos sää suosii.
[/quote]
Tylsä kalsaripäivä tämä keskikesän juhla.
Helsingissä voi joko nauttia tyhjästä kaupungista tai mennä Seurasaareen.
Miksi juhannuksena pitäisi välttämättä tehdä jotain? Ei se sen pakollisempi juhla ole kuin vaikkapa Kristuksen taivaaseennousemispäivä.
Kumpulan siirtolapuutarhassa on iso juhannusjuhla, jossa paljon lapsiperheitä ja muita, siellä hukkuu ihmisten joukkoon, eikä kukaan huomaa, jos olet yksin liikenteessä. Siellä sytytetään kokko, on arpajaisia, saapaanheittoa, hevosajelua, letunpaistoa, makkaramyyntiä, lavatanssia ja sen sellaista. Nuorisomeno puuttuu kokonaan, ehkä siksi sitä ei niin mainostetakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:30"]Kaikki kaverit viettävät perhejuhannusta mökeillään, minä olen sinkku ja perheetön. Tänä vuonna ei kutsuttukaan mihinkään. Mitä ihmettä Helsingissä voi tehdä yksin juhannuksena? Ahdistaa.
Runkata.
Hyvät kaverit. Mitä sanot kun kysy
vät kuulumisia. Sun Seura ei taida heitä erityisemmin....jos ei pyydä, koska ei halua.
En tiedä, eihän siellä varmaan voi muuta tehdä ku kattoa seinää ja vetää käteen.
Mistä Hakaniemen alueella pyörivä sais pullon kokista ostettua? Kaikkee muuta tuli ostettuu ja nyt antaisin jalkani pullosta. Kaikki kaupat kiinni?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:13"]
Mistä Hakaniemen alueella pyörivä sais pullon kokista ostettua? Kaikkee muuta tuli ostettuu ja nyt antaisin jalkani pullosta. Kaikki kaupat kiinni?
[/quote]
Eikun hetkinen, eikö metrolaiturien luona oo automaatteja? Eikö metro kuljekkin klo 23 asti?
Täällä myös yksi yksinäinen sinkku. Olin jo valmis lähtee jonnekin ulos (We love Helsingin juhannustanssit) ja kuteet on niskassa, mutta en uskallakaan jos siitä tulee vielä yksinäisempi, paskempi ja nolompi fiilis.
Minä lähden kohta, samat ajatukset. Parempi olo kuitenkin tulee siitä, et käy jossain ja tulee sitten kotiin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:03"]Täällä myös yksi yksinäinen sinkku. Olin jo valmis lähtee jonnekin ulos (We love Helsingin juhannustanssit) ja kuteet on niskassa, mutta en uskallakaan jos siitä tulee vielä yksinäisempi, paskempi ja nolompi fiilis.
[/quote]
Lähde rohkeasti vaan! :) Piristyt kummasti ja varmasti tulee mukava ilta. Et voi tietää kuinka mukava ellet lähde paikalle!
Ihanaa juhannusta sinulle ja kaikille muillekin, jotka sitä itsekseen viettävät.
Ihanaa, vettä sataa ja telkkarista tulee itsemurhaleffa :D Korkkasin. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:12"]
Minä lähden kohta, samat ajatukset. Parempi olo kuitenkin tulee siitä, et käy jossain ja tulee sitten kotiin.
[/quote]
Sä oot meidän sakari ;) Kerro miten kävi. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:12"]
[/quote]
Sä oot meidän sakari ;) Kerro miten kävi. Ap
[/quote]
*Sankari :D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:16"]
Yksikseen oleskelen ja taidanpa riipasta kovat kännit tänään. Kattella tiestsikkaa ja kuunnella musiikkia. Yksin just rillasin makkkarat pyötägrillillä.
Ulos ei kande yksin mennä. Orpo ole vain tulee ja ahistaa.
[/quote]
No vihdoinkin joku on mun kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Istun tässä sohvalla ja pohdiskelen että miten tää "kotoa ei tuu kukaan hakemaan" -ajatus nyt suhteutuu siihen että yleensä yksin ulos lähtemisen lopputulos on kuitenkin ihan pohjattoman surullinen ja nolo olo, entistäkin yksinäisempi kun näkee miten muut pitävät hauskaa puolisoiden ja kaverien kanssa :/