Lopetin deittailun kokonaan, koska yksikään mies ei halunnut mun kanssa jatkoa
Väärä elämäntilanne, ei kipinää, liikaa kiireitä, en halua mitään vakavaa jne.
Kaikenlaiset selitykset on kuultu enkä enää lähde treffeille vaikka joku anelisi polvillaan.
Kommentit (36)
Lähde mun kanssa treffeille. Vaikka kävelylle, luontoretkelle tai kalaan.
Kehitä itseäsi, että pärjäät kilpailussa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En lähde. Meni jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ala kilpailemaan yhdestäkään miehestä enkä kehittää itseäni miehiä varten. Älytön ajatuskin.
Ap
Mä taas lopetin siksi, kun ihan jokainen mies olisi halunnut jatkoa ja seurustelusuhteen vaikka mua ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kilpailemaan yhdestäkään miehestä enkä kehittää itseäni miehiä varten. Älytön ajatuskin.
Ap
Ei sitten kannata valittaa, että ei pärjää siinä pariutumisen kilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kilpaile miehistä.
AP tiedätkö että tuolla tavalla on pakko sanoa, minulle on tälläkin viikolla sanonut yksi nainen että haluais tulla mun luokse viettämään vappua, vähän pihasaunaan ja paljuun. Eikö kuulostakkin hyvältä kivan miehen kanssa? Mutta et muuten ole tulossa, mun vaimo ei ole ollenkaan samaa mieltä kuin sä. Tinder mies
Vaikka naiset ei sitä haluakaan uskoa niin miehet ovat hyvinkin onnellisia myös yksin. Toki hyvä nainen on aina plussaa. Sama myös toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
EKKÖ SAATANA MUUTA KEKSINYT? Mee kottiis kasvamaan...Mistä näitä pösilöitä löytyy? Ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde. Meni jo.
Ap
Harmi... Pyydän sitten jotakuta muuta. Mutta vaikutat kivalta naiselta. Olet varmaan se, joka kävi 58 treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minulle sopiva mies sellainen joka pitää itseään jonain palkintona ja tyyppinä jonka kiinnostuksesta naisten pitää kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
EKKÖ SAATANA MUUTA KEKSINYT? Mee kottiis kasvamaan...Mistä näitä pösilöitä löytyy? Ei ap.
Tuo on palstan lentävä lause.
Aikansa ärsytti minuakin, mutta nykyään otan sen camp-huumorina. 🤷🏻💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minulle sopiva mies sellainen joka pitää itseään jonain palkintona ja tyyppinä jonka kiinnostuksesta naisten pitää kilpailla.
Eli kaikkien miesten pitäisi vain hyväksyä sellaisenaan? Mitäs vinkkejä sinä annat sinkkumiehille, jotka valittaa, että eivät löydä kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
vedä käteen , ääliö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikkien miesten pitäisi vain hyväksyä sellaisenaan? Mitäs vinkkejä sinä annat sinkkumiehille, jotka valittaa, että eivät löydä kumppania?
Riippuu täysin siitä onko heillä joku ilmiselvä "ongelma".
Onko pimpsasi karvainen? 🧐 Miehet aistivat karvapillun energiakentän ja perääntyvät. Osalle miehistä sillä ei ole väliä, mutta tietyn tyylisille (sellaisille joita himoitset) on.
Tuttua. Ilmeisesti valinnanvaraa riittää ihan kaikenlaisilla miehillä. Jostain syystä nämä monesti yrittävät kuitenkin myöhemmin pyrkiä takaisin elämääsi.