Petin petturimiestäni
Miehellä oli viime kesänä joku romanssi minkä lopetti kiinni jäätyään. Suhteemme ollut aika heikoissa kantimissa ja eroakin tuolloin harkittiin. Nyt sain eilen muutaman kaljan jälkeen jonkun sekoamisen ja hairahduin kikkailemaan yhden miehen kanssa. Mitään yhdyntää ei kylläkään tapahtunut, mutta kiihkeitä suudelmia ja käsitöitä :)
Tilanne oli kuitenkin sietämättömän kiihottava.
Tämän miehen kanssa on vuosia ollut pientä flirttiä ja väreilyä. Mitään ei koskaan ole edes meinannut tapahtua, mutta nyt tein kyllä riettaasti aloitteen. Mies oli niin hurmiossa, että suorastaan tärisi. Ja minä myös. Avokin kanssa tuo seksikin on ollut melko vastenmielistä tuon salasuhteen jälkeen.
Ei kaduta. Haluaisin kokea uudestaan tuon kiihkeän hetken auringon laskiessa. Olen paska ihminen :(
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:17"]
Ehkäpä seurustelet väärän miehen kanssa.
[/quote]
nimenomaan. Miksi ette suosiolla vain eroa, kun ette selvästikään halua olla yhdessä?
Haluaisin kyllä erota. Mulla kaksi lasta, melko isoja jo. En jotenkin raaskisi laittaa kotiamme myyntiin. Yksin ei ole varaa taloa pitää. Kerrostalo keskustassa ei pahemmin houkuttele. Hajoan. ap
Meille kävi myös näin. Mutta, me kyettiin nousemaan tuosta tilanteesta ja nyt 10 v myöhemmin olemme edelleen oikein onnellisia.
Suhteen alkuvaiheessa(2 v tällöin yhdessä) mies petti, minä myöhemmin osaksi kostaakseni.
Miestä sattui niin saatanasti mun pettämiseni että hän silloin vasta tajusi oikeasti millaista se on ollut minulla. Tahto yhdessä oloon oli ja on kuitenkin niin vahva että haluttiin yrittää. Täysi avoimuus, paljon keskustelua ja anteeksianto, niistä paloista alettiin rakentaa uudestaan suhdettamme enkä sitä kadu. :)
Lapset ovat siis minun. yhteisiä ei ole, vaikka mies kovasti haluaisikin. ap
Ehkä olisi hyvä, että kerrot asiasta miehellesi, varsinkin jos miehesi kertoi omasta pettämisestään sinulle. Oletko valmis jäämään sinne taloon loppuiäksesi vain sen takia, että talo on parempi kuin kerrostaloasunto? Mistä tiedät, että tule eron jälkeen asumaan aina kerrostaloasunnossa?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:24"]
Haluaisin kyllä erota. Mulla kaksi lasta, melko isoja jo. En jotenkin raaskisi laittaa kotiamme myyntiin. Yksin ei ole varaa taloa pitää. Kerrostalo keskustassa ei pahemmin houkuttele. Hajoan. ap
[/quote]
no hajoo sitten! Roikut huonoista syistä huonossa parisuhteessa, mutta ihan miten vaan.
Anna palaa, ota nautinto jota ilman olet saanut elää. Elämä on tässä ja nyt. Petturi miehesi ei sinua ansaitse. Miehesi pettää sinua varmasti uudelleen ennen pitkää. Lapsesi ovat isoja, he pärjäävät kyllä vaikka sinä aloittaisit uuden elämän! Ja millaisen, elämän missä sinäkin saat nauttia ja tehdä asioita jotka tekevät sinut tyytyväiseksi. Ei tämä kerrostaloasuminen keskustassa ole yhtään hassumpaa. T. En päivääkään vaihtaisi pois
Mies ei kertonut vapaaehtoisesti. Jäi kiinni kun lähti naisen luokse ja oli 2pvä teillä tietämättömillä. Tuon jälkeen kaivoin totuuden miehen suusta.
Miehelläni on väkivaltaisia taipumuksia, joten en missään nimessä uskalla kertoa. Olisi aivan karmea tilanne, että kävisi pieksemässä miehen kenen kanssa pelehdin. Koska minä olen syyllinen, aloitteen tekijä.
En kestä itseäni ja tilannetta jossa elän :(
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:47"]Anna palaa, ota nautinto jota ilman olet saanut elää. Elämä on tässä ja nyt. Petturi miehesi ei sinua ansaitse. Miehesi pettää sinua varmasti uudelleen ennen pitkää. Lapsesi ovat isoja, he pärjäävät kyllä vaikka sinä aloittaisit uuden elämän! Ja millaisen, elämän missä sinäkin saat nauttia ja tehdä asioita jotka tekevät sinut tyytyväiseksi. Ei tämä kerrostaloasuminen keskustassa ole yhtään hassumpaa. T. En päivääkään vaihtaisi pois
[/quote] Ja aapeeko ei tehnyt väärin pettäessään? Mies on aina sika mutta jos nainen tekee samoin on sankari.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:47"]Anna palaa, ota nautinto jota ilman olet saanut elää. Elämä on tässä ja nyt. Petturi miehesi ei sinua ansaitse. Miehesi pettää sinua varmasti uudelleen ennen pitkää. Lapsesi ovat isoja, he pärjäävät kyllä vaikka sinä aloittaisit uuden elämän! Ja millaisen, elämän missä sinäkin saat nauttia ja tehdä asioita jotka tekevät sinut tyytyväiseksi. Ei tämä kerrostaloasuminen keskustassa ole yhtään hassumpaa. T. En päivääkään vaihtaisi pois
[/quote] Ja aapeeko ei tehnyt väärin pettäessään? Mies on aina sika mutta jos nainen tekee samoin on sankari.
[/quote]
Eikö tuo ole juuri toisinpäin? Onko sinulla omaa kokemusta? Jos ei niin anna neuvosi asiassa josta jotain tiedät. Väkivaltainenkin on mies, ei mikään ylläri! Luultavasti manipuloi muutenkin naista suhteessa, koska noin kovin tuntee syyllisyyttä ja pian jo puolustelee miestä. Jätä Se aika ja ala elää itsellesi!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:46"]Ehkä olisi hyvä, että kerrot asiasta miehellesi, varsinkin jos miehesi kertoi omasta pettämisestään sinulle. Oletko valmis jäämään sinne taloon loppuiäksesi vain sen takia, että talo on parempi kuin kerrostaloasunto? Mistä tiedät, että tule eron jälkeen asumaan aina kerrostaloasunnossa?
[/quote]
ET todellakaan kerro mitään! Tyhmiä ehdotuksia
Etkä ole mikään paska tai huono, olet ihminen ja sinä elät huonossa pari suhteessa!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:31"]
Etkä ole mikään paska tai huono, olet ihminen ja sinä elät huonossa pari suhteessa!
[/quote]
Kiitos kauniista kommentista. ap
Et kerro. Mutta lähdet. Ei pettämisten takia, vaan väkivallan uhan takia. Lasten takia.
Anna palaa ja nauti. Ei se ole mieheltäsi pois kunhan et jää kiinni.
Huh, kyllä alkoi pelottamaan kiinni jääminen. No, viekoittelemani mies ei kyllä todellakaan kehtaa juoruta asiasta kenellekään. On sekä mieheni että äitini tuttu. Ei kaveri vaan sattuvat vaan tuntemaan toisensa.
Ehkä alan harkitsemaan suhteen lopettamista. Eihän tässä ole järkeä että joku random mies saa mut tuollaiseen hurmioon ja oma ukko lähinnä ällöttää. Oon kuitenkin vasta 30-vuotias niin ihan vielä ei viittis luovuttaa hyvän elämän suhteen :(
Kyllä ap, olet oikeassa. Älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen mieheen, vaan vaihda parempaan. Itse asuisin kyllä mieluummin onnellisena kerrostalokämpässä kuin onnettomana okt:ssa:)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:47"]Anna palaa, ota nautinto jota ilman olet saanut elää. Elämä on tässä ja nyt. Petturi miehesi ei sinua ansaitse. Miehesi pettää sinua varmasti uudelleen ennen pitkää. Lapsesi ovat isoja, he pärjäävät kyllä vaikka sinä aloittaisit uuden elämän! Ja millaisen, elämän missä sinäkin saat nauttia ja tehdä asioita jotka tekevät sinut tyytyväiseksi. Ei tämä kerrostaloasuminen keskustassa ole yhtään hassumpaa. T. En päivääkään vaihtaisi pois
[/quote]
Eikö tuo ole juuri toisinpäin? Onko sinulla omaa kokemusta? Jos ei niin anna neuvosi asiassa josta jotain tiedät. Väkivaltainenkin on mies, ei mikään ylläri! Luultavasti manipuloi muutenkin naista suhteessa, koska noin kovin tuntee syyllisyyttä ja pian jo puolustelee miestä. Jätä Se aika ja ala elää itsellesi!
[/quote] No ei todellakaan ole toisinpäin, ainakaan av:llä. Mies on sika ja nainen sankari, on AINA. Ei ole kokemusta mutta miksi nainen teki mielestänne oikein kostaessaan ja pettäessään?
Mikä aika ap:n pitäisi jättää?
Ehkäpä seurustelet väärän miehen kanssa.