Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän sukuani

Vierailija
16.06.2014 |

Minua oikeasti hävettää viedä miesystäviäni tapaamaan perhettäni / sukuani. Saa hävetä silmät päästä heidän käyttäytymistään. Esimerkiksi mökillä ollessa eivät viitsi laittaa uimapukuja päälle, vaikka on vieraita. On siinä todella kiva sitten miehen kanssa jutella terassilla, kun muutaman metrin päässä kävelee alastomia ihmisiä uimaan. Ja joo, alastomuus on normaalia, mutta minusta vieraiden aikaan ne uimapuvut olisi paikallaan.

Lisäksi eivät juuri välitä pukeutumisesta. Saattavat likaisissa multaisissa mökkivaatteissa olla koko vierailun ajan ja saunan jälkeen ovat vain yökkärissä! Minusta voisivat sen verran kunnioittaa vieraita, kun niitä nyt kuitenkin käy aika harvoin. Olen yrittänyt tästä sanoa monta kertaa, varsinkin tuosta alastomuudesta, mutta eivät tee mitään muutosta. Pitävät minua lähinnä tosikkona ja tiukkiksena.

Hävettää syntyä tällaiseen junttisukuun. Taitaa olla viimeinen kerta, kun vien miesystäviäni näytille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tunteen. Varsinkin tuo alastomuusjuttu osoittaa aikamoista tapojen puutetta. Moni ihminen kiusaantuu tuollaisesta.

Tuo yökkärien pukeminen saunan jälkeen on mielestäni ihan ok, jos nyt ei ole käymässä täysin vieraita ihmisiä ja tilanne on vapaamuotoinen.

Heille ei pitäisi olla mitenkään ylivoimaista ottaa paremmin huomioon toiset, varsinkin jos asiasta on puhuttu. En tiedä, ehkä eivät pidä sinua kovinkaan tärkeänä / pitävät itsestäänselvyytenä, koska antavat piut paut sinun sanomisillesi.

Vierailija
2/2 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että edes joku ymmärtää. Tuntuu, että kaikki muut vain nauravat, kun yritän ehdottaa parempaa käyttäytymistä. En ymmärrä, miten ylivoimaista se tuntuu olevan, että pitäisi edes yhden illan ajan vaatteet yllään ja yrittäisi keskustella järkevästi. Joskus esittävät aivan älyttömän noloja ja epäsopivia kysymyksiä. Ne pari miestä, jotka olen perheelleni esitellyt ovat kuitenkin itse olleet "hienommista" piireistä tai siis tarkoitan, että heidän perheensä on käyttäytynyt minun ollessani todella hyvin ja puheenaiheet ovat aina sopivia. On tämän jälkeen älyttömän noloa esitellä oma perheeni, joka ei edes tajua käyttäytyä kunnioittavasti vierasta kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla