Mitä enemmän deittailen, sitä pidempi turn off listastani tulee
Ja siis enemmän asoita, joiden perusteella en edes lähde treffeille. Nykyään kysyn esim alkoholitaustasta, raitistunuttakaan alkoholistia en kelpuuta. Enkä nuuskankäyttäjää, yök.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on pitkä lista ominaisuuksia, joista en jousta. Eikä sitä listaa voi oikein laittaa deitti-ilmoitukseen, vaan juttelemalla ohimennen selvittää liikunnan harrastamiset, penkkiurheilut, kuorsaamiset ym lasten, ylipainon, tupakoinnin, alkoholinkäytön jne lisäksi.
Harrastan liikuntaa 4x viikossa, en kuorsaa, en penkkiurheile, en ole ylipainoinen, en tupakoi enkä juo. Olen ilmeisesti sun unelmamies
Eihän se, ettei ole turn-offeja, vielä tee kenestäkään unelmakumppania? Silloinhan vasta pääsee karsintoihin mukaan.
Ei huonojen puolien puuttuminen ole kaikki kaikessa, pitää olla myös hyviä puolia.
Aika monelle miehelle ihmissuhteet ovat lista ominaisuuksia, ja nimenomaan niin, etyä naisen ominaisuudet ovat ulkonäköön liittyviä( nuori, kaunis, hoikka) ja miehen ominaisuudet toiminnallisia( käy töissä, harrastaa liikuntaa, ei juo alkoholia)
Ja silti se, ettei ole huonoja puolia, ei riitä vielä siihen, että olisi kenenkään *unelma*. Pitää olla myös hyviä puolia.
Rautalanka: se, ettei esim hakkaa naisia, ei ole kenellekään plussa vaan lähtökohta.
Aika moni nainen näyttää hakkaajien kanssa pitävän huushollia, joten taitaa lähtökohdatkin olla vähän erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on a-kupin lattanatissit ja naamavärkki kuin petolinnun anusaukko.
Hei, ei nyt sorruta samaan kuin naiset ja lähdetä maalailemaan omiamme, kun emme tiedä aloittajasta oikeasti yhtään mitään.
Tuon lauseen myötäkö kuvittelit asettuvasi toisen sukupuolen yläpuolelle? Mollaamalla. No ei onnistunut.
En nyt ehkä lähtisi noin dramaattiselle linjalle, mutta kyllähän jokainen vähänkin näillä palstoilla pyörinyt tietää että jos mies laittaa jotain kritiikkiä naisista, niin vastaukseksi tulee joiltain mammoilta aina tyyliin "olet varmaan joku läski neitsytluuseri joka ei ole ikinä saanut naista". Ihan perusmeininkiä, kun ei kestetä minkäänlaista kritiikkiä.
Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sen tyytyväisempi sitä on yleensä rakentamaansa elämään. Niinpä tarvitaan todella mielenkiintoinen ihminen, että viitsisi ajatella suhteeseen rupeamista. Siitä, kun väistämättä seuraa aina jonkinlaisia kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää, että deittikumppani pitää jotain turn off -listaa, niin olisi kyllä viimeiset deitit hänen kanssaan.
Kenellä muka ei ole mitään turn offeja?
Se on eri asia kuin erikseen oikein listata niitä. En muutenkaan ymmärrä miksi kukaan valtsisi kumppanin jonkun listan perusteella. Ihminen joka tuntuu itselle hyvin sopivalta ihan vain yhdessä ollessa on yleensä sellainen myös tärkeimpien ominaisuuksien osalta.
No siellä päässä ne ovat joka tapauksessa, listasi tai ei joten käytännön toiminnassa se on ihan yksi ja sama. Ehkä tarkoitat ihmistyyppiä, joka on niin ennakkoluuloinen erilaisten asioiden suhteen, että ajaa itsensä nurkkaan kun lista on niin loputon ettei kukaan kelpaa. Se on toki eri asia kuin muutama ehdoton kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kelpuuttanut edes ns. kohtuukäyttäjää, vaan mun mies ei juo kuin korkeintaan yhden saunakaljan kuussa. Tämä siksi että kohtuukäyttäjästä tulee helposti suurkuluttaja, ja jos alko yhtään maistuu enempi kuin yhden verran, niin riski on olemassa.
Itse saatan ottaa reippaamminkin silloin tällöin, mutta koska en ole alkoholisti niin ymmärrän lopettaa ja mennä nukkumaan. En ole väkivaltainen humalassa, enkä ilkeä, enkä loukkaa itseäni tai häviä yhtäkkiä jonnekin.
Oletko ihan vakavissasi vai trolli?
On kyllä aivan totta, että päihteiden käytössä piilee aina riski, mutta kuulostaa huvittavalta, miten arvioit oman käyttösi aivan eri periaatteella kuin kumppanisi alkoholinkäytön - etenkin kun on tunnettu fysiologinen tosiasia, että naisten maksa kestää huonosti viinaa.
Saahan sitä ronkeli olla, mutta itse en itse pitäisi parin viinilasin vetäjää potentiaalisena katuojaan tipahtavana spugena, joka vain odottaa retkahtamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:ssä on kohtuu hyvä lista perustiedoista, esim pituus, paino, tupakointi, alkoholinkäyttö, koulutus, vuositulot, onko lapsia, haluaako lapsia, jne ja samat ihannekumppanista. Ja jos on jättänyt jonkun kohdan täyttämättä, niin sekin kertoo jotain. Tinderissä mennään kuva edellä ja loput saat kysellä, jotenkin hankalaa
Vuositulot, olen nyt töissä, mutta aina välillä työtön, joten naisena en voisi tuollaiseen tehdä profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaikka alkoholin kanssa ollut parikymppisenä ongelmia ja sen jälkeen on ollut absolutisti tai kohtuukäyttäjä en näe tuota kyllä ongelmana, mutta toki jokainen saa deittailla ketä haluaa.
Ehkä sit kannattaa pitää suunsa kiinni siitä nuoruudesta.
Minun listassa on vain yksi kohta: käyttää termiä "turn off", mutta sen suhteen olen ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:ssä on kohtuu hyvä lista perustiedoista, esim pituus, paino, tupakointi, alkoholinkäyttö, koulutus, vuositulot, onko lapsia, haluaako lapsia, jne ja samat ihannekumppanista. Ja jos on jättänyt jonkun kohdan täyttämättä, niin sekin kertoo jotain. Tinderissä mennään kuva edellä ja loput saat kysellä, jotenkin hankalaa
Vuositulot, olen nyt töissä, mutta aina välillä työtön, joten naisena en voisi tuollaiseen tehdä profiilia.
Lukutaito on myös hyvä olla. Sinne saa lisätä ne tiedot mitkä haluaa.
Minulle oikeastaan syntyi lista vasta sen myötä, kun muutin uuteen kaupunkiin, eikä deittailtaviin tullut törmättyä aina jonkun kautta. Silloin iski kiinnostus ilman treffailuvaihetta.
Omiksi, tärkeimmiksi on muodostunut ne, että talousosaaminen on ok. Eli pystyy säästämäänkin eikä kaikkea tarvi hankkia osamaksuin, elää aktiivisesti, eikä kaikkea tekemistä pidä siivittää viinilasilla ja pystyy selvittämään asiat ilman mökötystä tai kilarilijuntaa 😅
Vierailija kirjoitti:
On se Suomi24 hyvä, kun 50 km säteellä on kuusi naisen profiilia, kuva niistä on yhdessä ja mainitsemiasi tietoja ei ole yhdessäkään. Siitä sitten kiinnostumaan.
Okcupidin puolella on paljon enemmän mahdollisuuksia tallentaa tietoja itsestä kuin suomi24ssa sekä siellä on enemmän käyttäjiä kuin suomi24ssa, joten kannattaa ehkä testata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Okcupidin puolella on paljon enemmän mahdollisuuksia tallentaa tietoja itsestä kuin suomi24ssa sekä siellä on enemmän käyttäjiä kuin suomi24ssa, joten kannattaa ehkä testata sitä.
Siellä on samalla 50 km säteellä kaksi profiilia. Asukkaitakin täällä on reilusti yli 100 k, mutta sekään ei ilmeisesti riitä. Toimiiko mikään treffipalvelu pääkaupunkiseudun ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Minun listassa on vain yksi kohta: käyttää termiä "turn off", mutta sen suhteen olen ehdoton.
Eli tuo on sinun turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se Suomi24 hyvä, kun 50 km säteellä on kuusi naisen profiilia, kuva niistä on yhdessä ja mainitsemiasi tietoja ei ole yhdessäkään. Siitä sitten kiinnostumaan.
Tarkoitin, että suomi24:n deittisovelluksen idea on hyvä. Harmi että kaikki on vaan Tinderissä sen kuvan perässä.
Mulla näin vähän alta nelikymppisenä miehenä suurimmat turn-offit naisissa on sairaalloinen ylipaino ja wt-elämämkoululaisuus. Lievä alkoholismi nyt ei vielä haittaa, jos pystyy elämään muuten suht. "normaalia" elämää. Mutta jos on elämäntapojen suhteen todella laiska ja saamaton, eikä äo ole kummoinen, niin se on kyllä jo tod. iso 👎.
Tuo on yllättävän monen miehen logiikkaa. En ole välittömästi vastenmielinen = unelmakumppani!