Mitä enemmän deittailen, sitä pidempi turn off listastani tulee
Ja siis enemmän asoita, joiden perusteella en edes lähde treffeille. Nykyään kysyn esim alkoholitaustasta, raitistunuttakaan alkoholistia en kelpuuta. Enkä nuuskankäyttäjää, yök.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt minusta kohtuuttomia turn offeja ole. Surullista että alkoholin kanssa läträäminen on niin yleistä täällä.
Oikeastiko suutelisit nuuskankäyttäjää?
Ja se raitistunut voi kyllä retkahtaa uudestaan.
Ei tietenkään suutelisi? Hänhän just nimenomaan sanoi, että nuo eivät ole kohtuuttomia turn-offeja -> oli siis samaa mieltä niistä. Miten te luette noin huonosti aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on a-kupin lattanatissit ja naamavärkki kuin petolinnun anusaukko.
Hei, ei nyt sorruta samaan kuin naiset ja lähdetä maalailemaan omiamme, kun emme tiedä aloittajasta oikeasti yhtään mitään.
Eli kun on a- kupin tissit ja ruma naama, niin pitää huolia mies kuin mies, niinkö?
Hän vain kertoi omat turn-offinsa kostoksi aloittajalle. Varmaan kalahti jotain aloituksessa, ehkä alkkis?
Olen (raitistunut) alkoholisti, ja minullakin on absoluuttinen turn off -lista.
- alkoholismi tai yleinen läträys
Eipä oikeastaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on pitkä lista ominaisuuksia, joista en jousta. Eikä sitä listaa voi oikein laittaa deitti-ilmoitukseen, vaan juttelemalla ohimennen selvittää liikunnan harrastamiset, penkkiurheilut, kuorsaamiset ym lasten, ylipainon, tupakoinnin, alkoholinkäytön jne lisäksi.
Harrastan liikuntaa 4x viikossa, en kuorsaa, en penkkiurheile, en ole ylipainoinen, en tupakoi enkä juo. Olen ilmeisesti sun unelmamies
Eihän se, ettei ole turn-offeja, vielä tee kenestäkään unelmakumppania? Silloinhan vasta pääsee karsintoihin mukaan.
Ei huonojen puolien puuttuminen ole kaikki kaikessa, pitää olla myös hyviä puolia.
Aika monelle miehelle ihmissuhteet ovat lista ominaisuuksia, ja nimenomaan niin, etyä naisen ominaisuudet ovat ulkonäköön liittyviä( nuori, kaunis, hoikka) ja miehen ominaisuudet toiminnallisia( käy töissä, harrastaa liikuntaa, ei juo alkoholia)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi alkoholistia, edes raitistunutta. Käytän itse kohtuudella ja onhan se ihanaa.
Pisätn vielä paremmaksi. Mä en kelpuuttanut edes ns. kohtuukäyttäjää, vaan mun mies ei juo kuin korkeintaan yhden saunakaljan kuussa. Tämä siksi että kohtuukäyttäjästä tulee helposti suurkuluttaja, ja jos alko yhtään maistuu enempi kuin yhden verran, niin riski on olemassa.
Itse saatan ottaa reippaamminkin silloin tällöin, mutta koska en ole alkoholisti niin ymmärrän lopettaa ja mennä nukkumaan. En ole väkivaltainen humalassa, enkä ilkeä, enkä loukkaa itseäni tai häviä yhtäkkiä jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on pitkä lista ominaisuuksia, joista en jousta. Eikä sitä listaa voi oikein laittaa deitti-ilmoitukseen, vaan juttelemalla ohimennen selvittää liikunnan harrastamiset, penkkiurheilut, kuorsaamiset ym lasten, ylipainon, tupakoinnin, alkoholinkäytön jne lisäksi.
Harrastan liikuntaa 4x viikossa, en kuorsaa, en penkkiurheile, en ole ylipainoinen, en tupakoi enkä juo. Olen ilmeisesti sun unelmamies
Eihän se, ettei ole turn-offeja, vielä tee kenestäkään unelmakumppania? Silloinhan vasta pääsee karsintoihin mukaan.
Ei huonojen puolien puuttuminen ole kaikki kaikessa, pitää olla myös hyviä puolia.
Aika monelle miehelle ihmissuhteet ovat lista ominaisuuksia, ja nimenomaan niin, etyä naisen ominaisuudet ovat ulkonäköön liittyviä( nuori, kaunis, hoikka) ja miehen ominaisuudet toiminnallisia( käy töissä, harrastaa liikuntaa, ei juo alkoholia)
Ja silti se, ettei ole huonoja puolia, ei riitä vielä siihen, että olisi kenenkään *unelma*. Pitää olla myös hyviä puolia.
Rautalanka: se, ettei esim hakkaa naisia, ei ole kenellekään plussa vaan lähtökohta.
Totta! Nyt on listä niin tapissa että jos tämä nykyinen mies kuolee tai lähtee suhteesta niin se on yksin sitten oltava hamaan tappiin asti. Mutta ei toisaalta haittaa, koska en edes jaksaisi enää tutustua parisuhdemielessä keneenkään, on se niin kova homma.
Onhan kaikilla tietyt kriteerit, joista ei halua joustaa. Vaikka asioita ei minkään listan kanssa ole tivaamassa, on silti selvää, että ihan kaikkien kanssa treffeille ei kannata lähteä. On vain hyvä, että alat hahmottaa, mitä itse haluat ja mistä et jousta.
Tärkeimpiä turn-off-asioita monille on (ihan syystäkin) mm. liian suuri ikäero, päihteiden liikakäyttö ja muut elämänhallintaongelmat - vankilatausta yms,
ulkonäkö, joka ei viehätä yhtään, täysin eri kulttuuritausta tai elämäntapa, lapset ja ehkä lemmikitkin... onhan noita. Myös tupakointi, nuuska ja laittomat päihteet ovat hyvin monille esteenä. Selvähän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on a-kupin lattanatissit ja naamavärkki kuin petolinnun anusaukko.
Hei, ei nyt sorruta samaan kuin naiset ja lähdetä maalailemaan omiamme, kun emme tiedä aloittajasta oikeasti yhtään mitään.
Tuon lauseen myötäkö kuvittelit asettuvasi toisen sukupuolen yläpuolelle? Mollaamalla. No ei onnistunut.
Itse nostin rimaa reilusti viime eron jälkeen ja en sortunut jokaisen kiinnostuneen pyöritettäväksi treffeille. Muutamassa kuukaudessa sitten löytyikin huippumätsi, just mulle sopiva. Säästyin paljolta mielipahalta, vaikka kotisohvalla kököttäminen Tinderin kanssa tuntui hullulta verrattuna "entisaikoihin".
Heh jos nuuska on ehdoton nounou, niin lyhyeen loppuis treffailut täälä Lapissa. Kaikesta tekin nipotatte. En kuvittele olevani täydellinen, joten en odota mieheltäkääm sitä. Nuuska on kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin tupakointi: yök sitä hajua kun sitä ei voi ulkopuolinen välttää mitenkään. Ei käytännössä mitään väliä vaikka mies nuuskaisi; mun mieheni käyttää eikä sitä edes suudellessa huomaa/maista. Ottaa aina kohteliaasti pois kun hommiin aletaan 😊
Itellä nyt ”kriteereinä” oikeastaan vain kohtuu alkon käyttö, tasapainoinen elämänhallinta, ei väkivaltainen eikä tyhjästä räjähtelijä.
Löysätkääpä välillä nutturaakin.
Vierailija kirjoitti:
Heh jos nuuska on ehdoton nounou, niin lyhyeen loppuis treffailut täälä Lapissa. Kaikesta tekin nipotatte. En kuvittele olevani täydellinen, joten en odota mieheltäkääm sitä. Nuuska on kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin tupakointi: yök sitä hajua kun sitä ei voi ulkopuolinen välttää mitenkään. Ei käytännössä mitään väliä vaikka mies nuuskaisi; mun mieheni käyttää eikä sitä edes suudellessa huomaa/maista. Ottaa aina kohteliaasti pois kun hommiin aletaan 😊
Itellä nyt ”kriteereinä” oikeastaan vain kohtuu alkon käyttö, tasapainoinen elämänhallinta, ei väkivaltainen eikä tyhjästä räjähtelijä.
Löysätkääpä välillä nutturaakin.
Kuulostaa että sulla on standardit korkealla kun oikein pidät kohteliaisuutena sitä että ottaa valuvan mällin pois huulesta yhdynnän ajaksi. Suostuuko myös pesemään pippelin päivittäin?
Kuulostaa samalta kuin yksi tinderakka sanoi. Kertoi olleensa exänsä elämän rakkaus, exä oli kehunut että ainoa nainen jota ei ole pettänyt. Kyllä siinä tuli ihan tippa linssiin liikutuksesta ihan sivullisellekkin❤️
Ironisinta on, että myös vastapuolen turn off- lista kasvaa sinun kohtaamisen jälkeen.
Nuo on aika itsestäänselviä asioita. Lisäisin luottotietonsa sössineet ja sitä kautta pahoissa veloissa olevat ihmiset. Näitäkin on nykyään aika paljon.
Suomi24:ssä on kohtuu hyvä lista perustiedoista, esim pituus, paino, tupakointi, alkoholinkäyttö, koulutus, vuositulot, onko lapsia, haluaako lapsia, jne ja samat ihannekumppanista. Ja jos on jättänyt jonkun kohdan täyttämättä, niin sekin kertoo jotain. Tinderissä mennään kuva edellä ja loput saat kysellä, jotenkin hankalaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt minusta kohtuuttomia turn offeja ole. Surullista että alkoholin kanssa läträäminen on niin yleistä täällä.
Oikeastiko suutelisit nuuskankäyttäjää?
Ja se raitistunut voi kyllä retkahtaa uudestaan.
En varmaan suutelisi, mutta kun olen mies niin harvemmin on nuuskaa tullut pusutellessa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää, että deittikumppani pitää jotain turn off -listaa, niin olisi kyllä viimeiset deitit hänen kanssaan.
Kenellä muka ei ole mitään turn offeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää, että deittikumppani pitää jotain turn off -listaa, niin olisi kyllä viimeiset deitit hänen kanssaan.
Kenellä muka ei ole mitään turn offeja?
Se on eri asia kuin erikseen oikein listata niitä. En muutenkaan ymmärrä miksi kukaan valtsisi kumppanin jonkun listan perusteella. Ihminen joka tuntuu itselle hyvin sopivalta ihan vain yhdessä ollessa on yleensä sellainen myös tärkeimpien ominaisuuksien osalta.
Eli kun on a- kupin tissit ja ruma naama, niin pitää huolia mies kuin mies, niinkö?