Sellainen uimaranta ois jees, jonne saisi tulla vain arpiset ja jonkun "näkyvän" virheen kropassa omaavat tyypit
Oli kyllä taas ahdistavaa, kun leikkausarpiani tuijotettiin suu auki silmät suurina :(
Kommentit (40)
Joo-o taas. Ennen oli näin, ettei erilaiset voineet mennä "tavallisten" kanssa samoille paikoille, oli erivärisille omat koulut, vammautuneet tungettiin laitoksiin ja normaali elämä oli vain normaaleille. Ei kiitos.
Ap kaksinaismoralismi. Haluat rannan arpisille ettei tuijotella koska se ei tunnu kivalta. Mutta sitten mielestäsi tatuoitu ei saa tulla rannalle koska ne ovat rumia :D ota huomioon että tatuointi on iso arpi ja se voi olla jonkun mielestä vaikka kauniimpi kuin sinun arpesi
Eikö ole parempi, että lapset ja nuoret näkevät erilaisia vartaloita normaalissa yhteydessä kuin pitää heidät erillään?
Mielestäni eletty elämä raskausarpineenkin on kaunista ja ihan tavallista. Somen filtterit antavat ihan väärän kuvan ihmisistä ja koetusta elämästä.
Sulla on ihana body! Mulla on ihana body!
Vierailija kirjoitti:
Ap kaksinaismoralismi. Haluat rannan arpisille ettei tuijotella koska se ei tunnu kivalta. Mutta sitten mielestäsi tatuoitu ei saa tulla rannalle koska ne ovat rumia :D ota huomioon että tatuointi on iso arpi ja se voi olla jonkun mielestä vaikka kauniimpi kuin sinun arpesi
Tuotahan se nykypäivänä on. Tietenkin sitten arpinen saa käydä yleisillä rannoilla. Minulla on urheilutaustaa ja naiset huutelevat "hyvä perse" huutojansa ja haluan hyväperseisten rannan johon kaikki huutelun uhrit tulevat. Kannatan hyvätissisten rantaa missä naiset ja ja miehet manboobseineen voivat uida rauhassa. Kieltämällä pahennetaan asioita, mutta silti uuvatit haluavat kieltää kaikki.
Mulla on iso ja näkyvä arpi. Haluan mieluummin mennä tavallisten ihmisten kanssa rannalle kuin mihinkään friikkikokoontumiseen.
Enkä ole edes koskaan huomannut, että ketään sivullisia kiinnostaisi arpeni. APn suurin vika on korvien välissä eikä arvessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tuijotan mieluummin hyvännäköisiä ihmisiä. :) Ja vaikka olen ihan heteronainen, niin kyllähän kaunis nuori naisvartalo on myös hyvännäköinen, ei pelkästään miehet.
Mitä jos et tuijottais ketään? Opetellaan kaikki vähän paremmiksi ihmisiksi jooko.
Mites jos se olisi ranta kaikille, mutta hyväkäytöksisille? Eli olipa kroppa millainen vain, mutta ketään ei tuijoteltaisi jne.
mene vammalan kaalisaaren rannalle.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka luulee että heitä tuijotetaan koko ajan??
Mulla on vatsassa kastemadon näköinen arpi navasta rintalastaan enkä ole ikinä huomannut kenenkään katsovan. Toisaalta en myöskään häpeä sitä, mulla on edelleenkin bikinit rannalla vaikka olen jo 60+
jos jotain huonoa on helteissä niin se että rumiluksetkin kulkee puolialasti, sekä kaikenmaailman kainalokarva feministit... hyi
Vierailija kirjoitti:
Mites jos se olisi ranta kaikille, mutta hyväkäytöksisille? Eli olipa kroppa millainen vain, mutta ketään ei tuijoteltaisi jne.
Eiköhän nämä itsensäpaljastelijanaiset määrittelisi jokaisen miehen katseen tuijotukseksi, mitä tosin jo nyt tekevät. Kaikenlainen valittaminen tulisi kieltää myös.
Kuinka suuria arpien pitäisi olla, että tuolle rannalle pääsisi? Minulla on paljonkin arpia muttei yhtään leikkauksesta eikä arpiani näe muutaman metrin päästä.
Hmm.... Pitäisikö rannalla olla arpi/epämuodostuma poliisi sisääntulossa vahtimassa, että on tarpeeksi epämuodostunut? Tulisiko jollekin paha mieli jos hänelle sanottaisiin ettei hän ole tarpeeksi ruma rannalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt aikuinen ihminen lasten töllöttämistä pelkää? Lapset on lapsia, ei niiden mielipiteitä saa liian vakavasti ottaa. Tajuavat kyllä ennen pitkää, että ihmisiä todellakin on monenlaisilla pintavioilla.
Nimenomaan, lapsethan tuijottaa aina ja kaikkia. Minussa ei ole mitään "vikaa" ja silti minua on lapset monta kertaa tuijottaneet silmät ja suu auki kun olen tehnyt jotain niinkin erikoista kuin pakannut kauppakassia. Lapset tuijottaa, sellaisia ne ovat.
Jos aikuinen tekee samaa, kannattaa vaan tuijottaa takaisin ja kysyä, että haluatko kenties tietää jotain näistä arvista vai kiinnostaako vaan katsella. Veikkaan, että aika moni jatkaa vikkelästi matkaansa.
"Oli kyllä taas ahdistavaa, kun leikkausarpiani tuijotettiin suu auki silmät suurina :("
Olisit tehnyt täsmäiskun takaisin: alat tuijottaa tuijottajaa suu auki, silmät suurina ja vaikak pälyilet samalla puhelimesi näyttöä ja jatkat tuijotusta. jos kävelet ohi, sanot vaikka hiljaa utta tarpeeksi kuuluvasti "jestas"
nnooo... monihan tuijottaa vaan tuijottamistaan älyämättä kummemmin mitään
😶
toljootteja kirjoitti:
nnooo... monihan tuijottaa vaan tuijottamistaan älyämättä kummemmin mitään
😶
näinhän se on, mutta siitä on tilaisuus uhriutua. Että ottaa aivoon kaikki nykypäivän uhrit. Esitellään sitä persettä, mutta jos joku katsoo, se on väärin, kun sitä petsettä esitellään itsen takia ei muiden. Ja olen nainen, mutta ymmärrän myös että miehiä ja naisiakin viehättää paljas pinta.
Minulla ovat sen verran pahat leikkausarvet, että saan käydä bur kini päällä uimahalleissakin kun lääkärintodistus on mukana. Liikunta on osa kuntoutusta ja kunnon ylläpitoa onnettomuuden jälkeen.
Toki uimarannoilla on aina näitä ymmärämättömiä, jotka tulevat kysymymään uskonasioista. Siis ihan tuntemattomat ihmisetkin välillä vaikka näkevät paljaan tai hellehatulla/lippalakista verhoillun pääni.
Sen verran kalliita ovat kaksi uima-asuani olleet, että pesen ne aina käytön jälkeen. Ei myöskään tulisi mieleen kulkea niissä muualla kuin uimapaikoissa.
Muualla kuljen ihan vaikka juoksutrikoissa ja pitkähihainen ja luonnonkuituinen paita päällä jos haluan pukea trikoot jalkaani. Uima-asun ylä- ja alaosat ovat pyhitettyjä uimakäyttöön.
Kyllä ne arpisetkin toisia tuijottaa.
Mene ap nudistirannalle, siellä eivät muutenkaan hengaile kedon kauneimmat kukkaset.
Entäs jos on itse aiheutettuja teinivuosien syviä viiltelyarpia, saako silloinkaan tulla?