Kenen laulajan/bändin kasettia kuuntelit mankallasi nuorena?
Mulla eka kasetti, jonka sain joululahjaksi oli Madonnan True Blue. Pian sain toisenkin: Kylie Minoguen I should be so lucky. Oli kiva kun tuli vaihtelua!
Kommentit (34)
Queenin A Night at the Opera oli mun eka oma LP-levy, vuosi oli 1975. Osaan vieläkin biisien sanat ulkoa. Kasetit oli sekalaista musiikkia, jota nauhoitin radiosta, esim. CCR:ää, Procol Harumia, Mike Oldfieldia, Wigwamia.
Jotain siskon vanhoja 80-luvun kasetteja kuten scorpparit ja Dingo. Siskon nauhoittamia radiokappaleita. Sit aloin ite nauhoittamaan 90-luvun ajan hengen kappaleita. Eka kunnon laulan kasetti jonka muistan oli Mariah Careyn Music box(tms). Sitten jossain vaiheessa Pure Rock ballads. Hyviä biisejä oli silloin kyllä :)
Jason Donovan, Maggie Reilly, Kaija Koo. Näitä sit kuunneltiin puhki. :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 20:36"]
Jason Donovan, Maggie Reilly, Kaija Koo. Näitä sit kuunneltiin puhki. :D
[/quote]
Näihin vois vielä lisää Heidi Kyrön.
Radiosta nauhoitin itse kappaleita kasettimankalla. Kamala homma! Eka kaupasta ostettu musiikkikasetti oli joku kokoelma suomalaista musaa, olisko ollu joku Finnhits.
Bon Jovi, Duran Duran, Twisted Sisters, Glenn Medeiros, Herreys..=) Voi kiesus!!
Sandraa. Muistan ainakin biisit Maria Magdalena ja In the heat of the night.
Aikakoneen Aika.
Eka cd oli Alexian Uulala
Ensimmäinen oma kasetti oli Yön joku, sukulaiseni minulle nauhoittama. Vuosi oli -86 ja olin 6v. En muista ihan hirveästi sitä kuunnelleeni. Joutsenlaulua vain lähinnä kelailin. Seuraava ja taisi olla peräti ensimmäinen oma alkuperäinen kasetti olikin sitten niinkin loistava kuin Anna Hanski. :D No, en mä tuota Anna Hanskiakaan paljoa kuunnellut. Olin silloinkin vielä sen verran nuori, ettei ihan hirveästi musiikki vielä soinut.
Sitten vähän myöhemmin soi Kikka. :D Olin varmaan joku 10v.
Mulla on ollut pienenä ihan järkyttävä musiikkimaku.
Bananarama,madonna,cccatch,Sandra,def leppard,Eppu normaali,fancy
Hanoi Rocks, Pelle Miljoona, Duran Duran, Dingo...
Apulanta. Joskus -97?
Muistan että siinä kasettikotelon paperissa oli hauen kuva.
Minulla oli lastenlaulukasetteja paljon 80-luvulla, Röllejä ja muita. Ensimmäinen "oikean" bändin kasetti oli joku New Kids on the Blockin :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:24"]
Minulla oli lastenlaulukasetteja paljon 80-luvulla, Röllejä ja muita. Ensimmäinen "oikean" bändin kasetti oli joku New Kids on the Blockin :D
[/quote]
NKOTB on ensimmäinen sellainen mitä ihan oikeasti kuuntelin ja fanitin. :)
2.
Oon syntynyt 86 joten mulla oli jo ihan kiva kokoelma noita kasetteja lapsena muistan kuunneleeni ääni satuja mm: pieni merenneito ja vaahteramäen eemeliä ja rölli oli niin pop siis niin fanitin rölliä :D ja teininä oli sit nylon Beat,yö,ja sitten tuli jossain vaiheessa meillekin cd-soitin ja sillä sitten kulutettiin kaverin kanssa melkeen puhki Backstreet Boysin cd:t :P ja unelmoitiin kenen heistä kanssa me mentäisiin naimisiin no arvatenkin meukäläisen koulu vihkoissakin luki ******Carter oi oi niitä aikoja! :D:D:D
up