Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6% äideistä purkaa stressiään pahoinpitelemällä lapsiaan.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on saanut sinut niin kiinnostumaan tästä keskustelun aiheesta? Onko joku nainen pahoinpidellyt sinua, ilman että olet itse käyttänyt väkivaltaa? Vai pelkkä yleinen katkeruus ja viha naisia kohtaan? Kun et kovin empaattiselta vaikuta. Ketjussa monet naiset ovat avanneet mahdollisia syitä lapsiin kohdistunutta väkivaltaa kohtaan, pohtineet käytöstään. Miehillä on yleensä eri asenne; "en ikinä ole mitään tehnyt enkä tee, naiset vain minua mustamaalavat!".

Vierailija
122/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin haluan kertoa etten todellakaan hyväksy lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa. itse olen syntynyt  -66, ja kyllä minua on tukistettu ja sain 'luunappeja' jos siihen aihetta oli ja aina se oli kyllä äiti joka näin teki. en todellakaan muistele sitä pahalla eikä se minusta ole väkivaltaa. anteeksi vaan mammat mutta en pitäisi pahana jos niin saisi vanhemmat tehdä tänäpäivänäkin, vaan kun ei saa. mutta yksi jännä juttu mitä olen monesti miettinyt, mistäköhän mahtaa johtua ? 

olen työkseni päivittäin tekemisissä -40 ja -50 luvulla lapsuutensa viettäneiden henkilöiden kanssa, siis aikana jolloin koivuniemen herra ja vitsa tai remmi kuuluivat monessa perheessä kasvatukseen. ja nämä henkilöt ovat ikionnellisia että ovat saaneet viettää lapsuutensa silloin, eivätkä tosiaan muistele lapsuuttaan pahalla. kuitenkin muistelevat miten vanhemmat olivat rakastavia perheyhteisö oli hyvin tiivis ja lapsella oli koko ajan hyvä ja turvallinen olo. 

onko se siis niin että aika kuultaa muistot ? vai onko kenties niin että lapsi tarvii rajojakin vaikka se vähän sattuisikin vai mistä nuo hyvät muistot kurituksesta huolimatta kumpuavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:30"]

Itsehän yrität tervata kaikki naiset muutamien sairaiden yksilöiden perusteella.

Miehet vain ovat keskimäärin väkivaltaisempia ja raaempia kuin naiset, niin toisia miehiä, naisia kuin lapsiakin kohtaan. Fakta. Kannattaa luottaa rikostilastoihin.

[/quote]

Tilastojen mukaan parisuhdeväkivallassa naisilla on myös varsin merkittävä osuus eli sekä miehet että naiset kunnostautuvat ääliömaisyydessä. Tässä ei siis puhuta mvain uutamasta ääliöstä vaan Suomessa yhden vuoden kuluessa tuhansista tapauksista ja tekijöistä.  Mitäpä jos lopulta tunnustaisit myös naisten osuuden etkä takertuisi siihen, että jako ei mene aivan tasan 50/50. Muista myös että keskustelet useampien henkilöiden kanssa eli esimerkiksi minä olen vastuussa vain itse kirjoittamistani viesteistä. Samansuuntaista mielipidettä ilmaisevien viestien väittäminen yhden ja saman henkilön laatimiksi on teitenkin kätevä tapa yrittää mitätöidä esitetty mielipide ja sen esittäjät.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Perhev%C3%A4kivalta#Poliisin_tietoon_tuleva_osuus

"Yleisin, aiemmin esitetty virheellinen, näkemys, joka ilmenee myös tunnetun "Usko, toivo, hakkaus" –kyselytutkimuksen esipuheessa[40] korosti sitä, että uhri on 90% nainen ja tekijä mies. (Tutkimus toistettiin jälleen 2005 nimellä ” Naisiin kohdistunut väkivalta 2005”[41].) Ennen HEUNI-tutkimusta (2010)[38] ei Suomessa ollut aikuisten miesten osalta tehty vastaavaa tutkimusta lukuun ottamatta Suomen lääkärilehdessä julkaistua Niemisen, Heloman ja Pihlajamäen (2008) tutkimusta varusmiehillä[42] sekä uutta Nuorten seurusteluväkivaltatutkimusta 2009 [16]."

Edellä oleva on siis kopioitu Wikipediasta mutta esitetyt faktat ovat tarkistettavissa alkuperäisistä tutkimuksista. Ne on mainittu eritellen Wikipedian sivun alareunassa. Tuo HEUNI - tutkimus on juuri se, jonka rahoitusta eräs naisjärjestö yritti pontevasti jostakin tarkemmin selvittämömästä syystä johtuen estää.

Vierailija
124/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vakavampaan perheväkivallan muotoihin mennään, sitä enemmän henkirikoksia lukuun ottamatta korostuu myös ilmitullut naisten tekemä parisuhdeväkivalta.[38] Esimerkiksi naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä puolison pahoinpitelyistä on ollut viime vuosinamilloin? keskimäärin hieman yli 40 prosenttia vuodessa. Vuosien 1997–2005 tilastojen mukaan luku oli jo 43 prosenttia. Vuonna 2009 tilastot osoittivat, että törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin[44]. Vuonna 2008 perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen kohteeksi joutui 116 miestä ja 111 naista [44]. Nämä ovat poliisin tietoon tulleita tapauksia. Vielä edellisvuonna naiset olivat uhreina useammin, mutta luvut olivat melko lähellä toisiaan silloinkin [44]. Kun tarkastellaan myös henkirikoksen yrityksiä niin vuonna 2007 poliisin tietoon tulleista, parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä ja henkirikoksen yrityksistä 38 % kohdistui miehiin (Salmi ym. 2009, s. 9)[16]. Sairaalalähteiden mukaan (Stakes HILMO, ICD 9 / ICD 10) yli kaksi kolmasosaa hoitoa tarvitsevista perheväkivallan uhreista on miehiä.

Niinpä, naiset vain läpsivät miehiä ja miehet pahoinpitelevät naiset henkihieveriin.

Vierailija
125/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä riehuva hullu punaviherfeministi yrittää kääntää naisten tekemät järjettömät törkeät lasten pahoinpitelyt pelkäksi tilastoharhaksi ja kääntää asian miesten ja naisten välisen väkivallan meuhkaamiseksi ja siten pyrkii hyväksymään äitien lapsiinsa kohdistuvan vakavan väkivallan. 

Hullu nainen. Niin kuin useimmat punavihreät hapsutukat.

Muistakaa kuitenkin, että poikalapsi jota äiti on kohdellut kaltoin on suurella todennäköisyydellä väkivaltainen aikuisena. Ja varsinkin naisia kohtaan. Siten punavihreät feministit saavat sitä mitä ovat halunneetkin - naistentappajia.

Vierailija
126/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisuhde- ja perheväkivalta kohdistuu kaikissa yhteiskunnissausein naisiin ja lapsiin, kun miehiin kohdistuva väkivalta on tyypillisesti tuntemattomien julkisessa tilassa tekemää väkivaltaa. Kyselytutkimusten mukaan naisista ja miehistä suunilleen yhtä moni on kokenut parisuhdeväkivaltaa, mutta vakava väkivalta kohdistuu useammin naisiin ja naiset saavat väkivallasta miehiä enemmän ja vakavampia vammoja. Parisuhdeväkivaltaan kuolleista suurin osa on naisia.Naisiin kohdistuva väkivalta on maailmanlaajuisesti merkittävänaisten terveyttä ja tasa-arvoa koskeva ihmisoikeuskysymys. Kansainväliset järjestöt ja eri maiden hallitukset ovat ryhtyneet toimiin naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi. Suomessa naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisytyötä koordinoi Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL).Naisiin kohdistuvan väkivallan vähentämisen ohjelma 2010–2015Mitä tilastot kertovat väkivallasta ja sukupuolesta? (Tasa-arvotiedon keskus Minna, THL)

Wikipedia linkittelijä on kyllä sama henkilö kokoajan. Kuka uskoo johonkin wikipediaan täysin, mitä voi mukata kuka tahansa. Kannattaa katsoa mielummin poliisin tilastoja Suomessa. Et sitten vastannut kysymykseeni, niin vähän arvelinkin. Tuskin sinulla on siis kokemusta naisen pahoinpideltävänä olosta, ilman että olisit itse tehnyt samaa.

Vierailija
127/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä riehuva miesasimies-naistenvihaaja yrittää kääntää asian niin, että naiset olisivat yleisesti väkivaltasempia kuin miehet. Vaikka tilastot sanovat toista, ja pelkkä maslaisjärki.

Tilastojen mukaan naiset pahoinpitelevät ja tappavat omia lapsiaan eniten. Koska ovat heidän kanssaan, ei ole kauheasti yh-isiä. Tilastojen mulaan miehet taas pahoinpitelevät ja tappavat enemmän naisia, miehiä ja muiden lapsia. Yli 90 % lapsiin kohdistuneesta seksuaalisesta väkivallasta on miesten tekemää. Nämä esitetyt tiedot ovat tilastollisia faktoja, joita tämä naistenvihaaja ei halua ymmärtää.

Minä en ainakaan puolustele väkivaltaa tekeviä naisia, kuten väität. En myöskään miehiä. Kaikki väkivaltaiset ihmiset ovat hyvin sairaita yksilöitä, jotka ovat yleensä kokeneet elämässään henkistä, fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa. Oleellista ei ole väkivallantekijän sukupuoli vaan se, että väkivallan kierre saataisiin katkaistua ja määrää reilusti vähennettyä.

Vierailija
128/128 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität varmaan tällä kampanjallasi oikeuttaa oman väkivaltasi naisia kohtaan? "Koska naiset ovat oikeasti väkivaltaisempia, pelkään naisia ja siksi minun oli pakko puolustautua!!!!!!".

Onko sinua ikinä tuomittu pahoinpitelystä ketä tahansa (miestä, naista kohtaan)? Voisin hyvin kuvitella, että olisi sellaista taustalla. Kun olet kuitenkin hyvin eri mieltä, kuin suurin osa ihmisistä ja tilastoista. Minua ei ole edes epäilty, kun en ole väkivaltainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän