Mies uhkaa pilata juhannuksen
Mun miehellä on viimeisen kuukauden ajan riittänyt kiukun aihetta siitä ja tästä. Kiukuttelee aina pitkään ja hartaasti oikein lietsoen itseään.
Tällä hetkellä miestä hiertää se, että minulla on kahden viikon kesäloma. Enempää lomapäiviä ei minulle ehtinytkään kertyä tälle vuodelle.
Miehellä itsellään on loma vasta elokuussa, mutta lomailee koko kuukauden. Miehelle kävi vielä niin hyvä tuuri, että lapset menevät eskariin elokuun puolivälissä. Hän saa siis lomailla kaksi viikkoa ihan itsekseen.
Ei ole koko kuun aikana puhunut muulle perheelle mitään, mitä nyt lapsille huutanut ja tiuskinut. Herättää koko perheen puoli kuuden aikaan, koska hänestä kenenkään ei tarvitse nukkua, kun kerran hän joutuu lähtemään töihin. Ei osallistu eikä ota kantaa mihinkään. Kiukuttelee kyllä sitten kun jotain ollaan tekemässä. Olen sanonut ettei ole pakko tulla mukaan, mutta tulee silti.
Nyt juhannuksena olemme menossa purjehtimaan isäni ja veljieni kanssa. Pelkään että mies pilaa juhannuksen käytöksellään koko porukalta ja aloinkin jo miettiä saisiko sen jotenkin jätettyä kotiin. Ei siis halua jäädä kotiin, mutta käyttäytyy huonosti veneellä kuitenkin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on jo uusi nainen. Sitä tuo käyttäytyminen on.
Meillä oli tuollaista eikä miehellä ollut toista naista.
Niinhän sinä luulet!
Missä se sitten mahtoi olla ne 15 vuotta?
Onpa ilkeetä! Onkohan joku pershärö? Kuinka elää ihmisen kanssa jolla on persoonallisuushäiriö? Toimi kuin peili, älä pesusieni. Aseta rajat ja puhu ongelmasta.
Opettele sanomaan “ei”. Opettele puhumaan siitä mitä tunnet, ja mikä tärkeintä, älä koskaan koe olevasi vastuussa epävakaasta persoonallisuushäiriöstä kärsivän kumppanin käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Roger. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä tuntuu olevan tosi ihana parisuhde!
Joo,luulen että mies petaa...juhannuksena sanoo,mä sitten muutan,mulla on uus.
Miksi meille ei sitten käynyt noin?
Toiset pitää kahta lämpimänä.
Esim kaverin miehellä kaksiki,ja kun kaveri läks,muutti toiselle ja jatkoi myös kolmannen kanssa.
Ihmettelen miksi juhannuksesta on tehty elämää suurempi asia. Niin myös lomista. Eläkää tavallista elämää. Tietääkö kukaan miksi juhannusta vietetään.
Missä on miehen kaverit? Voisi niiden kanssa juhannusta viettää, jos niille kelpaa. Onko niin, että taaperotyyppien on vaikea saada poikaseuraakaan?
Mikä on paikkakunta? Palstapojille seuraa tiedossa.
Kyllä miehet pystyvät mihin vain, vaikka pilaamaan prinsessan juhannuksen. Sillä lailla.
Niinhän sinä luulet!