Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa pilata juhannuksen

Vierailija
22.06.2021 |

Mun miehellä on viimeisen kuukauden ajan riittänyt kiukun aihetta siitä ja tästä. Kiukuttelee aina pitkään ja hartaasti oikein lietsoen itseään.

Tällä hetkellä miestä hiertää se, että minulla on kahden viikon kesäloma. Enempää lomapäiviä ei minulle ehtinytkään kertyä tälle vuodelle.

Miehellä itsellään on loma vasta elokuussa, mutta lomailee koko kuukauden. Miehelle kävi vielä niin hyvä tuuri, että lapset menevät eskariin elokuun puolivälissä. Hän saa siis lomailla kaksi viikkoa ihan itsekseen.

Ei ole koko kuun aikana puhunut muulle perheelle mitään, mitä nyt lapsille huutanut ja tiuskinut. Herättää koko perheen puoli kuuden aikaan, koska hänestä kenenkään ei tarvitse nukkua, kun kerran hän joutuu lähtemään töihin. Ei osallistu eikä ota kantaa mihinkään. Kiukuttelee kyllä sitten kun jotain ollaan tekemässä. Olen sanonut ettei ole pakko tulla mukaan, mutta tulee silti.

Nyt juhannuksena olemme menossa purjehtimaan isäni ja veljieni kanssa. Pelkään että mies pilaa juhannuksen käytöksellään koko porukalta ja aloinkin jo miettiä saisiko sen jotenkin jätettyä kotiin. Ei siis halua jäädä kotiin, mutta käyttäytyy huonosti veneellä kuitenkin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaanjohtava otsikko.

Eihän se mitään uhkaa. Ainoastaan sun pienessä mielessä se EHKÄ käytöksellään pilaa juhannuksen.

Vierailija
22/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on jo uusi nainen. Sitä tuo käyttäytyminen on.

Meillä oli tuollaista eikä miehellä ollut toista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on pilannut kaikki viimeiset juhannukset ja varmaan tänäkin vuonna. Se on jostain saanut päähänsä, että juhannus on aamusta yöhön saakka ryyppypäivä. Aamun ekat oluet otetaan salaa mökillä jossain halkovajassa. Keskipäivänä ollaan jo selvästi humalassa ja iltaa kohden pahenee vain. Viime juhannuksena sammui (omasta mielestään nukahti) laiturille ja poltti itsensä. Lapset 8v ja 10v ei valitettavasti hidasta tahtia. Eikä siis ole alkoholismista kyse. Jostain syystä vain aina juhannuksena menee yli.

Vierailija
24/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös lapsetkin jo kärsi tuosta teidän riitelystä?

Ei me riidellä. Mies tiuskii lapsille, eikä puhu mulle. Paitsi sanoo ettei kiukuttele, jos kysyn mikä NYT on.

Lapset ei tunnu asiasta välittävän. Oikeastaan ainoa asia missä lasten suhtautuminen näkyy on se, etteivät puhu isälleen vaan kysyvät multa mitä tehdään tänään. Jos isä kysyy mitä on puuhattu, niin vastaavat etteivät muista.

Säälittävää. Kaikkien kannalta paras ratkaisu olisi heivata miekkonen mäkeen jo aikaisessa vaiheessa eikä turhaan pitkittåä kärsimystä.

Vierailija
25/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin!

En. Mulla on kesäloma nyt.

Vierailija
26/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on taas yksipuolinen tarina. Unohtuu kertoa millainen nalkuttava hiekkapllu ap on

Palstan peräkammarinpojan vakiovastaus ihan kaikkeen.

Vierailija
27/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Jos mies on räyhännyt viime ajat, niin todnäk hän tekee niin juhannusseurassakin. Saattaa tosin silloin pyrkiä hillitsemään itsensä, mutta ei ole varmaa. Yritä nyt jutella miehen kanssa vakavasti. Tunnelman pilaaminen juhannuksena on kurjaa ja veneessä jopa vaarallista. Alkoholi pitää jättää pois koko juhannuskuvioista. Koeta myös saada selville miehen kiukuttelun juurisyy.

Vierailija
28/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käyttäydyt yleensä tällaisessa tilanteessa? Kokeile jotain uutta mallia. Jos tavallisesti hyssyttelet niin suutu nyt ihan raivolla. Ja mielummin jo tänään.

En hyssyttele ikinä. Raivonnut olen, mutta se ei auttanut vaan pahensi tilannetta. Nykyisin ignooraan mahdollisuuksien mukaan, mutta en oikein osaa päivä-saati viikkokausia olla niinkuin toista ei olisi. Varsinkin kun käytännön asiat on saatava hoidettua.

Kai sillä on se toinen sitten. Ja kun ei mene kerran sinne, niin kai se on juhannuksen kunniaksi vedettävä kölin ali tms.

Vierailija
29/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurja tilanne. Jos mies on räyhännyt viime ajat, niin todnäk hän tekee niin juhannusseurassakin. Saattaa tosin silloin pyrkiä hillitsemään itsensä, mutta ei ole varmaa. Yritä nyt jutella miehen kanssa vakavasti. Tunnelman pilaaminen juhannuksena on kurjaa ja veneessä jopa vaarallista. Alkoholi pitää jättää pois koko juhannuskuvioista. Koeta myös saada selville miehen kiukuttelun juurisyy.

Kyllä se juhannuksenkin pilaa. Ei sitä kiinnosta meneekö siinä koko porukan viikonloppu pilalle samalla. Alkoholia käytetään kaikki maltillisesti, minä en tällä hetkellä lainkaan.

Ja tosiaan tällä hetkellä syy on se, että hänen täytyy mennä töihin ja mä saan lomailla. (vaikka itsellään on pitkä loma edessä vielä). Mitään juurisyytä ei siis ole.

Vierailija
30/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, että olen taas onnellinen keki-ikäisestä sinkkuudestani. 

Vierailija
31/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riittänyt kiukun aihetta siitä ja tästä".   :D

Vierailija
32/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se juhannuksenkin pilaa. Ei sitä kiinnosta meneekö siinä koko porukan viikonloppu pilalle samalla. Alkoholia käytetään kaikki maltillisesti, minä en tällä hetkellä lainkaan.

Ja tosiaan tällä hetkellä syy on se, että hänen täytyy mennä töihin ja mä saan lomailla. (vaikka itsellään on pitkä loma edessä vielä). Mitään juurisyytä ei siis ole.

Otan osaa ap. Mulla oli tuollainen mies. Itse kun en töissä käynyt, hän piti aina kovan metelin kun lähti töihin. Eikä ollut toista naista, kukapa hänet olisi halunnut. Eipä tuossa muu kuin ero auta.

Vierailija
33/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap kärsiä tuosta vuosikymmenet? Ei mies muutu.

Vierailija
34/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä tuntuu olevan tosi ihana parisuhde!

Joo,luulen että mies petaa...juhannuksena sanoo,mä sitten muutan,mulla on uus.

Vierailija
35/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roger. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä tuntuu olevan tosi ihana parisuhde!

Joo,luulen että mies petaa...juhannuksena sanoo,mä sitten muutan,mulla on uus.

Miksi meille ei sitten käynyt noin?

Vierailija
36/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille "miehelle" hamekangas ja sano että "Tätähän sinä kaipasit".

Vierailija
37/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omaa käytöstäsi. Tokaise hellästi, että ”minun oma rakas komea mörökölli” kun kiukuttelee ja halaa lämpimästi ja silitä niskaa. Houkuttele miestä seksiin useammin ja osoita hellyyttä arjessakin (halaa takaapäin kun mies keittää kahvia ja anna suukkoja ohimennen eri tilanteissa) - joskus miehet lakkaavat kiukuttelemasta kun niitä pitää oikein hyvänä (vaikka sinusta ehkä tuntuisi ettei se sitä ansaitse).

Jos ei tämäkään auta, pitää nostaa kissa pöydälle ja jutella vakavasti siitä, mikä nyt ahdistaa.

Vierailija
38/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sille "miehelle" hamekangas ja sano että "Tätähän sinä kaipasit".

Mies on itsekäs kusipää, ei nainen. Sinun logiikallasi miestä halvennetaan vihjaamalla, että hän on nainen.

Vierailija
39/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä nyt ruotuun tuollainen vauva! Jos mulle kiukuteltais tolleen, niin latelisin sellaista tekstiä että ei ukko uskalla ärsyttää viikkoihin. Kehottaisin myös pistämään mieleensä, että kerrankin vielä herättää aamulla niin sopii odottaa samaa kun itsellään on loma. Jos ei muu auttaisi, pakkaisin muksut ja kimpsut ja menisin johonkin mökille tai esim. Vanhemmille lomailemaan. Mä en tollasta katselis yhtään.

Nokun ei sitä saa ruotuun. Jos huudan, kiukuttelee. Jos en huomioi kiukuttelee. Joka asiasta tule kiukuttelua, kun sille päälle sattuu. Lisäksi märisee koska omasta mielestään ei kiukuttele.

Ja aivan satavarmasti täällä herää koko kööri ennen seitsemää elokuussa, kun menen itse töihin. Menen kyllä myös seitsemäksi, eli jonkun täytyy olla hereillä lasten kanssa. Mies kyllä toki ummistaa uudestaan silmänsä heti kun suljen oven perässäni.

Kukas ne päiväkotiin vie,sinä,ja ukko makaa ^*perse homeessa?

Vierailija
40/49 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omaa käytöstäsi. Tokaise hellästi, että ”minun oma rakas komea mörökölli” kun kiukuttelee ja halaa lämpimästi ja silitä niskaa. Houkuttele miestä seksiin useammin ja osoita hellyyttä arjessakin (halaa takaapäin kun mies keittää kahvia ja anna suukkoja ohimennen eri tilanteissa) - joskus miehet lakkaavat kiukuttelemasta kun niitä pitää oikein hyvänä (vaikka sinusta ehkä tuntuisi ettei se sitä ansaitse).

Jos ei tämäkään auta, pitää nostaa kissa pöydälle ja jutella vakavasti siitä, mikä nyt ahdistaa.

Eipä auttanut meillä tuollainen. Mies tuli vaan entistä kiukkuisemmaksi ja hän kuulemma käyttäytyi ihan hyvin. Tuskin auttaa ap. läkään tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän