Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan kesäloma on liian pitkä

Vierailija
15.06.2014 |

lapsettomalle ihmiselle. Olimme jo viikon matkalla ja viikko mökillä. Olisin valmis palaamaan töihin juhannuksen jälkeen... Pitäisi varmaan aloittaa jokin projekti, jotta loma menisi reippaammin. Onneksi ensi kesänä on vauva, ehkä sitten lomalla on eri merkitys.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuntuu tekevän työtään välinpitämättömästi, en ymmärrä miksi hänellä on hinku jo takaisin työhön, johon ei viitsi panostaa ja antaa itsestään tosissaan... Asenne, että ei pal stressaa

AP on kuin pieni lapsi , joka tarvitsee työtään ulkoa annettuna virikkeenä tai muuten marisee "äitiii, ei oo mitään tekemistä...." Mutta tarvitseeko ko. Työ juuri AP:ta tekijäkseen....

Vierailija
22/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähde pariksi kuukaudeksi joka kesä jonnekin ulkomaille? Australiaan, Kanadaan, Etelä-Afrikkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme työnarkomaani ap.

Vierailija
24/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman haiskahtaa peruskateelliselta provolta. Mutta ainahan voit hakea kesätöihin jos kahden viikon loma riittää sinulle. Yleensä tavalliset työntekijätkään eivät valita edes neljän viikon lomistaan, saati sitten noin intensiivistä työtä tekevät.

Vierailija
25/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on. Syksyllä vaikeaa sopeutua takaisin kouluarkeen.

Vierailija
26/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle ap jotenkin yllärinä että on pitkät kesälomat? Kouluttaudu johonki toiseen ammattiin, esim. Tehdassiivoojaksi. Lomakuukausi voi alkaa jo toukokuun alussa ja kun palaat kesäkuun alussa töihin hikiseen tehtaaseen voi tulla ikävä open etuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä ihmisiä, jotka ihmettelevät, mitä tehdä lomalla tai ihmettelevät, miten työttömät saavat päivänsä kulumaan. Vuorokaudessa on vain 24 tuntia, ja työpäivä vie ison osan valveillaoloajasta. Ei itselläni ole vaikeuksia keksiä tekemistä lomille tai satunnaisille työttömyysjaksoille. Tekemisehdotuksia: liikuntaharrastus, ala harjoitella vaikka maratonille tai triatlonille, ala soittaa jotain instrumenttia, opiskele uusi kieli, tee vapaaehtoistyötä vanhusten tai eläinten parissa, tee käsitöitä, lue jotain mistä pidät, pidä elokuva- ja sarjamaratoneja, ota päiväunia, leivo ja tee hyvää ruokaa, provoile av:lla. Enemmänkin ihmettelen ihmisiä, joiden ainoa elämänsisältö on työ ja elämä muuten tyhjää. Nämä ihmiset ovatkin melko mielikuvituksettomia eivätkä loista älyllään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi