Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tätä ku kukaan ei pidä musta

Vierailija
22.06.2021 |

Oman äidin kaa tulee jatkuvasti "yhteenottoja" , häntä ei tunnu kiinnostavan mitä mulle oikeesti kuuluu, kerroin yks päivä kiusaamisesta ja mitä hän sanoo hän vaan että " No pitäiskö sun sitten tehdä jotain ettei kiusattaisi?"

Ihan oikeesti, ei niin pahalta kuulosta mutta oma äiti ku on kyseessä ni olisin olettanut että hän olis mun puolella. Tietää muutenkin ettei mulla ole yhtään kavereita ja sukulaisiakaan ei vähempää kiinnosta.

Jotenkin vaan ahdistaa ku oon niin ulkopuolinen omassa perheessäni. Ihanku olisin tehny jotain tosi syntistä ja pahaa ettei kukaan halua olla mun kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmosta... Sun äiti vaikuttaa epävakaalta.

Vierailija
22/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok sanon vaan että kamalaa tuo toisen laihtumiseen painostaminen. Siitä voi kehittyy syömishäiriö pahimmassa tapauksessa. Ja ymmärrän et normaalipaino olis terveyden kannalta tärkeä mut joo onko kaikki siinä mittarissa edes nykypäivänä.

Enkä tiedä loppuisko kiusaaminen jos laihtuis normaalipainoon.tuskin, ainoastaan maisemanvaihtaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin jätit koulun kesken? Olisiko mahdollista vielä jatkaa siitä mihin jäit?

En ikinä mene sinne enää. Se ala oli muutenkin täysin väärä mulle virhe valinta kertakaikkiaan.

Vierailija
24/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On raskasta kokea olevansa ulkopuolinen. Olen nyt 54 eikä ole yhtään ystävää, ei edes kaveria. Olen jotenkin ilkeä tahtomattani, minulle on myös sanottu että luulen itsestäni liikoja. Se on outoa, koska olen huonompi kuin muut. Olen nykyään aika eristäytynyt muista ettei tulisi sanomista.

Mulla on myös jotain ongelmia sosiaalisten tilanteiden kanssa. Olen huono ottamaan katsekontaktia ja olen vieraiden kanssa vähän tönkkö. Saatan just vahingossa kuulostaa tylyltä, vaikka tarkoitus kai on olla vain huomaamaton ja vaivaa aiheuttamaton. Nolottaa joskus, kun sitten näkee toisen ilmeestä sellaisen hämmennyksen tai jopa lievän närkästyksen ja sitten tajuaa mokanneensa. :( N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä