Isä uhkaa viedä puhelimeni ja kuukausirahat jos en toimi tätini häissä ilmaisena lapsenvahtina
En oikein osaa olla lasten kanssa. Haluaisin nauttia juhlasta kuten muutkin. Näillä näkymin juhliin on tulossa kuusi 3-5- vuotiasta. Olisiko mitään keinoa että saisimme aikaan jonkinlaisen sopuratkaisun?
Kommentit (104)
Jos sun isä on noin v***upää, niin et mitenkään. Anna viedä rahat ja kännykkä, ja tee itsestäsi lasu.
Saat kuukausirahaa, et siis vahdi ilmaiseksi.
Yksinkö pitäisi kuutta vahtia? Eikö sulla ole sisaruksia tai serkkuja?
Fiksu isä, opettaa vastuunkantoa. Harmi, että on joutunut kanssasi käyttämään äärikeinoja jotta opetushetki voisi toteutua. Aiemmin lienee oltu liian lepsuja.
Sano että tiskaat mieluummin vaikka astioita. Mun teinitytöt ei myöskään yhtään viihdy pikkulasten kanssa. En todellakaan pakottaisi hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin katsos aikuisilla on myös aikuisten velvoitteet, sinulla ei ole.
Uhkailu on ikävää, mutta mukavat ihmiset auttavat sukulaisiaan ja muita pyyteettömästi. Ehkä voisit vähän miettiä myös omaa asennettasi. Joskus etukäteen epämiellyttävältä vaikuttava tehtävä voikin olla toteutuessaan jotain ihan muuta.
Ehdotat jotain muuta missä voisit olla avuksi. Ei kaikki viihdy lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Mistä sä tiedät että kaikki ap:n sisarukset ja serkut on aikuisia?
Onko tää taas näitä typeriä provoja joissa ap vastaa itselleen..
Kenen lapsia? Tunnetko entuudestaan?
Entäs se suvun samanikäinen nörttipoika? Kysyttiinkö sitä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Mistä sä tiedät että kaikki ap:n sisarukset ja serkut on aikuisia?
Onko tää taas näitä typeriä provoja joissa ap vastaa itselleen..
No hoitakoon yhdessä tämän jos noin on.
Vierailija kirjoitti:
Sisaruksia ei, serkkuja kyllä. Mutta he saavat juhlia kuten muutkin. Minä joudun mm. vahtimaan lasten ruokailun niin saa nähdä saanko itse syötyä mitään.
T: Ap
Se on nuorten tyttöjen osa, edelleenkin.
Saman ikäiset pojat vetää mansikkakakkua kaikessa rauhassa tädin häissä, eikä kukaan oleta että tiskaisivat tai hoitaisivat lapsia.
6 alle kouluikäistä lasta vahdittavaksi ei ole mitenkään vähän pyydetty. 1-2 pienen lapsen vahtiminen voisi ollakin kohtuullista. En suostuisi, vaikka olen ihan aikuinen ja itselläni on 3 lasta. Jonkun toisenkin pitäisi tulla sulle lastenhoitoavuksi. Yksin tuo on liikaa, etenkin jos et ole kokenut lastenhoitaja (ilmeisesti et ole).
En tiedä onko ap tyttö vai poika mutta veikkaan että tyttö. Joillain ihmisillä on kummallinen käsitys että kaikki teinitytöt tai nuoret naiset tykkää vahtia jotain pikkukersoja.
Onko kiva niille lapsillekaan jos ap ei yhtään tykkää pienistä räkänokista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisaruksia ei, serkkuja kyllä. Mutta he saavat juhlia kuten muutkin. Minä joudun mm. vahtimaan lasten ruokailun niin saa nähdä saanko itse syötyä mitään.
No ne serkut pyydetään sitten myös avuksi. Miksi ei?
Sanot että haluat pojan työpariksi tai jokainen lapsi katoaa metsään illan aikana. Ihan oikeasti. Syntyminen naissukupuoleen ei tarkoita sitä että sinä olet ilmainen orja. Pidä puolesi. Tässä on nyt isukilla koulutuksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne serkut pyydetään sitten myös avuksi. Miksi ei?
Minulla on vaan poikaserkkuja eivätkä he suostu vahdiksi. Ei kukaan tosin ole sitä edes heiltä vaatinut.
T. Ap
Iiiiikk.
Haluun kaiken nenän eteen, mut en siis haluu tehä mitää. Nyt takas netflixii.