Uskaltaako maailman suurkaupungeissa julkisesti upporikkaat rouvat liikkua yksinään?
Pystyykö vaikka New Yorkissa käymään ostoksilla? Luulis että kidnappaus vaara suuri niin kuin Beckhameilla aikanaan.
Kommentit (4)
No päivänselvää että mitkään Kardashianit ei tietenkään voi ihan jo paparazzien takia.
Itse asuttiin reilu vuosikymmen sitten samassa korttelissa koomikko Jerry Seinfeldin kanssa ja näin hänen vaimoaan usein juoksu lenkillä. Ainao hölkkäsi pari rotevaa miestä mukana, ei ikinä yksin. Sama kuulemma Hilaria Baldwinilla.
Vierailija kirjoitti:
No päivänselvää että mitkään Kardashianit ei tietenkään voi ihan jo paparazzien takia.
Itse asuttiin reilu vuosikymmen sitten samassa korttelissa koomikko Jerry Seinfeldin kanssa ja näin hänen vaimoaan usein juoksu lenkillä. Ainao hölkkäsi pari rotevaa miestä mukana, ei ikinä yksin. Sama kuulemma Hilaria Baldwinilla.
New yorkissa julkkikset ovat arkipäivää mutta tietysti heidänkin on turvattava selustansa jos rahaa on kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Seinfeld ole lähes miljardööri joten varmasti ei hänen vaimonsa tai lapsensa liiku yksin. Baldwin nyt ei varallisuudeltaan ole mikään Seinfeld mutta tuskin hänenkään vaimonsa todella yksinään hölköttelee.
Miksi he haluaisivat mennä ostoksille yksinään? Autonkuljettaja kuskaa ja usein lähtee joku toinen joutilas rouva shoppailuseuraksi. Turvamies seuraa muutaman askeleen jäljessä, jos rouva on tuntenut tarvetta palkata sellaisen.