Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako maailman suurkaupungeissa julkisesti upporikkaat rouvat liikkua yksinään?

Vierailija
21.06.2021 |

Pystyykö vaikka New Yorkissa käymään ostoksilla? Luulis että kidnappaus vaara suuri niin kuin Beckhameilla aikanaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he haluaisivat mennä ostoksille yksinään?  Autonkuljettaja kuskaa ja usein lähtee joku toinen joutilas rouva shoppailuseuraksi. Turvamies seuraa muutaman askeleen jäljessä, jos rouva on tuntenut tarvetta palkata sellaisen.

Vierailija
2/4 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivänselvää että mitkään Kardashianit ei tietenkään voi ihan jo paparazzien takia.

Itse asuttiin reilu vuosikymmen sitten samassa korttelissa koomikko Jerry Seinfeldin kanssa ja näin hänen vaimoaan usein juoksu lenkillä. Ainao hölkkäsi pari rotevaa miestä mukana, ei ikinä yksin. Sama kuulemma Hilaria Baldwinilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No päivänselvää että mitkään Kardashianit ei tietenkään voi ihan jo paparazzien takia.

Itse asuttiin reilu vuosikymmen sitten samassa korttelissa koomikko Jerry Seinfeldin kanssa ja näin hänen vaimoaan usein juoksu lenkillä. Ainao hölkkäsi pari rotevaa miestä mukana, ei ikinä yksin. Sama kuulemma Hilaria Baldwinilla.

New yorkissa julkkikset ovat arkipäivää mutta tietysti heidänkin on turvattava selustansa jos rahaa on kuin roskaa.

Vierailija
4/4 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Seinfeld ole lähes miljardööri joten varmasti ei hänen vaimonsa tai lapsensa liiku yksin. Baldwin nyt ei varallisuudeltaan ole mikään Seinfeld mutta tuskin hänenkään vaimonsa todella yksinään hölköttelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi