Styx
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:33"]
siis menkää nyt vittuun elostelemaan
[/quote] noinko ottaa koville kun ei tiedä
No mitä nyt joella voi nähdä. Veneen, sorsia, kelluvia nuotteja, katiskan.... :))))
Myönnän, en nyt snaijaa, tyhmä minä. Kerrohan ettei mene yöunet :)
Kalevala? Väinämöinen? Jotain Kalevalaa tulee mieleen...
Ok. Totta joo. Hitto, en ole aikaisemmin osannut katsoa tai ajatella. Kiitos kun valaisit asiaa :) Minulla pyörii vaan sorsat ja katiskat mielessä, kun loma alkamassa. Aion istua laiturin nokalla ja kuunnella musiikkia ja välillä vaan kesäillan hiljaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 22:01"]
Ok. Totta joo. Hitto, en ole aikaisemmin osannut katsoa tai ajatella. Kiitos kun valaisit asiaa :) Minulla pyörii vaan sorsat ja katiskat mielessä, kun loma alkamassa. Aion istua laiturin nokalla ja kuunnella musiikkia ja välillä vaan kesäillan hiljaisuutta.
[/quote] Sää siis tsekkasit ja hokasit. Mä myös aattelin nauttia kesäillasta, kuunnella iskelmiä radiosta ja ihan vaan olla. Oikein hyvää jussia...
Samoin sinulle! Hyvää ja toivottavasti aurinkoista jussia ja musiikillisia hetkiä :) Mä myös kuuntelen välillä iskelmää, nostalgiaa, muutenkin vähän laidasta laitaan. Mitä elämä oliskaan ilman musaa :))
Et ole Styxin ainoa fani ja bändi on tosi taitava ja lahjakas. Tommy Shawn kappale Boat on The River on hieno ja sen teki Riki Sorsa suomeksi nimellä "joki".Taiskan esittämä sama biisi nimellä "aamulla yksin" on mielestäni parempi kuin Rikin, mutta ei päässyt oikein esille.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:14"]
Edelleenkin vain musiikki kiinnostaa, mutta valaisehan jo??
[/quote] No kerro nyt mitä sä näet siellä joella?