Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä tuntui, kun eksäsi sai lapsen uuden naisensa kanssa?

Vierailija
05.07.2014 |

Meillä yksi yhteinen lapsi ja nyt miehen nyksä on paksuna.

mua lohdutti erotessamme ajatus siitä, että meillä on jotain ainutlaatuista, yhteinen lapsi. Nyt jotenkin petetty olo. Sillä on kohta samaa jonkun toisen kanssa ja sen kanssa niillä on vielä ehjä perhekin.

oikeen vituttaa antaa meidän lasta niille vuoroviikoiksi. Ite olen kotona yksin ja ne leikkii perhettä mun lapsi siellä joukossaan.

se vähän lohduttaa, että annoin miehelle hänen esikoisensa, sitä ei kukaan voi hänelle enää uudestaan antaa. Joten ehkä olen kuitenkin tärkeämpi hahmo miehen elämänkaaressa, kun nyksä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitoohan se. Exäni ja hänen nykyinen menivät naimisiin. Me ei oltu naimisissa.

todellakaan ei joku lippulappunen sido kahta ihmistä yhteen kuten lapsi.

nuo kaksi eivät koskaan voi saada mitä meillä on ja oli, yhteinen molempien esikoinen.

Vierailija
2/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:16"]No sitoohan se. Exäni ja hänen nykyinen menivät naimisiin. Me ei oltu naimisissa.

nuo kaksi eivät koskaan voi saada mitä meillä on ja oli, yhteinen molempien esikoinen.

[/quote]

olen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälittää ko. Nainen. Heille syntyy tässä lähiaikoina lapsi ja jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin ero seuraa parin kuukauden päästä.

Vierailija
4/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa jos exät menis naimisiin ja sais lisää lapsia. Kivat exät varsinkin, mutta takertujaexät vaikuttais vähemmän mun elämään, jos niillä olis muuta puuhaa.

Vierailija
5/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää. Vituttaa, että lapsellani on puolisisaruksia, joita en hänelle ole halunnut!!!!

Vierailija
6/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:16"]No sitoohan se. Exäni ja hänen nykyinen menivät naimisiin. Me ei oltu naimisissa.

[/quote]

olen ap

[/quote]

Mun käy sääliksi tuo sun tilanteesi. Takerrut vanhaan jo ohi menneeseen parisuhteeseen ja yrität uskotella itsellesi että olet exälle tärkeä. 

Nokka pystyy nyt ap ja katse ETEENPÄIN ja keskity elämään ihan omaa elämääsi. Voi olla tärkeä  tai sitten et ole. Sillä ei ole väliä, sinä elät omaa elämääsi nyt eri spekseillä kuin ennen.

henk.koht. tilanteessa tunsin myäs sääliä, sitä 19v nyksää ja tulevaa lasta kohtaan. Ei tiennyt mihin paskaan tyttö kätensä iski siinä vaiheessa. Myöhemmin tiesi ja sai selvää. Erohoan siitä tuli. Meillä tilanne on, se, että exä ei ole tekemisissä kummankaan naisen (minun ja ex-nyksän), mutta me naiset olemme yhteyksissä ja varsinkin lapset. Pidämme tärkeänä että sisarukset pitävät yhteyttä aikuisuuteen asti, sitten saavat tehdä niin kuin haluavat.

Vierailija
7/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex jo vanha ukko ja nyksänsä vielä vanhempi, nyksänsä sai just lapsenlapsen. Sen sijaan mä ootan lasta nuoremmalle nyksälleni ja sekös exää harmittaa, mut harmittakoon. Esikoiseni isä, josta erosin jo 20v sitten, sai toisen lapsensa 10v sitten ja mä olin vaan iloinen kun se sai hänet heräämään että ai niin, hällähän on tää toinenkin lapsi, ja huomioi tätäkin sitten.

Vierailija
8/18 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosoi, provosoi, mutta keksi uusi.

Vierailija
9/18 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo.

Näin mä tunnen.

Vierailija
10/18 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon miltään. Hyvä kun sai sen lapsen mitä minä en halunnut.

Vierailija
11/18 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis väittää, että esikoiset ovat jotenkin "ainutlaatuisempia" kuin kuopukset ja nuoremmat sisarukset. Erikoinen ajattelutapa. Minä koen kaikkien lasten "antamisen" miehille yhtä tärkeäksi. Mieskin mieltää kaikki lapset samanarvoisiksi. Ei se syntymäjärjestys mitään merkkaa.

Vierailija
12/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että siinä meni nainen piloille.

Vierailija
13/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap tosiaankin olet antanut miehelle jotakin ainutlaatuista: menneeseen tarkertuvan, mustasukkaisen exän.

Vierailija
14/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kanssani mies sai kokea jotain uutta ja ihmeellistä ja minä tein hänestä isän. Semmosta kokemusta ei voi kukaan hänelle enää antaa uudestaan.

ap

Vierailija
15/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:27"]No minun kanssani mies sai kokea jotain uutta ja ihmeellistä ja minä tein hänestä isän. Semmosta kokemusta ei voi kukaan hänelle enää antaa uudestaan.

ap

[/quote]

Ai ihan omaa ansiotasiko se raskaus oli? Ohhoh. Taidat olla maailman ensimmäinen omin avuin raskautuva nainen.

Vierailija
16/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin seurustellessahan se vitutti kun paljastu toinen nainen kenelle oli raskaana. Meillä yhteinen parisuhde ollut 4 vuotta. Yritin sitten tälle naiselle varoittaa ja kerroin suhteestamme mutta mies sai manipuloitua naisen että olen kuulemma hänen hullu eksänsä. Erohan siinä sitten tuli.

Jälkeenpäin kietin luojaa etten itse joutunut tuohon tilanteeseen mihin nainen joutui. Jälkeenpäin hekin erosivat kun totuus tuli esiin muita kautta.

Vierailija
17/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksä ei saa ikinä onnellista ydinperhettä, jaloissa pyörii aina miehen menneisyyden virhehankinta. Sitä ikävämpäähän se on nyksälle mitä enemmän lapsesi siellä on, ei saa olla rauhassa oman perheen kesken, joten hykertele vaan vahingoniloisena kun lapsi on siellä.

Olin kerran tuo nyksä eikä koskaan enää. Ajattelin pitkästi kuten sinä, haluan että ensimmäinen lapseni on myös isälleen esikoinen.

Vierailija
18/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan urpoa kuvitella, että lapsi sitoo jonkun ihmisen yhteen toisen kanssa ikuisesti. Tavallaan kyllä, mutta on se nyt hemmetti soikoon ihan eri asia olla oikeasti parisuhteessa kuin olla vain vanhemmat lapsille. Tämä siis niitä avioliittokeskusteluja ajatellen. Muka lapsi sitoo vanhemmat PARISUHTEESEEN paremmin kuin sitoutuminen kihlojen tai avioliiton kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä