Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti sitten taas vetämään,,

Vierailija
15.06.2014 |

En jaksa sen touhua enää, enenen. Ihan olematon pieni riita ja ukko lähti taas ovesta pihalle. Ei vastaan puheluihin eikä viesteihin. 

En tiedä, mitä sen kanssa tekisin. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät?

Vierailija
2/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt mielessä. Hyvät hetket on kyllä hyviä, mutta riitatilanteessa toimii aina näin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tekisi mitään tommoisen "miehen" kanssa.

Vierailija
4/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarvitsee happea. Jos ei ole öitä reissussa, niin onko tuo niin paha?

Vierailija
5/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen drama queen :) älä soita äläkä tekstaa. Mä lähtisin itse muutamaksi päiväksi vaikka hotelliin, olisi ukolla ihmettelemistä kun tulee tyhjään kotiin. 

Vierailija
6/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yrittää saada sitä kiinni. Anna sen olla rauhassa, älä palaa koskaan kyseiseen riitaan. Parin viikon päästä kun teillä on ollut mukava päivä, sanot sille, että haluat erota. Kun se ihmettelee moista, kerrot kuinka hankalaa on kun se ei puhu vaan sulkee oven ja karkaa.

Vierailija
7/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kauaa mököttää ja haluaisin vaan sopia riidan. Pienen hetken ajattelen, että häivyn itsekin, mutta en lopulta viitsi nähdä vaivaa. Yleensä hän lopulta vastaa puheluuni ja asia sovitaan. Nyt se on ollut kolme tuntia jossain ja olen soittanut ja laittanut viestiä- ei vastaa. Ärsyttää vaan niin paljon, että tekisi mieli jotenkin kostaa. ap

Vierailija
8/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuota vielä 10 vuoden päästä, jos suostut siihen :(  Tai siis meillä kesti 10vuotta ennen eroa. Jos vain hetken (tunnin?) rauhoittuu ulkona ja on sitten valmis puhumaan asiasta, en olisi huolissani. Mutta jos suuttumus kestää koko päivän tai peräti seuraavan päivän (tai viikon), eihän sitä kestä... Nyt neuvoisin tekemään niin radikaalin tempun, että mies ymmärtää muutoksen tarpeen. Voit esimerkiksi lähteä pariksi päiväksi kotoa pois. Ja sen jälkeen kannattaa varata "avioliittoleiri" ja terapeuttiaika (jos on lapsia, muuten vain eroaisin).

Vierailija
9/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan meinasitte leikkiä tuota leikkiä? Olisiko jo aika aikuistua ja oppia käsittelemään riidat aikuismaiseen tapaan? Vai meinasitteko tehdä vielä lapsiakin tuohon suhteeseen ja opetatte sitten heillekin, että kun ollaan eri mieltä asioista, niin silloin toinen lähtee ovet paukkuen ja toinen kiljuu ja itkee yksin kotona? Ja kun se toinen tulee kotiin, niin hänet otetaan vastaan kuin voittaja ja asioista ei enää ikinä puhuta, riidat vain jäävät leijumaan ilmaan kunnes tulee seuraava riita?

Jos et jaksa tuollaista, niin asialle pitää tehdä jotakin, alkuun ehdottaisin vanhaa kunnon keittiönpöydän ääressä tapahtuvaa keskustelua. Kissa nostetaan pöydälle ja kumpikaan ei lähde paikalta ennenkuin on sovittu seuraavan tilanteen varalle yhteiset pelisäännöt. Jos toinen kuitenkin keskustelusta poistuu, lähtee suhde katkolle. Jos toinen yrittää kimittää, että "on oppinut toimimaan näin jo lapsuuden kodissa", niin hänen pitää ymmärtää, että nyt se ei enää toimi ja toimintatapaa pitää muuttaa. Ehkä se on vaikeaa, mutta ei mahdotonta.