Vihdoinkin löytyi hyvät rintaliivit!
https://m.zalando.fi/next-alustoppi-pink-nx381a0hz-j11.html
Kaarituettomat, pehmeät, riittävän tukevat ja vuoratut, 82 % puuvillaa. Parhaat joita oon ikinä kokeillu. Suosittelen lämpimästi!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään muuten kaikki ajattelevat olevansa juuri jotain 65H-tyylistä kokoa, koska Changen tyyliset ketjut käyttävät vanity sizingia myynnin edistäjänä.
Oli pakko katsoa kaikkien liivien koot ja merkit läpi, että löytyykö niistä eroja. Aika hyvin koot ovat linjassa eri merkeillä.
Change 65G aavistuksen liian pieni kuppi ja löysä rinnanympärys
Change 65H ok kuppi, napakka rinnanympärys
Freya 65G hyvä kuppi ja ympärys
Marks & Spencer 65G aavistuksen pieni kuppi, napakka rinnanympärys
Marks & Spencer 65F pieni kuppi ja napakka rinnanympärys
Primadonna Twist 65G hyvä kuppi ja ympärys
Primadonna Twist 65G hyvä kuppi ja ympärys
Lovanna Glow S kuppi jää pieneksi, ympärys hyväLisäksi on yhdet Marie Jo:n liivit, joiden ympärys on 70 mutta kuppikoko kulunut pois. Ne pyörivät päällä ja kuppi on aavistuksen pieni.
Omat lempparit on nuo Primadonnan liivit.
Katsoitko lapusta EU vai UK koon?
Kiitos ap! Olen etsinyt pitkään puuvillaisia suht tukevia rintaliivejä, mutta monissa puuvillaisissa liiveissä sisäpuoli ei ole puuvillaa, enkä pidä keinokuiduista ihoa vasten. Linkittämissäsi liiveissä taas sisäpuoli on 100 % puuvillaa, tosi loistava juttu, pitääpä laittaa tilaus menemään ja testata, riittääkö liivien tuki! : )
75C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot tissit sulla ap on? haluaisin jotkut tuon tapaiset, mutta en usko että ne tukee tarpeeks 80G rintoja.
Marks & Spencerillä on mahtavia kaarituettomia ja tukevia liivejä. Esim. Flexifit-sarjassa aivan super hyviä liivejä, kuten nämä: https://www.marksandspencer.com/flexifit-non-wired-full-cup-bra/p/clp60…
Terkuin 80H
miksi suomessa ei ikinä myydä tuollaisia järkeviä, mutta muuten ihan ok-näköisiä tukevia liivejä, juujuu netistä voi tilata, voi joskus olen yllättänyt itseni kauppojen rintaliivisektorilta toivomasta, että vaihtuisi mallisto edes kerran vuosikymmenessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot tissit sulla ap on? haluaisin jotkut tuon tapaiset, mutta en usko että ne tukee tarpeeks 80G rintoja.
Marks & Spencerillä on mahtavia kaarituettomia ja tukevia liivejä. Esim. Flexifit-sarjassa aivan super hyviä liivejä, kuten nämä: https://www.marksandspencer.com/flexifit-non-wired-full-cup-bra/p/clp60…
Terkuin 80H
miksi suomessa ei ikinä myydä tuollaisia järkeviä, mutta muuten ihan ok-näköisiä tukevia liivejä, juujuu netistä voi tilata, voi joskus olen yllättänyt itseni kauppojen rintaliivisektorilta toivomasta, että vaihtuisi mallisto edes kerran vuosikymmenessä..
Ihan Tampereen Sokoksen Marks & Spenceriltä olen liivini ostanut, koska haluan sovittaa ne ennen ostopäätöstä. En nyt muista onko Markkupenkkuja kaikkien sokoksien yhteydessä, mutta Tampereella ja Helsingissä ainakin on.
T: samainen 80H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkuin 80H
Ihan Tampereen Sokoksen Marks & Spenceriltä olen liivini ostanut, koska haluan sovittaa ne ennen ostopäätöstä. En nyt muista onko Markkupenkkuja kaikkien sokoksien yhteydessä, mutta Tampereella ja Helsingissä ainakin on.
T: samainen 80H
kiitos vinkistä, käynpä oman kaupunkini sokkarilla, siellä kyllä on m ja s osasto
Vierailija kirjoitti:
Mulla olkaimet putoavat käsivarsille helposti. Oli tuossa jokin malli, jossa olkaimet menivät ristiin selässä, mutt onko ne hankalat pukea? Painijaselkäiset urheiluliivit mulla on, muttei ne ole kovin mukavat. T-paitaliivit ovat hyvät, ettei nännit näy.
Sitten mulla on yhdet LIdlistä ostetut, joissa on "haka" ja olkaimet pysyvät ylhäällä. Suosittelen! Ongelma on väri; ne näkyvät valkoisen paidan läpi, joten ei voi käyttää aina.
Liian iso ympärysmitta tekee tuota olkainten valumista. Kun selkämys nousee niskaa kohden, henkselit levähtävät sivuille päin.
tilaan kaikki alusvaatteet nextiltä, paras hinta-laatu suhde ja kokoja löytää. Myös lasten alusvaatteet on tuolta.
Tavalliset tukevat liivit. Urheiluliivit ahdistavat, vaikka kuinka olisi myyjän valitsema oikea koko. Ja pukemiseen ja riisumiseen tarvitsee kamarineidon (oikeasti, pyydättekö salilla muilta ihmisiltä apua pukemiseen ja riisumiseen. Entäs kotona? Kipaisette naapurissa :D).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkuin 80H
Katsoin myös että kivat basic-liivit, ja tuossa linkissä kokojakin oli isossa kupissa ja pienessä ympäryksessä. Mutta ylläripylläri, suomen M&S tarjoaa ko. liiviä isoimmillaan E kuppiin asti 😡 Muutenkin niiden suomen nettikaupan rintsikkakokovalikoima on ihan surkea, Englannissa kuppeja on tarjolla UK H (=EU K!) asti.
MIKSI aina näin?
Ja mikähän vittusiinä on, ettei mistään saa vieläkään liivejä, joissa on käytännöllinen ja napakka portaaton säätö ympärysmitassa, ja olkaimissakin toimiva sellainen (säätö pysyy siinä mihin sen asettaa).
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän vittusiinä on, ettei mistään saa vieläkään liivejä, joissa on käytännöllinen ja napakka portaaton säätö ympärysmitassa, ja olkaimissakin toimiva sellainen (säätö pysyy siinä mihin sen asettaa).
Millainen olisi portaaton ympärysmitan säätö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kuin olkaimissa eikä pariin kolmeen pykälään säädettävissä oleva kuten yleensä. Eli sen saisi itse kiristää sopivaksi ja se myös pysyisi siinä. Kyllähän tuollainen olisi toteutettavissa, mutta taitaa olla liian hyvää palvelua nykyisen kahden eri mitan venkslaamisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kuin olkaimissa eikä pariin kolmeen pykälään säädettävissä oleva kuten yleensä. Eli sen saisi itse kiristää sopivaksi ja se myös pysyisi siinä. Kyllähän tuollainen olisi toteutettavissa, mutta taitaa olla liian hyvää palvelua nykyisen kahden eri mitan venkslaamisen kanssa.
verrattuna nykysysteemiin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
verrattuna nykysysteemiin siis.
Tuollainen olisi varmaan aika kömpelö, siis ei kovin huomaamaton vaatteiden alla. Nykyinen systeemi on litteä ja huomaamaton. Ja edullinen valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienehköt 65E, tuki riittää ainakin mulle.
Ap
Buahaha! Ihan varmasti joo.
Mikä tässä oli niin ihmeellistä?
Ap
Vaikka se että kukaan jolla e-kuppi ja 65cm ympärysmitta ei sano rintojaan pienehköiksi.
65E on suunnilleen saman kokoinen kuppi kuin 70D, 75C, 80B ja 85A, eli ei erityisen iso kuppi mitenkään päin tarkasteltuna.
Mä luulin, että kuppi on aina sama, vaikka ympärysmitta muuttuu. Silloinhan esim 65e olisi paljon massiivisempi kuin 80e.
jotain tuon tyylistä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienehköt 65E, tuki riittää ainakin mulle.
Ap
Buahaha! Ihan varmasti joo.
Mikä tässä oli niin ihmeellistä?
Ap
Vaikka se että kukaan jolla e-kuppi ja 65cm ympärysmitta ei sano rintojaan pienehköiksi.
65E on suunnilleen saman kokoinen kuppi kuin 70D, 75C, 80B ja 85A, eli ei erityisen iso kuppi mitenkään päin tarkasteltuna.
Mä luulin, että kuppi on aina sama, vaikka ympärysmitta muuttuu. Silloinhan esim 65e olisi paljon massiivisempi kuin 80e.
Luulit väärin. Kun ympärysmitta pienenee, pienenee kuppikin. Kirjain kertoo mittaerotuksen rinnan alta ja päältä mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkuin 80H
Katsoin myös että kivat basic-liivit, ja tuossa linkissä kokojakin oli isossa kupissa ja pienessä ympäryksessä. Mutta ylläripylläri, suomen M&S tarjoaa ko. liiviä isoimmillaan E kuppiin asti 😡 Muutenkin niiden suomen nettikaupan rintsikkakokovalikoima on ihan surkea, Englannissa kuppeja on tarjolla UK H (=EU K!) asti.
MIKSI aina näin?
Ei varmaan menekkiä tämän kokoisessa maassa.
Parhaat koskaan ostamani rintaliivit on Stockan alesta ostamani Primadonna merkkiset liivit, joiden normaalihinta huitelee satasen tienoilla. Ällistyin kun puin ne ensimmäistä kertaa päälleni. Liivit ohjaavat rinnat suoraan eteenpäin todella hyvän näköisesti ja ovat samalla mukavat päällä. En ollut aikaisemmin edes tajunnut, kuinka suuret rintani ovatkaan ollessaan C-kuppia.
Jos on pienet rinnat. Heillä muutenkaan ole väliä minkälaisia ovat : D