Vihdoinkin löytyi hyvät rintaliivit!
https://m.zalando.fi/next-alustoppi-pink-nx381a0hz-j11.html
Kaarituettomat, pehmeät, riittävän tukevat ja vuoratut, 82 % puuvillaa. Parhaat joita oon ikinä kokeillu. Suosittelen lämpimästi!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku suositella hyviä urheiluliivejä ja miksei vaikka tavallisiakin koolle 70H?
Terveisin: turhautunut.
Shock Absoder koot alkaa 65 ympäryksestä.
Minulla on Shock Absorberit, se yksi ainoa malli, jossa koot menevät H-kuppiin asti. Hyvät liivit sinällään urheilukäyttöön kyllä, mutta harmi tosiaan että vain yksi malli heillä on isompia kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot tissit sulla ap on? haluaisin jotkut tuon tapaiset, mutta en usko että ne tukee tarpeeks 80G rintoja.
Pienehköt 65E, tuki riittää ainakin mulle.
Ap
Buahaha! Ihan varmasti joo.
Mikä tässä oli niin ihmeellistä?
Ap
Vaikka se että kukaan jolla e-kuppi ja 65cm ympärysmitta ei sano rintojaan pienehköiksi.
Et näköjään tiedä miten kuppikoot toimii. Ei se mitään, teitä on paljon.
A pieni, B keskikoko, C suuri, D jätti, E mega ja siitä isommat superhyperjättimega.
T. Miehet
Ai eikö A olekaan lauta?
Se käsitys tissien koosta vääristyy just tuolla D:stä ylöspäin. D-kuppi oikein istuvassa liivissä pienellä ympärysmitalla näyttää monen mielestä ”A-B kuppiselta”.
Käytän Slogin toppia. Topatut hautoo ikävästi.
Ihan söpö, tykkään käyttää just tuon tyylisiä tai urheilurintsikoita. Pienet rinnat niin elämä on helppoa tän osalta!
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku suositella hyviä urheiluliivejä ja miksei vaikka tavallisiakin koolle 70H?
Siitä isommille rinnoille. Tosi hyvät säädöt ja pysyy tissit melko paikoillaan juostessakin. Täytyy ostaa itse vielä toiset ku jossain törmään näihin. Kannattaa sovittaa ennen ostoa, itsellä taitaa olla näistä vähän pieni koko (75E) ja se tuntuu suht sopivalta.
T: 75G
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä isommille rinnoille. Tosi hyvät säädöt ja pysyy tissit melko paikoillaan juostessakin. Täytyy ostaa itse vielä toiset ku jossain törmään näihin. Kannattaa sovittaa ennen ostoa, itsellä taitaa olla näistä vähän pieni koko (75E) ja se tuntuu suht sopivalta.
T: 75G
https://www.zalando.fi/shock-absorber-run-bra-padded-urheiluliivit-schw…
Ja se linkki jäi..
Mulla olkaimet putoavat käsivarsille helposti. Oli tuossa jokin malli, jossa olkaimet menivät ristiin selässä, mutt onko ne hankalat pukea? Painijaselkäiset urheiluliivit mulla on, muttei ne ole kovin mukavat. T-paitaliivit ovat hyvät, ettei nännit näy.
Sitten mulla on yhdet LIdlistä ostetut, joissa on "haka" ja olkaimet pysyvät ylhäällä. Suosittelen! Ongelma on väri; ne näkyvät valkoisen paidan läpi, joten ei voi käyttää aina.
Vierailija kirjoitti:
Sitten mulla on yhdet LIdlistä ostetut, joissa on "haka" ja olkaimet pysyvät ylhäällä. Suosittelen! Ongelma on väri; ne näkyvät valkoisen paidan läpi, joten ei voi käyttää aina.
Vuonna 2021 tämä ei ole mikään ihmeellinen juttu.
Nykyään muuten kaikki ajattelevat olevansa juuri jotain 65H-tyylistä kokoa, koska Changen tyyliset ketjut käyttävät vanity sizingia myynnin edistäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot tissit sulla ap on? haluaisin jotkut tuon tapaiset, mutta en usko että ne tukee tarpeeks 80G rintoja.
Ap
Ap
Mielenkiinnosta haluaisin nähdä miltä nuo oikeasti näyttävän päällä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään muuten kaikki ajattelevat olevansa juuri jotain 65H-tyylistä kokoa, koska Changen tyyliset ketjut käyttävät vanity sizingia myynnin edistäjänä.
Kummasti se sama koko vaan sopii kaikkien muidenkin merkkien liiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rinnat kokoa c/d ja aikani hyödyttömiä kaarituettomia urheiluliivejä kokeiltuani päädyin siihen että laitan hölkkälenkille kolmet kaarituelliset rintaliivit päällekkäin. Siinä on teille oikea tuki johon mikään kaaritueton kankaanluru ei oikeasti pysty vaikka mitä lupaisi.
Laatumerkin kaaritueton urheiluliivi ei ole todellakaan mikään kankaanluru.
Kyllä ne on verrattuna kolmen kaaritukiliivin muodostamaan pansariin. Teen usein netistä jumppia ja vähän väliä saa sääliä jumppaajien rintoja jotka pomppii ylös alas suorastaan kivuliaan näköisesti.
70E kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mielenkiinnosta haluaisin nähdä miltä nuo oikeasti näyttävän päällä?
Hyvältä. Eivät litistä eivätkä tee rinnoista tötteröitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun liivit on 75F tai G niin Changella kuin esim. Marks & Spencerillä. Ja kun niitä vertaa toisiinsa, ihan samat koot on. En ymmärrä Changen parjausta, kerrankin on kauniita liivejä isommissakin koissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei taaskaan käy kaarituettomina isorintaiselle, blääh!
Ei kaikki isorintaiset voi tai halua käyttää kaarituellisia, ei varsinkaan yöllä. Harmi, kun tuossa mallissa koot loppuvat kesken eikä oikeasti isorintaiselle löydy sopivia.
Ei kai kukaan käytä rintaliivejä yöllä? Ja jos, niin miksi ihmeessä? Mutta vastauksena kysymykseen, itse tilaan liivini M&S:ltä, siellä on kokoja. Käytän kokoa 85GG/85J maasta riippuen. Lumingerie on hyvä löytö myös, mutta sieltä tilannut vain kaarituellisia niin en tiedä onko muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki isorintaiset voi tai halua käyttää kaarituellisia, ei varsinkaan yöllä. Harmi, kun tuossa mallissa koot loppuvat kesken eikä oikeasti isorintaiselle löydy sopivia.
Ei kai kukaan käytä rintaliivejä yöllä? Ja jos, niin miksi ihmeessä? Mutta vastauksena kysymykseen, itse tilaan liivini M&S:ltä, siellä on kokoja. Käytän kokoa 85GG/85J maasta riippuen. Lumingerie on hyvä löytö myös, mutta sieltä tilannut vain kaarituellisia niin en tiedä onko muita.
Kyllä käyttää. Osalla on niin epämukava olo ilman. Itsekin kuulun heihin, en pysty rentoutumaan kun rinnat seilaavat sängyssä ees taas (kiva mielikuva, eikö 😅).
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko katsoa kaikkien liivien koot ja merkit läpi, että löytyykö niistä eroja. Aika hyvin koot ovat linjassa eri merkeillä.
Change 65G aavistuksen liian pieni kuppi ja löysä rinnanympärys
Change 65H ok kuppi, napakka rinnanympärys
Freya 65G hyvä kuppi ja ympärys
Marks & Spencer 65G aavistuksen pieni kuppi, napakka rinnanympärys
Marks & Spencer 65F pieni kuppi ja napakka rinnanympärys
Primadonna Twist 65G hyvä kuppi ja ympärys
Primadonna Twist 65G hyvä kuppi ja ympärys
Lovanna Glow S kuppi jää pieneksi, ympärys hyvä
Lisäksi on yhdet Marie Jo:n liivit, joiden ympärys on 70 mutta kuppikoko kulunut pois. Ne pyörivät päällä ja kuppi on aavistuksen pieni.
Omat lempparit on nuo Primadonnan liivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyttää. Osalla on niin epämukava olo ilman. Itsekin kuulun heihin, en pysty rentoutumaan kun rinnat seilaavat sängyssä ees taas (kiva mielikuva, eikö 😅).
Hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyttää. Osalla on niin epämukava olo ilman. Itsekin kuulun heihin, en pysty rentoutumaan kun rinnat seilaavat sängyssä ees taas (kiva mielikuva, eikö
Myös esim c voi olla hyvin pienirintainen.