Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin löytyi hyvät rintaliivit!

Vierailija
21.06.2021 |

https://m.zalando.fi/next-alustoppi-pink-nx381a0hz-j11.html

Kaarituettomat, pehmeät, riittävän tukevat ja vuoratut, 82 % puuvillaa. Parhaat joita oon ikinä kokeillu. Suosittelen lämpimästi!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin kokonaan pois.

Vierailija
22/85 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka isot tissit sulla ap on? haluaisin jotkut tuon tapaiset, mutta en usko että ne tukee tarpeeks 80G rintoja.

Pienehköt 65E, tuki riittää ainakin mulle.

Ap

Buahaha! Ihan varmasti joo.

Mikä tässä oli niin ihmeellistä?

Ap

Vaikka se että kukaan jolla e-kuppi ja 65cm ympärysmitta ei sano rintojaan pienehköiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku suositella hyviä urheiluliivejä ja miksei vaikka tavallisiakin koolle 70H?

Terveisin: turhautunut.

Shock Absoder koot alkaa 65 ympäryksestä.

Vierailija
24/85 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka isot tissit sulla ap on? haluaisin jotkut tuon tapaiset, mutta en usko että ne tukee tarpeeks 80G rintoja.

Ap

Ap

Vaikka se että kukaan jolla e-kuppi ja 65cm ympärysmitta ei sano rintojaan pienehköiksi.

65E on suunnilleen saman kokoinen kuppi kuin 70D, 75C, 80B ja 85A, eli ei erityisen iso kuppi mitenkään päin tarkasteltuna.

Vierailija
25/85 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Enemmän ne on pienet kuin isot, kun ympärysmitta on niin pieni. Mun hartiat ja lantio on isommat kuin rinnanympärys..

Ap

Vierailija
26/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et näköjään tiedä miten kuppikoot toimii. Ei se mitään, teitä on paljon.

Vierailija
27/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei taaskaan käy kaarituettomina isorintaiselle, blääh!

Ei kaikki isorintaiset voi tai halua käyttää kaarituellisia, ei varsinkaan yöllä. Harmi, kun tuossa mallissa koot loppuvat kesken eikä oikeasti isorintaiselle löydy sopivia.

Vierailija
28/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit on viheliäisin keksintö. En enää käytä, kun en kestä sitä kiristystä. Toppeja on kesäisin käytettävä, muuten ei kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Enkä ole löytänyt tarpeeksi suurta toppiakaan, joka ei kiristäisi ja ärsyttäisi. Ainakaan tavallisista tavarataloista ei löydy. En ole löytänyt edes urheiluliikkeistä.

Vierailija
29/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, missä viipyy ne kuvat??!? Liiveillä ja ilman.

Vierailija
30/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei taaskaan käy kaarituettomina isorintaiselle, blääh!

Ei kaikki isorintaiset voi tai halua käyttää kaarituellisia, ei varsinkaan yöllä. Harmi, kun tuossa mallissa koot loppuvat kesken eikä oikeasti isorintaiselle löydy sopivia.

Eilen tein ketjun jossa kyselin kaarituettomia kotoiluliivejä isorintaiselle, aika hiljaista oli :(

Vierailija
31/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit on viheliäisin keksintö. En enää käytä, kun en kestä sitä kiristystä. Toppeja on kesäisin käytettävä, muuten ei kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Enkä ole löytänyt tarpeeksi suurta toppiakaan, joka ei kiristäisi ja ärsyttäisi. Ainakaan tavallisista tavarataloista ei löydy. En ole löytänyt edes urheiluliikkeistä.

No minkä kokoinen sen pitää olla, mittasi?

Vierailija
32/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

A pieni, B keskikoko, C suuri, D jätti, E mega ja siitä isommat superhyperjättimega.

T. Miehet

Vierailija
33/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat kokoa c/d ja aikani hyödyttömiä kaarituettomia urheiluliivejä kokeiltuani päädyin siihen että laitan hölkkälenkille kolmet kaarituelliset rintaliivit päällekkäin. Siinä on teille oikea tuki johon mikään kaaritueton kankaanluru ei oikeasti pysty vaikka mitä lupaisi.

Vierailija
34/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa toppauksia? En haluu semmosia mitkä "litistää", kun on tommoset b-kupin rinnat.

Vierailija
35/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

A pieni, B keskikoko, C suuri, D jätti, E mega ja siitä isommat superhyperjättimega.

T. Miehet

Valitettavan monella naisellakin on tämä luulo. Sitten valitellaan kun kaikki liivit on huonoja päällä. No kai ne on kun käyttää ihan väärää kokoa.

Vierailija
36/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rinnat kokoa c/d ja aikani hyödyttömiä kaarituettomia urheiluliivejä kokeiltuani päädyin siihen että laitan hölkkälenkille kolmet kaarituelliset rintaliivit päällekkäin. Siinä on teille oikea tuki johon mikään kaaritueton kankaanluru ei oikeasti pysty vaikka mitä lupaisi.

Laatumerkin kaaritueton urheiluliivi ei ole todellakaan mikään kankaanluru.

Vierailija
37/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa toppauksia? En haluu semmosia mitkä "litistää", kun on tommoset b-kupin rinnat.

Ei ole varsinaista toppausta vaan kevyt vuoraus. Normaalisti käytän urheiluliivejä ja ne litistää huomattavasti enemmän kuin nämä.

Ap

Vierailija
38/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

T. Miehet

Valitettavan monella naisellakin on tämä luulo. Sitten valitellaan kun kaikki liivit on huonoja päällä. No kai ne on kun käyttää ihan väärää kokoa.

Mäkin yritin pitkään ahtautua kokoon 70B.

Ap

Vierailija
39/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

T. Miehet

Ai eikö A olekaan lauta? 

Vierailija
40/85 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman liivejä kotona ja yöllä, mutta ei ulkonavoi. Saan muutenkin näillä lollottimilla katseita, mitä se olisi jos olisin ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi