Anaaliseksille jokin kompromissi?
Poikaystävä on kinunnut anaaliseksiä mutta itselle se on täysin exit-only... voisin kuitenkin olla avoin jollekin muulle peppuun liittyvällä toiminnalle mutta mitä se voisi olla, jos itse en ainakaan halua kalua sisään? Vai onko miehille se sisään työntyminen vain se juttu vai voisiko jokin muu olla pikku vastaantulo? Esim dildottaa häntä peppuun tms jotain? Naisen peppureiän hyväily ulkopuollelta tms? Ideoita?
Kommentit (24)
Voisiko AP kuvitella joustavansa tuosta exit only -mielipiteestään ja kokeilla anaaliseksiä ja -yhdyntääkin yhdessä miehen kanssa? Minä ainakin pidän puolison pyllyn hyväilystä sormin, kielellä ja leluillakin ja pitäisi myös jos puoliso tekisi samaa minun pyllylleni tai vaikka panisi straponilla minua. Mutta eivät nämä korvaisi sitä kun saa työntää kovan ja liukkaan kullin tiukkaan pyllyreikään ja nussia puolisoa tuhmasti, pillu tyhjänä. Se on erittäin kiihottavaa vaihtelua ja puolisoni pitää siitä myös valtavasti, mikä lisää minun kiihkoani.
Täällä vaimoke ei diggaa persepanosta, mutta menee ihan villiksi ja saa kovia orkkuja kun annan suuseksiä ja samalla runkkaan hänen tapuoltaan työntäen sormen tai kaksi anaaliin. Sanoo että jotenkin tuota kautta tuntuu että saa paljon kovempia ja pidempikestoisia orgasmeja kuin muuten. Luotan siihen että ajan saatossa into persepanoihinkin paranee.
Tottakai!
Sitä voi kieltäytyä vaikka koko suhteesta, jos se ei täytä tarpeita ja toiveita.