Hieno tuo Timo Soinin Kartanlukija-podcast, vahva suositus tuolle riippumatta puoluekannasta!
Soini vetää tosi hyvin tuota.. On pakko antaa tunnusta. Kyllä moni ammattitoimittaja jää täysin kakkoseksi tuossa. Tuo pocdast keskittyy presidenttiehdokkaisiin ja ulko- ja turvallisuuspolitiikkaan. Poliittisesti en ole koskaan kuulunut Soinin kannattajiin.
Tästä saa ehdokkaista paljon paremmin kuvan kuin mistään ihmeen vaalikoneista.
Olli Rehnkin jo muuten vaikuttaa aika värittömältä hahmolta, onnistuu kyllä tässä todella hyvin ja tiselleni muodostui hänestä paljon parempi kuva (en ole keskustalainen) tämän perusteella.
Mutta podcast-sarjassa on muutakin kuin ehdokkaiden haastatteluja.
Sanoisin että heittämällä yksi Suomen laadukkaimpia podcasteja sen perusteella mitä olen tähän menneässä kuunnellut.
Kommentit (12)
Kannattaa kuunnella. Soini valottaa hyvin ulko- ja turvallisuuspolitiikan sellaista puolta, mikä ei välttämättä mediassa tule niin hyvin esille. Ja samalla myös kaivaa henkilöistä esille hyvin erilaisia näkökantoja. Soini on tosi symppis tässä podcastissa, aivan erilainen kuin poliitikkona.
Inhoan Soinia, mutta kuulostaa niin kiinnostavalta että aion antaa tuolle mahdollisuuden. Jos ei ketjua poisteta niin kuin edellistä niin tulen kertomaan mitä pidin!
Vierailija kirjoitti:
Inhoan Soinia, mutta kuulostaa niin kiinnostavalta että aion antaa tuolle mahdollisuuden. Jos ei ketjua poisteta niin kuin edellistä niin tulen kertomaan mitä pidin!
Tai tarkemmin sanoen, inhosin Soinia silloin kun hän oli persujen puheenjohtaja, mutta nyt kun on Halla-ahon ja Purran touhuja seuraillut niin Soini vaikuttaa suorastaan humaanilta, fiksulta ja eettiseltä ihmiseltä! En tykkää Jälkiviisaissa hänen tavastaan saarnata ja puhua muiden päälle mutta uskon että hän omassa podcastissan käyttäytyy paremmin.
Ei pysty ei kykene. Pelkkä soinin ääni 🤮
Soini pitäisi nostaa jollekin pääkanavista keskusteluohjelman juontajaksi eikä piilottaa jonnekin podcastiin. Minäkin olen mieltynyt hänen tyyliinsä vaikka poliittisista asioista olen ihan eri mieltä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
No moi Timo! Vai vaimoko se siellä kirjoittelee?
Hitto nää teinit aukoo päätään just tollai.
Ai, enpä ole viekä tuota Timon podcastia kuunnellut. Pitääpä ruveta.
Alfalla oli Timon ohjelma, en muista nimee mutta oli toisi hyvä. Haastattelijana paljon parempi kuin moni "ammatti" haastattelija.
Enkä ole ikinä persuja äänestänyt enkä äänestä. Mutta niinkus joku jo sanoi niin kyllä persut oli paremmalla tolla Timon ohjaksissa. Purra on kertakaikkisen kamala.
Minäkin olen tuota kuunnellut. Kiinnostavaa kuunneltavaa politiikan seuraajalle.
Halla-ahoa ei taideta tässä podcastissa vieraana nähdä (tai siis kuulla) 😂
Timo on tehnyt itsestään pellen, Timo on tööt tööt tööt tööt tööt...
No moi Timo! Vai vaimoko se siellä kirjoittelee?