Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksille jokin kompromissi?

N45
21.06.2021 |

Poikaystävä on kinunnut anaaliseksiä mutta itselle se on täysin exit-only... voisin kuitenkin olla avoin jollekin muulle peppuun liittyvällä toiminnalle mutta mitä se voisi olla, jos itse en ainakaan halua kalua sisään? Vai onko miehille se sisään työntyminen vain se juttu vai voisiko jokin muu olla pikku vastaantulo? Esim dildottaa häntä peppuun tms jotain? Naisen peppureiän hyväily ulkopuollelta tms? Ideoita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereiän  nuoleminen? Se voi johtaa tosin muuhunkin, mutta tuon tiedän naisia kiihottavan. Ja ei kai sekään huono olisi. Ei on silti aina ei.

Vierailija
2/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mietin, että onhan tuokin anaaliseksiä. Höh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon kanssa ollaan toistemme pepuilla useinkin

Vierailija
4/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin siis nimenomaan vaihtoehtoja minun sisään työntyvälle anaaliseksi eli jokin muut toiminta voisi olla minulle ok, mutta riittääkö se miehelle?

Vierailija
5/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Jos hän on innostunut reiästäsi, hän varmaan sitä haluaa katsella. Kieli on varmaan kalua ystävällisempi. Vaikea kysymys. 69 niin, että olet päällä. Silloin olet osa-alueelta silmien edessä?

Vierailija
6/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni anustappi, on meillä korvannut aktin peppuun. Vaimo ei myöskään halua kalua peppuun. Suosittelen ainakin kokeilemaan.

M51 ja N53

Vierailija
7/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se ei ole kompromissi, varsinkaan se, että sinä panet miestä perseeseen 😅

Anaaliseksiä joko on tai ei ole. Jos on niin rajoittunut, ettei oma mielikuvitus toimi vaan täytyy erikseen käydä kyselemässä neuvoja, millä tavoin peppua voisi hyväillä, niin parempi on sanoa miehelle ettei se tule onnistumaan ja saa tehdä valintansa jatkaako sinun kanssasi.

Vierailija
8/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoni anustappi, on meillä korvannut aktin peppuun. Vaimo ei myöskään halua kalua peppuun. Suosittelen ainakin kokeilemaan.

M51 ja N53

Mutta antaako naisella käytettävä tappi jotakin inspiraatiota miehelle? Vai miehelle se tappi?

Vierailija
9/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 niin että mies nuolee pyllyäsi samalla kun imet tai runkkaat häntä. Meillä ruiskahtaa parissa minuutissa :) Voit myös antaa silmänruokaa levittelemällä pyllyäsi käsin. Mies runkkaa ja halutessaan nuolee välillä. Olisiko miehen sormi myös pyllyyn sopiva jos kalu on liian iso?

Vierailija
10/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51 ja N53

Mutta antaako naisella käytettävä tappi jotakin inspiraatiota miehelle? Vai miehelle se tappi?

Hyvä luoja kun olet kujalla. Parempi, kun et pidättele ketään oikeasti seksuaalista ihmistä suhteessa kanssasi.

Olen kyllä hyvin aktiivinen seksuaalisesti, mutta nämä anaalijutut eivät vain ole ikinä kiinnostaneet. Kaikki muut kyllä...

Vierailija
11/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikoni anustappi, on meillä

korvannut aktin peppuun. Vaimo ei myöskään halua kalua peppuun. Suosittelen ainakin kokeilemaan.

M51 ja N53

Hyvä luoja kun olet kujalla. Parempi, kun et pidättele ketään oikeasti seksuaalista ihmistä suhteessa kanssasi.

Olen kyllä hyvin aktiivinen seksuaalisesti, mutta nämä anaalijutut eivät vain ole ikinä kiinnostaneet. Kaikki muut kyllä...

Tappi lisää tiukkuutta aivan järkyttävän paljon, eli yhdyntä tuntuu sen kanssa aivan eri asialle.

Vierailija
12/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään korvike samalta tunnu kuin se kun terska painautuu hitaasti peppuun.

Takaa päin naidessa peukalo pepussa on kyllö kiihottavan näköistä ja tuntuista, mutta ei tietenkään lähellekään sama asia.

Ja jos ohjaat käden pepulle niin epäilen että ei miehesi hetken päästä malta olla tarjoamatta kalua sinne. Sitten sanot EI ja molempia vituttaa.

Vierailija
13/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa miehesi puolesta sanoa, mutta itse tykkään kovasti molemminpuolisesta pepun hyväilystä ja kevyestä sormen kiusoittelusta reiällä ja pikkuisen sisälläkin. Kiihotun kun teen vaimolle tätä tai hän tekee minulle. Tästä, ja siitäkin huolimatta että itse voisin ottaa sormea tai tappia pyllyyn vähän pidemmällekin, niin en silti tunne pienintäkään hinkua varsinaiseen anaaliyhdyntään. Joten 🤷‍♂️

Vierailija
14/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pakkomielteinen sun ukkos,toisen painostaminen on todella ahdistavaa kun olet tehnyt asian selväksi. Sen nyt tietää mistä toi pakkomielle on kopioitu,sitä kun tuijottaa jatkuvasti niin alkaa uskoa että sen on normaalia. Tosiaan ei muuta kun dildo äijän hanuriin.

Vierailija
15/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51 ja N53

Naiselle tappi. Antaa tiukkuutta ykköseen samalla.

Vierailija
16/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme pakkomielteinen sun ukkos,toisen painostaminen on todella ahdistavaa kun olet tehnyt asian selväksi. Sen nyt tietää mistä toi pakkomielle on kopioitu,sitä kun tuijottaa jatkuvasti niin alkaa uskoa että sen on normaalia. Tosiaan ei muuta kun dildo äijän hanuriin.

Niin miehellähän tuo eturauhasen hieronta tuntuu varsin hyvältä ja orgasmit ovat todella voimakkaita.

Vierailija
17/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin siis nimenomaan vaihtoehtoja minun sisään työntyvälle anaaliseksi eli jokin muut toiminta voisi olla minulle ok, mutta riittääkö se miehelle?

Eihän siinä ole muita vaihtoehtoja kuin työntyä toisen naisen anaaliin.

Vierailija
18/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan molemminpuoliset pepun kiusoittelut voisi toimia. Koittakaa tehdä asiat tasavertaisesti, hyväilette, sormeilette ja nuolette toistenne peppuja. Erilaisia leluja voi myös kokeilla. Ehkä jos jossain vaiheessa alat luottamaan kumppaniisi enemmän ja haluat antaa hänelle kaikkesi, niin asiat saattaa edetä myös pidemmälle keskellä kuuminta huumaa.

Anaaliseksi on kyllä erittäin tärkeä osa seksielämää ja vaikea olisi kuvitella suhdetta ilman kaikkia nautintoja mitä luonto suo. Painostaminen toki varmaan tappaa fiiliksen, mutta pieni vihjailu on mielestäni ihan ok. Hyvä tilanne sinänsä että miehesi haluaa antaa sinulle kaikin tavoin ja himoa löytyy.

Vierailija
19/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ennen anaaliin menty millään mut ajat muuttuu ja suosittelen. Pikkuhiljaa. Ensin sormelle ja vaik pienellä dildolla tai tapilla sitte kun vähän tottunut etkä jännitä niin haluatkin jo kullia sinne ja voit nauttia mahtavista orkuista. M40

Vierailija
20/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mikään korvike samalta tunnu kuin se kun terska painautuu hitaasti peppuun.

Takaa päin naidessa peukalo pepussa on kyllö kiihottavan näköistä ja tuntuista, mutta ei tietenkään lähellekään sama asia.

Ja jos ohjaat käden pepulle niin epäilen että ei miehesi hetken päästä malta olla tarjoamatta kalua sinne. Sitten sanot EI ja molempia vituttaa.

Hohhoijaa...jos tuollainen niin paljon vituttaa eikä "malta" olla yrittämättä kalua sisään niin kannattaa kasvaa aikuiseksi. Jokaisella on oikeus kieltäytyä siitä mitä ei itse halua.

Ap, itseäsi ja kumppaniasi voi tosiaan stimuloida ulkopuoleltakin esim. nuolemalla tai sormella hieromalla. Myös sormen tai pienen tapin laittaminen sisään on helppo keino tutustua anaalijuttuihin ilman sitä peniksen sisään laittoa: ne lisäävät tuntemuksia molemmille yhdynnän aikanakin eivätkä satu. Minulla oli yksi kumppani joka oli todella kiinnostunut näistä asioista, ja hänen kanssaan opin että ne ovat ihan kivoja juttuja, nyt teen niitä muidenkin kanssa. (Tosin hän olisi halunnut myös päästä laittamaan kalunsa sinne, joten lopetin tapailun lopulta melko nopeasti.)

Itselläni on pari ihanaa tappia (niitä on olemassa todella kauniita!) joita käytän välillä seksin aikana, mutta tiedän että en halua yrittää anaaliseksiä peniksen kanssa, se olis itselle jo liikaa, ainakin tässä vaihessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän