Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isoin kompromissi jonka olet elämässäsi tehnyt?

Vierailija
14.06.2014 |

Mikä sai sinut tekemäään kyseisen kompromissin, mitä siitä seurasi ja oletko tyytyväinen vai pettynyt, että teit kompromissin? Mietitkö koskaan, jos olisit valinnutkin toisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian kauan onnettomassa parisuhteessa, tein kaikki että mies olisi onnellinen. Lopulta hän petti ja jätti. Nyt olen Sinkkuelämää viettänyt pari vuotta ihan onnellisena, lapset tapaavat isäänsä.

Vierailija
2/3 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttanut kauas sukuni luota, kalliiseen, isoon kaupunkiin, jossa asumisesta en tykkää. Kompromissi oli pakko tehdä, jotta sain pitää työssäkäyvän miehen. Mietin kyllä aina välillä, miten asuisin pohjoisessa kotiseudulla, jos olisin tavannut jonkun toisen miehen aikoinaan. Olen asunut täällä etelässä jo 15v, enkä ole kotiutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen joka oli jättänyt raskaana olevan tyttöystävänsä, opiskelut oli vielä kesken, ei ollut luottotietoja ja asui kotonaan. Hah kuulostipa hirveältä :) Naimisissa ollaan. Luottotiedot on nykyään kunnossa ja tuota lastaan tapaa säännöllisesti. Yhteisiäkin lapsia on. Mies on luotettava ja aina laittaa perheensä edelle. Valmistuikin ja sai hyvän työpaikan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi